W marcu rusza LHC – naukowcy chcą odtworzyć Wielki Wybuch

Ciekawie mi sie zbiegla informacja, ktora zauwazylam wczoraj na Mistyce

w marcu rusza LHC – naukowcy chcą odtworzyć Wielki Wybuch 

ze snem z 13 lutego:

dzisiaj kolejny sen w tym samym miejscu… tym razem spotkanie z Fioletowym Plomieniem.. a wiec rozumiem, ze szykuje sie cos duzego.. adekwatnego do 11 11 11… tym razem jednak spotkanie nie odbylo sie w Gizie… a poprzez dom mojej babci doszlo do polaczenia z Swiatynia Solomona… pamietam, ze stalam przed dwoma Filarami.. swiatyni Slonca i Ksiezyca… a potem, albo i przed bo nie jestem pewna Michal FP dotknal pewnego punktu w scianie i powiedzial do mnie – ohh, ten portal jest nawet wazniejszy….

Dodam, ze dziwny wydaje mi sie ten sen z Michalem.. zwlaszcza przez wzglad na to, ze nasza relacja do dobrych nie nalezy.. a w snie.. tak jakby nigdy nic.. hmm..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/02/february-dreams/

Mowilam wczoraj do Ra, ze naprawe dziwne jest dla mnie to pojawienie sie Michala w moim snie i ze nie moge dojsc do tego dlaczego wlasnie w tym momencie, ale czuje w kosciach cos dziwnego… ze przed nami jakas duza i powiedzmy dziwna zmiana, a wiec

‚czas sie streszczac z nasza opowiescia’

 uswiadomilam tez sobie, ze pewna sytuacja do ktorej wlasnie doszlo przypomina mi jeden ze snow z 4 lutego.. ten o dziwnym pociagu i.. pii….

no a chwilke pozniej zauwazylam ponizsze info:

W marcu rusza LHC – naukowcy chcą odtworzyć Wielki Wybuch

i poczulam, ze oto  i odpowiedz dla mnie, a w kazdym badz razie podpowiedz

a potem, albo i przed bo nie jestem pewna Michal FP dotknal pewnego punktu w scianie i powiedzial do mnie – ohh, ten portal jest nawet wazniejszy

ah, no tak.

SHIVA PORTAL

cern60

(CERN – Beast – Shiva – Kali – Dance.. Bec Bec)

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/14/the-illusion-of-law-order-and-authority/

i mysle, ze to o tym miejscu wspomnial Michal.. tyle, ze w moim snie sciana z portalem znajdowala sie w domu mojej babci (deep well) na ktory po prostu z jakiegos powodu nalozyla sie Swiatynia Solomona.. ale gdzie tu Shiva i CERN? no jak widac… juz jest…

Poprzedni sen z Michalem mialam jeszcze w Hiszpani, tuz przed moim wielkim hiszpanskim finalem., ktory jakos dziwnie zbiegl sie z meczem Hiszpania – Holandia…  Hiszpania przegrala, a ja tuz po tym.. hmm.. moj nowy dom to Holandia 😉 opisalam ten sen w notce pt Zgubiony Dzien

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/06/07/zgubiony-dzien/

i teraz cos mi sie laczy… zgubiony dzien.. czas… portale… moze tez juz czas dodac, ze… pominelam w zgubionym dniu pewna rzecz… ale moze jednak jeszcze nie teraz.. tak wiec.. przypomne tylko, ze do zgubionego dnia powrocilam w notce o Vrilu i Eksperymencie Filadelfijskim (Mayday Gdingen) part 2

i z tym panem ponizej tez sie to wiaze:

http://www.williamhenry.net/art_dis-cerning.html

A to jedna z moich wczesniejszych notek o CERNIE, jeszcze sprzed 21 12 2012

‚Sztuczny Majański WIR’ a Wielki Zderzacz Hadronów który ma zakończyć kluczowy eksperyment w dzień końca kalendarza Majów?

ahh 2…

,,When Tara Earth was highly damaged..”

Liviu mam pytanie, czy to jest fragment z książki Podróżnicy, czy może jakieś ostatnie info?
Wrzuciłam to na tłumacza gogle, ale czasem trudno jest złapać sens. Z książki wynikało, że Ziemia ma wejść do strefy pomostowej, natomiast jej nisko wibracyjna część miała stać się Ziemią fantomową. Z późniejszej wypowiedzi Ashayany na YT wynikało, że nic z tego i że jesteśmy w 200 letnim procesie ewakuacji ze względu na to co stało się ze słońcem, nieliczni mają szansę wznieść się teraz lub w ciągu 200 lat przez awaryjne wrota transharmoniczne z ciałem lub jako istoty niefizyczne. Po upływie tego czasu Ziemia poprzez wybuch cofnie się w czasie. Od nagrania filmiku na YT minęło trochę czasu więc pewnie i te informacje przynajmniej w części nie są już aktualne.

