13 maart 2015

Ra czytal mi przed spaniem ciag dalszy 12 TRIBES, w ktorym Ashayana opowiada o swojej podrozy z Amsterdamu do Londynu i odkryciu czegos na Morzu Polnocnym zwiazanym z The ARC.. I momentalnie przypomnial mi sie moj niedawny lot z Amsterdamu do Londynu, ktory opisalam w notce

Rainbow Journeys

owo teczowe halo… nad North Sea gdzies pomiedzy Anglia a Holandia.. ktore co ciekawe juz po powrocie do domu powiazalam z watkiem Emerald Guardian Dome.. a juz przed samym zasnieciem bardzo ciekawe doswiadczenie z najnowsza wersja Eckasha Rha

unnamed

ujrzalam cos w rodzaju zlocistego nasienia przenikajacego jej centralna – turkusowa czesc i poczulam, ze to tak jakby ekashowa aktywacja.. to zlote nasienie przenikajace i rozswietlajace turkusowe wnetrze.. zrobilo sie tak jakos slonecznie.. szmaragdowo slonecznie… Ra dokonal tej turkusowej zmiany wczoraj i okreslil ja nawet mianem kluczowej – key… a potem noca to niesamowite doswiadczenie.. takze zwiazane z moja turkusowa czakra – AzurA, and golden (ball).. spirals of light, and amazing energetical dance..

aaah

wow wow wow
beautiful
with
central
point
in
torquoise
EMERALD

lief
de

ah

UPDATE

aaah, otrzymalam dzisiaj nowa wiadomosc od Jarka i kilka najnowszych fotek dzieci.. u Nadjanka duzy progres:

nadjan in light

a wiec… tak sie ciesze…

🙂

i czuje, ze duzo dalo to nasze krotkie, choc wazne spotkanie

Takze dzisiejszej nocy mialam sen z dziecmi i znow polskie wybrzeze.. btw. cos w zwiazku z numerem 13 i.. ? zapamietalam, ze pewne miejsce zostalo okreslone numerem 14 i mianem 14 wiatrow – 14 winds? hmm.. byc moze chodzi o jakies odniesienie do rozy wiatrow, czyli

WINDROSE

antique-wind-rose-24343717

a wczoraj sen o zlotej skrzyni i francuskim deja vu part two

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/12/zlota-skrzynia-i-moje-francuskie-deja-vu-part-2/

***

May it Be & Marcowe sny

***

by the way

dwukrotnie w ostatnim czasie mialam bardzo ciekawe doswiadczenie z ziemia, a dokladniej z piaskiem w miejscu, w ktorym wlasnie mieszkam… doslownie wejscie w wir swiatla… takiego bardzo pozytywnego… dodam tylko, ze miejsce to nazywa sie Celtic Sands.. okolo 20 km stad znajduje sie statua zlotego buddy z mumia w srodku.. d’or 22.. a piramida austerlitz (po okresleniu jak najdokladniejszej odleglosci) – 33, 22 km.. tak wiec niesamowite sa te wszystkie zaleznosci// no i CERN.. to tutaj (w Holandii)  znajduje sie tak jakby 1 – serce komputera

🙂

Reklamy

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “13 maart 2015”

    1. Hey Ra – Key;) it’s first version of eckasha for me.. really… ohh.. you know… after this experience.. yesterday night.. is like living symbol.. but this happened in specific energetical moment between you and me… so even without technic.. you know that i don’t like especially… i am reading now this Kathara doc/cod from you and now i understand more… and i found something good here:

      The Eternal Flame of Amorea

      Activating the Density – 2 Azurite Crystal and Amorea Flame

      Combinbed Density 1 and Density 2 A. D 12 plus Deep Azure Blue ManU Reion Fields B. D-11 plus Pale Yellow ManA Trion Fields of the combined Density-1 and Density-2 Eckasha „Flame Capsules” create Deep Emerald Green Blue Eternal Emerald Flame of Amorea. TRANS HARMONIC Merkabic Ascension Vehicle.

      (Ashayana MCEO about KATHARA)

      i found also something interesting about Rainbow Makers and add soon as next attachment to Emerald Guardian Story (rainbow whirl/ disc)

      Ec Ka
      SHA

      Polubione przez 1 osoba

  1. Fajny ten Nadjanek 🙂 co do 14 kierunków to możemy je otrzymać z róży wiatrów wpisanej w poprzeczną pieczęć Salomona( gwiazdę sześcioramienną)

    Polubienie

    1. Fajny ten Nadjanek 🙂

      yeah yeah yeah

      🙂

      „co do 14 kierunków to możemy je otrzymać z róży wiatrów wpisanej w poprzeczną pieczęć Salomona…”

      naprawde? wow.. mnie jednak ta 14 kojarzy sie od pewego czasu przede wszystkim z Toba

      🙂

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s