Iluzje trzymające ludzkość na uwięzi matriksa

CARDLPLAYBOY-FULL

The Six Grand Illusions That Keep Us Enslaved to “The Matrix”

“In prison, illusions can offer comfort.” 

Nelson Mandela

For a magician to fool his audience his deceit must go unseen, and to this end he crafts an illusion to avert attention from reality. While the audience is entranced, the deceptive act is committed, and for the fool, reality then becomes inexplicably built upon on a lie. That is, until the fool wakes up and recognizes the truth in the fact that he has been duped.

Maintaining the suspension of disbelief in the illusion, however, is often more comforting than acknowledging the magician’s secrets.

http://www.riseearth.com/2015/02/the-six-grand-illusions-that-keep-us.html#.VNvrRetZyQZ.google_plusone_share

A to moj komentarz z notki

Lands of Maya Illusion

Z pewnoscia Dawidzie.. ja tez powrocilam do tego tematu… i do Majow… przy okazji rozumiejac nieco wiecej i laczac ze soba troche wiecej faktow… I tak na szybkiego tlumaczac fragment z zacytowanego przez Ciebie tekstu:

„Gravitron jest polem elektromagnetycznej uprzezy, stanowiacej czesc większej struktury elektromagnetycznej uprzezy o nazwie Net, ktora jest zakotwiczona pod okreslonym katem w Meksyku poprzez  Swiątnie Majow…”

Tez ujrzalam kiedys cos co okreslilam mianem energetycznego ogrodzenia i co zdaje sie bardzo pasowac do tego tu ‚urzadzenia’:

z forum przebudzenie z 2008-04-10

Podczas ostatnich burzliwych doświadczeń ujrzałam coś co nazwałam wieżami boga.. Wyglądają nieco jak ogromne, ciemne zikkuraty i roztaczają wokół Ziemi coś w rodzaju drutu kolczastego utworzonego z pewnej częstotliwości….

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/arch/doswiadczenia-z-dzwiekiem/

i tak przy okazji wpadl mi wlasnie w oko pewien arykul:

Iluzje trzymające ludzkość na uwięzi matriksa

Magiczne sztuczki są nieuchwytne dla ludzkiego oka, bo magik odwraca uwagę publiczności od tego, co robi naprawdę, od rzeczywistości.

 

tumblr_m7wzumNtis1qei4dzo1_500

Oszołomieni widzowie podążają za jego sugestią, a on w tym czasie robi swoje.

Dla ogłupianego świat realny w jakiś tajemniczy sposób zostaje zbudowany na kłamstwie – do czasu, kiedy otrząśnie się i zda sobie sprawę, że został nabity w butelkę…

Jednakże pozostawanie w stanie niedowierzania w magiczny trik nierzadko bardziej podnosi na duchu niż przyznanie, że iluzjonista ma swoje sekretne sposoby…

https://pracownia4.wordpress.com/2015/02/12/iluzje-trzymajace-ludzkosc-na-uwiezi-matriksa/

Mysle, ze slowa te dobrze sie uzupelniaja z Lands of Maya Illusion

Mayan “End Times” calendar

ALPHA-OMEGA Fall Path Alignment

Certain ancient groups chosen by the Illuminati-Elders, such as the Maya, were entrusted with greater aspects of the Atlantean knowledge, as demonstrated in the Mayan “End Times” calendar.

This ancient calendar “prophetically” depicted the “2012 End Time period,” when the inorganically synchronized Star-Gate/wormhole False Yugas cycle of Lower and Parallel Earth would culminate in the Gate-sets of Lower Earth, our Sun and the Parallel Earth and Sun aligning with and opening into the Alpha-Omega Wormholes in the Galactic Core of both Milky Way galaxies.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/10/lands-of-maya-illusion/

coz, ja nawet przy calkiej dobrej intuicji i przejrzeniu na wylot niejednej z takich magicznych sztuczek.. niestety, ale z powodu innych.. niejeden juz raz wyladowalam w takiej butelce.. dlaczego?