Z jasnowidzenia Renaty Engel wynika, że nie będzie wybuchu i cofnięcia się Ziemi?
W ostatnim wywiadzie mówi o 2016 roku i wariancie ze strefą pomostową choć nie mam
pewności, czy sprawdzała to w jasnowidzeniu.

Czy może znasz jakieś bardziej aktualne informacje z warsztatów Ashayany ?

po prostu zeszly mi sie ze soba te wybuchy

ciekawe… koncze pisac te notke i kolejny, wyjatkowo glosny

click click

sound

*

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

15 thoughts on “W marcu rusza LHC – naukowcy chcą odtworzyć Wielki Wybuch”

  1. Kiedy skonczylam notke i poszlam do lazienki naprawde doszlo u mnie do wybuchu.. mam nadzieje ze laptop bedzie nadal dzialal.. w lampie pewnie trzeba tylko wymienic zarowke.. ale nawet komorka zaczela sie chwilami zachowywac tak jakby dostala krecka.. np. Sama piszac… musialam ja zrestartowac i teraz jest lepiej.. co sie tak naprawde stalo jeszcze nie wiem ale tak jak napisalam wczesniej czuje ze william henry ma z tym jakis zwiazek.. hmm. William Henry.. a co ma niby piernik do wiatraka? Tak wiec.. szukalam wczoraj pewnej konkretnej informacji na temat cernu w necie i trafilam na jego strone..a na niej jego zdjecie.. usmiechniety przed LHC.. no ok.. ale co z tego… a wiec.. jeszcze w styczniu znalazlam na jego fb info ze wkrotce odbedzie sie jego spotkanie z Ashayana Dean w Sarasocie… i ze beda sobie rozmawiac o ascendencji, gwiezdnych wrotach, portalach, etc.. i cos mnie wtedy dziwnego tknelo.. jakies dziwne przeczucie.. napisalsm nawet cos w komentarzu.. w sumie bezkrytycznie a jedynie nieco sarkastycznie.. czy poruszycie tez kwestie wniebowstapienia Jeszui Sanandy.. i jego rytualnych stosunkow seksualnych z 6 wybranymi do tego celu kobietami.. zanim wniebowstapil.. komentarz szybko jednak zostal usuniety.. nspisalam wiec juz tylko krotko na priva iz rozumiem iz wiesz wszystko i ze jestes najmadrzejszy.. tak wiec w zwiaxku z takimi niewygodnymi pytsniami tylko moze upssc twoj wizerunek swiety.. ale tak czy inaczej ty duzo wiesz ale ja moge dotknac tego.. czego ty dopiero szukasz.. a teraz jestem prawie pewna ze

    Lubię to

    1. To ze Michal Fioletowy Plomien pokazywal w moim snie ten portal… tak jakby nigdy nic… i to co sie stali dzisiaj.. oni doslownie chca mi w ten sposob pokazac, ze wystarczy iz rusza malym palcem.. jacy to oni nie sa potezni.. coz, rzeczywiscie szykuja wieksza eksplozje, ale poki co skierowana konkretnie pod moim adresem… tak wiec spokojnie.. mnie moga i nawet wysadzac w powietrze.. i juz nawet wiem, ze chodzi o bojler.. wszystkie lutowe sny u

      Lubię to

  2. Szok, Maria na Mistyce napisała że chcą otworzyć portal
    Przed chwilą zobaczyłem też trochę dziwny film również na podobny temat:
    chodzi o szczególny nacisk Obcych na kontakty seksualne z ziemskimi istotami

    Lubię to

    1. Tak jak wiesz sen Marii_st skojarzyl mi sie i z Shiva i z CERN.. ta plazmatyczna postac podzielona na trojce.. i moj sen mi sie przypomnial.. SENNA GIZA.. pisalam ze w pewnym podziemnym przejsciu zauwazylam tzy plakaty tak jakby wyborcze.. jeden nalezal do Shivy.. drugi do Metatrona.. a trzeci nie bylam pewna. Do Ashtara czy do Marduka Ra… na kazdym z plakatow widac bylo inny graficzny znak wygladajacy jak specyficzne gwiezdne wrota…

      Lubię to

  3. Livio moj sen dotyczy mnie samej, juz wiem dlaczego taki przekaz otrzymalam.
    Sen staram sie zrozumiec najpierw jako cos dla mnie, ode mnie jesli odczuwam jakies emocje w czasie snu.
    I tak jest tym razem.
    Jesli chodzi o otwarcie portalu to rozumiem to jako inwazje we wlasne wnetrze i moga byc tego rozne konsekwencje dla ludzkosci, ktora sama siebie niszczy w ten sposob .
    Jesli nosimy w sobie jakas traume, trzeba poznac ja po kawalku bo szybka „inwazja” moze nas „zabic” tzn efekt bedzie inny niz zamierzony .

