May it Be & Marcowe sny…

lucy_in_the_sky_with_diamonds_by_m1nutemen-d34c86p

MAY it BE

May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true

May it Be

Enya

http://www.tekstowo.pl/piosenka,enya,may_it_be.html

03 march 2015

last night dreamtime… again this sam man (dream 10 feb 2015 etc)  in my opinion in some way link with Lucy (AlcyOne).. Black Sun& Germany Enigma Eh.. also kids.. the whole dream time good crazy…

lcd-lucy-in-the-sky-with-diamonds-Favim.com-375523

days before.. special mission pl EG dome… big cleaning this zone…
reclamation… done… do…

first march dream?

hmm… first march dream.. don’t rem.. only i  woke up with USB in my hand.. hihihi.. it’s big enigma 4 me why i whole night keep this.. beep…

🙂

04 march 2015

last night xxx strange… new shades of dream about weird train which i recently linked with CERN… after waking up.. afternoon  in (1) time skype call with David.. came the storm… so strong… and ice rain.. (mayday) WOW! i reMembeR the last storm in Ede.. when 11:11 Lyrian Ceremony & Awakening of Lyrian Moon Flower

HEAVEN`S GATE

PARALLEL DIMENSION

thx Daniele

5 maart 2015

Full Moon, Deep Well and CERN

Moj komentarz z notki

Livia Libertad (V – Sign Out)

DJ Livia Ether Flow

Mysle Dawidzie, ze wiesz iz rozumiem Cie doskonale! ale tak by the way… odczuwam dzisiaj takie bardzo silne podziemne wstrzasy, o ktorych pisalam juz wczesniej.. ale dzisiaj ich natezenie jest wieksze… nie wiem, czy chodzi tylko o pelnie… ale na mysl przyszedl mi CERN, w tym moj niedawny sen o pociagu i dziwnym podziemiu… tak jakby odwroconym colloseum, albo wiezy babel:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/28/high-priesthood-of-cern/comment-page-1/#comment-43933

przypomnial mi sie tez ostatno inny sen.. o STUDNI:

2 stycznia 2013, sen o studni, Ziemi, współodczuwaniu

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/02/2-stycznia-2012/

tym bardziej, ze w dzisiejszym snie bylam na Bahamach, w pewnej szklanej komnacie.. a we wczorajszym snie czekalam na plazy tak jakby zatoki puckiej, a moze gdanskiej na lot na Bahamy, choc poprzez Cube, a moze na odwrot.. hmm.. moze ktos jeszcze wyczuwa podobne wstrzasy, albo generalnie cos szczegolnego? Ra sugeruje, ze to sygnaly z Inner Earth… ale mam wrazenie, ze moze chodzic o CERN… i tu tylko przypomne poprzednia notke z nim zwiazana:

High Priesthood of CERN

in yesterday (4 maart) dream time i waited on flight to bahamas through cuba, or through bahamas to cuba.. hmm.. i am not sure.. remember also my mom and kids… wait also on polish beach.. puck gulf or danzig… and normal newspapers with many toys inside… what was really paranormal…

last night dream time continuum.. and i was on bahamas.. rem again my mom and kids… but all above glass room… like bedroom.. (looking glass?) i remember this same place from many others experiences before.. even not dreams.. more like… hmm… parallel… ? and i know that it’s link to EG dome… but in how way? still don’t remember…

MOONLIGHT

6 maart 2015

yesterday comments from

5 maart 2015, Full Moon, Deep Well and CERN

i am so happy that you found me Ra.. because only you can understand me… so true.. and btw thank you for wonderful gift

Internal Flow , Essence of Heart #EG

final snap 1

http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2015/03/title-internal-flow-essence-of-heart-eg.html

p.s

last scene from ex dream time also train and look4 my phi post i found other dream also with train – station:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/09/rainbow-moon-hard-storm-back-to-ur-3/

CzarneSlonce

Wstrzasy nie. Ale olbrzymia eksplozje

DJ Livia Ether Flow

  • Ja niestety odczulam tylko wstrzasy i gdyby nie to, ze wystapily w tak duzym nasileniu to byc moze pomyslalabym, ze to po prostu kontynuacja tych wstrzasow, o ktorych pisalam wczesniej:

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/page/2/?s=WekeROM

    ale co do eksplozji.. to hmm.. w tej chwili zastanawiam sie, czy o tym pisac, czy lepiej nie.. po prostu chcac nie chcac widzialam cos minionej nocy.. w stanie pomiedzy jawa a snem.. miedzy innymi ponownie krag tzw. TEMPLARS… i cos co faktycznie przypominalo eksplodujace szalenstwo! ta fala… moze jednak lepiej gdy opisze to w moich marcowych snach.. dodam tylko jedno, ze te sama grupe TEMPLARS widzialam takze w trakcie doswiadczenia z Eksperymentem Filadelfijskim… tyle, ze wtedy okreslilam ich mianem Wysokich Atlantow:

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/08/31/13-crystal-table-arcturus-land-of-enchantment/

    po przebudzeniu sie spojrzalam na zegarek – byla punktualnie 12:00, ale po bardzo pracowitych nocach w ostatnich dniach postanowilismy z Ra spedzic jeszcze troszke czasu w lozku, odpoczywajac i rozmawiajac o aktualnych wydarzeniach… kiedy jednak ponownie spojrzalam na czas byla 13:33 powiedzialam wiec do Ra – popatrz jaki ciekawy czas… haha.. ale w tym momencie komorka bach.. ekran zrobil sie zupelnie czarny…. doslownie black out… kiedy jednak w koncu udalo mi sie ja ponownie uruchomic… to wciaz byla na niej ta sama godzina – 13:33 i choc tym razem udalo mi sie pokazac czas Ra… to juz po chwili komorka znow sie zachowala podobnie jak wczesniej..  tyle, ze tym razem ekran zrobil sie zupelnie bialy… po prostu white out! dodam, ze w momencie kiedy na komorce wciaz byl zatrzymany czas – 13:33  – w rzeczywistosci byla 13:37

    i tak jak pisalam do Ra, ostatnia scene jaka zapamietalam ze snu minionej nocy to takze pociag, a potem szukajac czegos w swoich notkach nt ex philadelphia trafilam na ciekawa notke

    z dnia 9 grudnia 2014

    Rainbow Moon & HARD STYLE STORM… bUm, bUm… Gdingen…. MAYDAY.. MAYDAY.. back to UR.. part 3 Im sURe

    napisalam

     Tuz przed zasnieciem mialam cala serie dziwnych odczuc zwiazanych z tym o czym pisalam w notce Przemiany, przemiany.. New Home WekeROM.. kilka razy jakby powracajace odzucie trzesienia ziemi… potem nasilone odczucie elektromagnetyzmu w moim ciele… zwlaszcza w lewej rece.. doslownie jakby ktos mnie za nia chwycil.. uslyszalam tez znajomy pisk w lewym uchu, choc poprzedzila go chwila ciszy.. tak jakby pauza.. a potem do glosu doszedl czyjs glos.. potem wiele glosow.. tak jakby dochodzacych spod ziemi… jakby z miejsca w rodzaju ogromnego dworca.. towarzyszyly im bardzo niskie basowe dzwieki.. i kilka innych sciezek, ktore trudno mi jednak okreslic…. Potem ujrzalam rozblysk w scianie, z ktorego wczesniej wylonial sie procesja zakapturzonych postaci.. potem zaczal sie manifestowac tak jakby slonecznik w kolorze czarno teczowym, a potem… choc nie jestem pewna… byc moze byl to tym razem inny wzorzec….  przygladalam sie temu wszystkiemu… ot jako obserwator.. az w koncu… ufff… najzwyczajniej zasnelam…

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/09/rainbow-moon-hard-storm-back-to-ur-3/

    dodam tylko, ze dzisiaj chwilke po przebudzeniu sie powrocilo do mnie owo wzmozone odczucie elektromagnetyzmu, a dokladniej tak jakbym w dloniach 3mala dwa emitujace silna energie magnesy… sama do konca nie wiem co to wszystko znaczy.. choc jedno jest pewne – to nie przypadki..

    ahh, moze to wplyw tych dziwnych podziemnych wstrzasow, ehh, nie wiem.. ale w jednym z moich butow po prostu w jednej chwili odpadl obcasik… a dokladniej skruszyl sie na amen..

    new post:

    6 Maart – continuum – Train & CERN &

    7 maart 2015

    Flying over ALICE

    DREAMLAND

    PREPARE TO ASCEND

    high and high

    😉

    last dream intent (ra) b…station.. i rem only emerald zone… tanta maria home.. beach close… many sand… me with great broom.. uff.. like in dream about montsegur bridge gate… and strange feelings like in night (few days before) when i whole time kept usb.. hihi.. but this night i felt that i keep leaf of salvia officinalis… hmm..