„Bo tak to juz wlasnie jest z tymi pieknymi chwilami.. potrafia byc jakze czarujace, ale czesto i najbardziej zwodzace”

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/06/the-moment-of-beauty/

f0a9ba82efc0e8701101e208a85c308b

😉

Pamietam tez doskonale chocby moje odczucia zwiazane z Czarna Tuba… przez caly dzien po tym bylam jak zdruzgotana… fizycznie i psychicznie.. jakby ta tuba doslownie wessala cala moja energie zyciowa… pamietam dokladnie jak sie na mnie nakierowywala centralnie poprzez Slonce.. uslyszalam nawet, ze w ten sposob jestem polaczona z samym Centralnym Sloncem.. ale nie podobala mi sie ta energia.. bardzo ciezka… zaborcza….  mimo to kiedy J wyszukal dla mnie Jasna Strone Atakow Energetycznych… poddalam sie.. twierdzac, ze moze faktycznie – skoro mnie cos nie zabilo… to znaczy ze mnie tylko wzmocnilo… a wiec wyszlo mi na dobre.. Coz, niektorzy nawet twierdza, ze takie ciezkie doswiadczenia to wynik do wyzszych wibracji dostrojenia, czyli kolejne wniebowstapienie poprzez cierpienie? no nie.. nie ze mna takie numery…. paszli!!!

1392057_573498939384400_612307606_n

„When the Illuminati-Elder races achieved their 10,948 BC Templar victory through large-scale Metatronic “Bloom of Doom” Death Science applications, and successfully created the inorganic long-range electromagnetic wormhole-link between our Sun’s core Solar Star-Gates and those of the Parallel Sun, this “wormhole link” enabled the Illuminati-Elders to create a massive solar space-time anomaly called the “Solar Time-Torus Tunnel.” The “Solar Time-Torus Tunnel” formed an inorganic “vesica piscis” blend, and resultant anomalous “Tube Torus–shaped” Metatronic space-time adhesion field, between our Milky Way Galaxy and the Parallel Milky Way Galaxy, through the core Star-Gates of their respective suns. With creation of the Solar Time-Torus Tunnel, our Solar System became an inorganic “binary star system,” with the orbit of our Sun directly, unnaturally tied to the orbit of its invisible Parallel Sun.”

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/page/2/?s=CERN

i  dorzuce tu doswiadczenie z Tranzytu Wenus 2012

pisałam jeszcze na ST, ze w trakcie Tranzytu Wenus widzialam zywy TZOLKIN mowiacy do mnie i zapraszajacy mnie, abym weszla w jego usta i przeszla na druga strone…

 ten kalendarz był jak żywy, wykonany z materii organicznej.. ruszał językiem i zapraszał.. wejdź we mnie, wejdź… zobacz jaki jestem od tyłu… nie chcesz mnie lepiej poznać? w pewnym momencie ujrzałam jak moja miniaturowa postać zbliża się do tego języka, który teraz przypominał ogromne schody, ale tak jakby ruchome, hmmm… może tak to odebrałam, bo wszystko się ruszało… szłam po tych schodach, choć nie wiem czy doszłam do celu, bo chyba wtedy przysnęłam… w sumie nic odkrywczego…. powiem Ci też, że bardzo mnie zaciekawiła postać tego pana Iluzjonisty…. lubił się kręcić w kółko, kreślić świetliste spiralki…. i sprawiać wrażenie, że wszystko się dookoła niego kręci … kojarzy mi się trochę z Metatronem, który też potrafi tak pięknie czarować.. pojawił się poprzez ten kwiecisty portal utworzony z tańczących biedronek (naprawdę nie mam pojęcia dlaczego biedronki, a nie np. motylki).. a to mi się akurat skojarzyło z Bożym Ciałem, które wypadało na drugi dzień w czwartek, tj. w dzień po tranzycie…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/12/07/wielki-zderzacz-hadronow-zakonczy-kluczowy-eksperyment-w-dzien-konca-kalendarza-majow/

co ciekawe moja pierwsza probna notka z Salonu Tajemnic z 15 grudnia 2010 dotyczyla zarowno Majow jak i Krysztalowych Czaszek… pisałam wtedy: gdy rano otworzyłam oczy ujrzałam za oknem świat wypełniony skrzącą się kryształową materią.. z ciszy bieli wyłonił się tajemniczy dźwięk.. niczym kryształowej czaszki szept.. a może śmiech? maya dream, maya, ya, aaaa:) to tylko próba teatralna:>

index

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Iluzje trzymające ludzkość na uwięzi matriksa”

Skomentuj