    Lubię to

    1. Rozumiem Mario:) w moim przypadku jest podobnie, tzn czesc snow jest taka bardziej osobista.. a czesc dotyczy szerszego grona i… dzialan na wieksza skale… ot.. szerszoperspektywiczna…. tyle, ze tak naprawde ja wiem, ze to cos wiecej nie tylko sny… przyklad choc wiem ze sie powtarzam… w pazdzierniku 2010 pewna osoba ktora tak a propos dopiero co poznalam.. napisala mi ze po raz pierwszy w zyciu przysnil jej sie Egipt.. a w tym snie.. jakies wrota.. zamykajace sie tak jakby za mna… i ze slyszala glos krzyczacy moje -Livia! byla bardzo zdziwiona tym snem, a co wiecej..Tej samej nocy ja tez mialam sen o Egipcie, a konkretnie o spotkaniu w Gizie z Michalem Fioletowym Plomieniem, jego zona i coreczka… choc w trakcie tego spotkania doszlo do … duzego ataku ze strony XXX na moja osobe… utkwil mi tez w pamieci przekaz ze strony coreczki M, o tym dlaczego… oni chca mnie… itd.. Tak wiec to wszystko pojawilo sie w snach na ponad rok przed wydarzeniami 11 11 11 w realu.. W pierwszej chwili moj sen wydal mi sie pozbawiony glebszego sensu, ale kiedy polaczylam go ze snem Alaneiz a potem przypomnialam sobie o tym o czym pisal wczesniej Mcichal… postanowilam opisac mu ten sen mimo iz nasze stosunki nie ukladaly sie najlepiej, a co wiecej od jakichs dwoch lat nasz kontakt byl zupelnie przerwany.. A on odpisal bardzo szybko, ze go ciarki przeszly gdy o tym przeczytal.. poniewaz naprawde otrzymal propozycje otwierania pewnego portalu w Gizie, konkretnie jesienia 2011!! to bylo jeszcze przed jakimkolwiek info w necie na ten temat…. a wiec… jesli ktos moze zalapac tego sens, a jesli nie.. widocznie nie jest to dla niego wazne… ale z cala pewnoscia nie chodzilo tu i wciaz nie chodzi tu tylko o mnie.. w wiem, ze mala grupka osob to dobrze rozumie… I tak w sumie, w podobny sposob skojarzyl m sie Twoj sen… tym bardziej, ze uzylas okreslenia – pewne kobiety.. i stad wniosek, ze nie chodzi tylko o Ciebie… ale skoro uwazasz, ze to jak najbardziej osobiste to OK – Twoj sen…. A co do tego co napisalas o traumach… jesli tak to ja juz powinnam dawno nie zyc… haha.. od samego poczatku trauma za trauma… poczawszy od tego ze spojrzalam na ten swiat i co sie tu wyprawia… trauma… choc fakt, ze to raczej tragikomedia… ale nie ma co… „allelujah i do przodu”… milego dnia 🙂

      p.s tutaj wspomniany we wczesniejszym komentarzu sen o 3 postaciach, w tym Shivie i Sennej Gizie

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/10/05/senna-giza/

      Lubię to

    1. Tak, takie bylo wlasnie moje moje pierwsze skojarzenie.. LHC i Gwiezdne Wrota.. a takze moj pierwszy sen o studni (deep well).. doslownie sny przechodzace w jawe.. ale wracajac jeszcze do Marii.. byc moze niektorzy pamietaja zamieszczona przez nia na ST przepowiednie o kobiecie ktora wyjdzie z Baltyku i uratuje swiat.. i teraz juz wiem ze ta przepowiednia miala zwiazek z przebudzeniem szmaragdowego straznika.. takze… i jeszcze inny sen.. o dziwnej Hathor z Koszalina.. a potem skojarzenie… ahh… Matka Boska Potrzykroc PrzeDziwna!!! i w sumie calkiem blisko stad Gdynia.. od Koshalina.. hey… mayday mayday.. jak sie maja prakomputery Matki Ziemi.. oo… Click click come back… tak wiec mysle, ze Ada jest bardzo blisko: https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/12/viva-ascension-2017-part-2-the-lost-souls-of-tara-false-time-matrix-out-of/comment-page-1/#comment-43778 ps. w snie o Dziwnej Hathor z Koshalina byl takze MP Violet Flame… tyle, ze… too CERN…

      Lubię to

  4. Ja pamiętam że pisałam o tym.
    Nie znałam tej przepowiedni, po prostu w tym czasie gdzieś o tym pisano .
    Z ta nazwa sanktuarium matki bożej trzykroc przedziwnej…..to trzeba przyznac ze dziwna nazwa…..ale w zasadzie cały kk jest przedziwny i dziwny.
    To miejsce nie jest kk ale poganskie stad i nazwa Góra Chełmska, kilka ciekawostek:

    „Rzeźba Koszalina i okolic, a więc i Góra Chełmska, została ukształtowana w czwartorzędzie (10 – 15 tysięcy lat p.n.e.).