    8 maart 2015

    8 maart 2015, my natural ecstasy (news from dreamland – back to paradise;)

    9 maart 2015

    intention (ra) connect with

    przed zasnieciem wciaz widzialam nad soba swiatlo.. doslownie nad moja glowa.. i glos – jestem twoim sloncem… ohh my.. dulce sun? ponadto wciaz kreskowki… doslownie jakbym miala przed soba tv.. pamietam cos podobnego z czasu transferu wenus.. kiedy doslownie wyswietlaly mi sie na raz wszystkie animowane filmy tego swiata.. w koncu stwierdzilam, ze mam dosc.. i wtedy glos.. ze przeciez moge zmienic kanal… wyrazilam wiec intencje, ze chce ujrzec.. moja najblizsza przyszlosc i siebie z.. i w tym momencie bajki sie urwaly… a na ekranie pojawilo sie tak jakby plynne lustro… z ktorego przez jakas chwilke przygladalam sie sobie lezacej w lozku… po chwili plazmatyczne lustro ponownie zamienilo sie w ekran, na ktorym ujrzalam siebie, ale tym razem w czerwieni.. obok mnie byl Ra… obraz chwilami mocno falowal.. doslownie niczym plazma…. na widok kobiety w czerwieni momentalnie przypomnial mi sie zgubiony dzien.. i wszystkie sny o new mexico… i, ehh.. ale momentami kiedy plazma przybierala bardziej statyczna forme widzialam na niej obrazy tak jakby dotyczace przeszlosci.. po prostu tak czulam.. ktore jednak w jakis dziwny sposob ponownie staly sie moja przyszlosci.a. nie rozumiem tego.. ale uslyszalam, ze ta czesc mnie wlasnie do mnie powrocila..

    2a

polacze pozniej to doswiadczenie z wczesniejszymi watkami moich matryc rzeczywistosci

nice dreams

see

&

ahh, mignela mi tez scena z postacia w zlotej masce.. znam te twarz? ale cofnelam film.. do momentu na plazy…

oh my emerald

emerald-seal3

10 maart 2015

tuz przed zasnieciem przypomnialam sobie, ze minionej nocy (intencja zwiazana z Otto… snil mi sie rzeczywiscie jakis mezczyzna… ale nie moge sobie przypomniec szczegolow.. jedynie jakis pokoj.. z jakby duza konsola.. albo jakims dziwnym urzadzeniem.. komputerem.. serwerem? cos mi pokazywal, jakies kody, jakies osobiste zapiski.. paranormal.. ale wszystko jest teraz zbyt mgliste..

a z tej nocy (without intent) zapamietalam tylko jeden watek.. bylam zamknieta w jakims szpitalu, czy osrodku wychowawczym i poddana wielu roznym dziwnym badaniom.. ostatecznie wypuszczono mnie na wolnosc.. z diagnoza – ze teraz znow mam 13 lat.. i ze nie ma na to zadnego lekarstwa…

bylo w tym jednak cos dziwnego.. jakby podwojnego.. jakbym ja byla podwojna.. nie moge sobie jednak teraz uswiadomic co dokladnie..

o moich doswiadczeniach z wieku 13 lat pisalam miedzy innymi w notkach

Back to UR.. part 2

13 GLASS TOWER & Melchizedek Cloister Emerald Order

11 maart 2015

to byla jedna z bardziej intensywnych i obfitych w sny nocy w ostatnim czasie.. doslownie jakby nalozenie sie na siebie wielu snow w tym samym czasie.. przy czym jeden z nich caly jakby w sepii..

takze jakis watek z boilerem woda i lourdes, ale to juz raczej nie w snie, a bardziej na jawie… a juz po przebudzeniu sie z samego rana.. przypomnial mi sie inny sen, w ktorym to doslownie ujrzalam wszystkie swoje dotychczasowe sny nalozone na siebie… tworzace w ten sposob jakby wielowarstwowy dreammy cake..  choc w ten oto sposob z polaczenia ze soba tych wszystkich snow wylonil sie jeden wspolny obraz – symbol – key

a potem zobaczylam nieco podobny motyw w iluzji…

***

12 maart 2105

Zlota Skrzynia i Moje francuskie deja vu, part 2

Sen z dzisiejszej nocy, ktory poczatkowo opisalam w moich marcowych snach.. w niesamowity sposob laczacy sie ze snem sprzed dobrych kilku lat, ktory opisalam w notce

UFO nad Montsegur, moje francuskie sny & déjà vu..