    Nazwę Góra Chełmska zawdzięcza swojej zbliżonej do kopuły formie, co w starym słowiańskim nazewnictwie brzmiało Chołm – Chełm. Później nazwa ta została zniemczona na Golm, Gollen-berg. Na mapach topograficznych Góra Chełmska jest też czasami nazywana Krzyżanką, co najprawdopodobniej związane jest z wzniesieniem na jej szczycie krzyża w połowie XIX w.

    Góra Chełmska stanowi ciekawostkę z punktu widzenia geologii, gdyż jest najwyższym wzniesieniem morenowym położonym tak blisko morza (8 km w linii prostej) na całym południowym obrzeżu Bałtyku, aż do granic Holandii włącznie.

    W przeszłości Góra Chełmska odgrywała znaczną rolę zarówno jako obiekt przyrodniczy, jak i obiekt szczególnego społecznego zainteresowania ówczesnych mieszkańców. Z danych historycznych wynika, że Góra Chełmska cieszyła się większą sławą niż pozostałe wzniesienia Pomorza środkowego: święta Góra k.Polanowa czy też święta góra Słowińców – Rowokół k.Smołdzina.

    W starożytności i we wczesnym średniowieczu Góra Chełmska była miejscem kultu pogańskiego, a w średniowieczu (XII-XVI w.) kultu chrześcijańskiego.

    Najstarsze ślady pobytu ludów starożytnych na górze sięgają młodszej epoki kamienia, tj. ok. 2 tys. lat p.n.e. świadczą o tym znalezione tam siekierki z kamienia i krzemienia oraz kamienne żarna.

    W epoce brązu i w początkach epoki żelaza Góra Chełmska była czczona przez ludy prasłowiańskiej kultury łużyckiej i pomorskiej. Z tego okresu pochodzą liczne cmentarzyska ciałopalne z grobami popielnicowymi, jamowymi i skrzynkowymi, jak również ślady osad i przedmioty z brązu. Badania ujawniły ponad 250 stanowisk związanych z osadnictwem obu wspomnianych kultur.

    Jako obiekt wyróżniający się swoją wysokością Góra Chełmska spełniała ważne funkcje kultowe. Można przypuszczać, że była miejscem, gdzie czczono słońce – wg Prasłowian dawcę życia i plonów.

    W okresie wczesnego średniowiecza (IX – XII w.) Góra Chełmska była bardzo ważnym miejscem kultu pogańskiego, na co wskazują badania archeologiczne, jak też podania i legendy. Około IX wieku czczono ją jako niezwykły twór natury, wyróżniający się wysokością. Mógł być także czczony porastający ją liściasty las dębowo – bukowo – grabowy. W tym bowiem okresie uprawianie kultu na wolnym powietrzu było przez Pomorzan powszechnie stosowane, a dąb należał do drzew otaczanych szczególna czcią. Sposób oddawania czci dębom w ówczesnych czasach doskonale opisał Józef Ignacy Kraszewski w „Starej baśni”:”

    Wiecej ciekawych rzeczy TU:

    http://kkr.nsc.pl/artykuly/chelmska.html
    hmm, ciekawe ze wczesniej nie trafilam na ta strone a dopiero teraz.

    Dlaczego w twoim snie Hathor nazwalas dziwna, czy po prostu teraz wlozylas to slowo?
    O tym ze MP byl w tym samym snie to chyba nie pisalas kiedys, ale byc moze nie pamietam.
    Ponoc VF ma tu gdzies znajomego z tej samej grupy, chyba gdzies niedaleko Koszalina lub w Koszalinie.
    Tylko co to ma wspolnego z Nim?

    Lubię to

    1. „Dlaczego w twoim snie Hathor nazwalas dziwna, czy po prostu teraz wlozylas to slowo?”

      Mario, uzylam tego okreslenia opisujac swoj sen na biezaco i pamietam, ze juz wtedy Cie to zainteresowalo… po prostu Hathor z Koszalina wydala mi sie bardzo dziwna, a potem odkrylam ze w Koszalinie znajduje sie sanktuarium Matki Boskiej PoTrzykroc Przedziwnej… i tak mi sie to polaczylo.. z chelmskimi gorami tez.. jak najbardziej… tym bardziej, ze sama mieszkalam w poblizu jednej z chelmskich gor a zarazem na granicy gory o nazwie BARDO… A Michal jak najbardziej byl w tym snie… ale troszke zaszyfrowalam te informacje w… too CERN… i to na razie tyle… ale wroce do tego pozniej 🙂

      Lubię to

Skomentuj