W każdym bądź razie obiekty te sondowały uważnie teren, a ja wiedziałam, że tym czego szukają… ahh. Przypomniał mi się tez inny sen związany z Francją.. Miałam w nim na sobie długą czerwoną sukienkę… i uciekałam z jakiegoś zamku na wzgórzu.. Dookoła widac bylo wiele ogni i slychac potworne krzyki… działo się coś przerażającego… wiedziałam jednak, że.. moje dzieci są ukryte w złotej skrzyni… i jesli tylko… mnie jednak sie nie udało… w pewnym momencie zlapal mnie potężny mężczyzna.. pamietam tylko jak upadam na kamienny bruk..  a mężczyzna z pelna bezwzglednoscia wykręca mi rękę… bol… potworny ból… tak silny, że aż wybudził mnie ze snu… bol jednak nawet po przebudzeniu sie nie minal… przez cały dzień go czulam.. zwlaszcza w obojczyku…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/25/ufo-nad-montsegur/

a w snie z dziesiejszej nocy.. szukalam wraz z moja matka miejsca, w ktorym moze sie znajdowac skrzynia z moimi dziecmi.. pamietam jakies obce miasto.. i jakies pokretne uliczki.. ale kiedy w koncu udalo mi sie dotrzec na miejsce.. do zlotej skrzynki… sen stal sie juz jak zupelnie normalna rzeczywistosc.. okazalo sie bowiem, ze w tej zlotej skrzyni sa ukryte moje obecne dzieci… calej reszcie towarzyszylo ogromne wzruszenie i szczescie.. ale juz po przebudzeniu sie.. lzy… morze lez.. po prostu nie moglam powstrzymac placzu i… czegos wciaz jeszcze nie potrafie sobie uzmyslowic… wiem jednak, ze calkiem prawdopodobne iz na sen ten wplynely moje ostatnie notki o arce przymierza..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/10/moja-arka-przymierza-my-arc-of-covenant/

uznalam ten sen za bardzo dla mnie istotny, a wiec dodalam takze do osobnej notki:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/12/zlota-skrzynia-i-moje-francuskie-deja-vu-part-2/

13 maart 2015

Takze dzisiejszej nocy mialam sen z dziecmi i znow polskie wybrzeze.. btw. cos w zwiazku z numerem 13 i.. ? zapamietalam, ze pewne miejsce zostalo okreslone numerem 14 i mianem 14 wiatrow – 14 winds? hmm.. byc moze chodzi o jakies odniesienie do rozy wiatrow, czyli

WINDROSE

a przed samym zasnieciem bardzo ciekawe doswiadczenie z najnowsza wersja Eckasha Rha

kontynuacja w notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/13/13-maart-2015/

15 maart 2015

komentarz zaadresowany do Dawida56

Jesli Archiwum to raczej z Emerald Guardian Dome

🙂

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/28/golden-budda-2/

zielone swiatelko

flow

ale piramidy.. tak, tez… one sa latwiejsze do odkrycia, a wiec.. tez mnie ciekawi jak to sie dalej rozwinie.. zreszta sama widzialam (przed EGd dv) cos co przypominalo Piramide.. co wiecej nakladalo sie na Studnie.. i tu cos zbieznego ze strony Ashayany choc na temat Wielkiej Piramidy w GIZIE:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/05/07/gwiezdne-wrota-i-mechanika-wzniesienia/

i jeszcze przy okazji

Rainbow Makers

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/14/rainbow-makers

przypomnial mi sie

Teczowy Sen

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/12/16/teczowa-ksiazka-ze-snu/

w ktorym co ciekawe wspominam takze o dacie 14 LIPCA oraz o czyms co mozna okreslic ARCHIWUM

i moze moje doswiadczenia z minionej nocy z czyms sie Tobie skojarza Dawidzie

przed samym zasnieciem (i tu analogia do doswiadczenia z Eckasha Rha, 13 maart) ujrzalam krysztal w specyficznym odcieniu czerwieni, ale bardziej zblizonym do rozu – magenta, jak na ponizej

EmeraldCreatedRuby

RUBIN-1

origin-and-its-affect-on-gemstone-price_1

to ponoc szmaragd w kolorze rubinowym.. hmm.. kolor krysztalu ktory ujrzalam skojarzyl mi sie tez z barwa krwi rozpuszczonej w wodzie, albo wina… co wiecej krysztal zdawal sie byc w ruchu.. niczym crystal liquid light… naprawde piekny… ale co dziwne wychodzilo z niego cos na ksztalt ponizszego labiryntu

labirynth 2

przy czym labirynt byl jasno turkusowy i jakby tworzyly go turkusowe swietliste swiatlowody…

po chwili jednak ku memu zaskoczeniu centralny krysztal stal sie ciemno szmaragdowy i jakby statyczny, bez ruchu, a wzorzec okraglego labiryntu przybral ksztalt rombu a la Melchizedek Seal, albo

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/al-hum-bhra-cathedral-networks

poki co nie rozumiem tego… przynajmniej nie w takim normalnym stanie swiadomosci.. i gdyby nie to doswiadczenie sprzed dwoch dni z Eckasha Rha, ktora tak jakby zainicjowala te specyficzne energetyczne przemiany.. to pomyslalabym, ze po prostu wplynela na to nasza rozmowa o Atlantydzie.. atlantydzkie krysztaly.. ogniowy krysztal atlantydy…

BIMINI

ahh…. a moze faktycznie pytania z Twojej strony wyzwolily we mnie odpowiedzi w formie takich wlasnie obrazow i polaczyly sie z.. Ra..

i

sha

🙂

w nocy sen.. hmm.. znowu dzieci.. jakis dziwny dom, jakby przekrzywiony.. a w nim dziwne lustro… w ktorym o dziwo ujrzalam ojca J, mowiacego do mnie, ze..

a potem dziwne publiczne WC i mezczyzna z jakims dziwnym urzadzeniem, z kabelkami… ktore probowal mi wcisnac…

18 maart 2015

wczorajszej nocy po raz pierwszy po pewnej przerwie znow mi sie przysnila babcia.. ale jakis dziwny ten sen i niw wiele teraz pamietam.. tylko jakis spadek ze strony babci.. choc tak jakby znajdujacy sie gdzies na poludniu Francji? jakis stary dom.. klucz do niego… i naprawde nie pamietam nic wiecej.. ahh..

a dzisiejsza noc bardzo intensywna.. i jakby nie chodzilo tylko o sny… a raczej sny na jawie… znow zbyt wiele przypomniec sobie nie potrafie..ale tak jakbym uciekala z domu mojej babci przed goniacymi mnie tak jakby 4 tajemniczymi postaciami… jakby cieniami… i cos w rodzaju lustra.. jakby szmaragdowego… choc w takim, odcieniu raczej nietypowym… jakby oliwkowego szkla, albo moldawitowym…. przynajmniej czesciowo… bo pamietam tez bardziej typowy, czy wrecz wzorcowy kolor szmaragdu..

19 maart 2015

dzisiejszy sen opisalam w notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/19/szmaragdowe-wibracje/

20 maart 2015 — Total Solar Eclipse Time

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/20/20-maart-2015-total-solar-eclipse-time/

23 maart 2015

Crystal Energy Flow and.. South Pole

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/23/crystal-flow-show-22-maart-2015/

cdn

previous dreamz

February Dreams, NewYears Dreamz, December Dreams

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “May it Be & Marcowe sny…”

  1. O już marzec czyli najwyższy czas wyjść z sieci i zacząć marcowanie miah miah miah 🙂

    My heart is beating boom boom bimbambim boom boom boom

    LIBERTAD YAH-ovians CAT!

    Lubię

    1. Wow, yaa.. MARCH.. milion cats in masks!! i have vision now!! oh my! but only ONE.. only Eeeee.. SoS

      a to juz nadali?

      meowww?

      🙂

      „LIBERTAD YAH-ovians CAT!”

      `·.,¸,.·*¯`·.,¸,.·….╭━━━━╮
      `·.,¸,.·*¯`·.,¸,.·*¯. |::::::/\:__:/\
      `·.,¸,.·*¯`·.,¸,.·* <|:::::(。 ◕‿‿ ◕).
      `·.,¸,.·*¯`·.,¸,.·* ╰O–O—-O-O 

      Antworten
      ,,,,,,,,,,,,,,,

      SHA la la

      Lubię

Skomentuj

