Aurora Dreams

44885900

***

Tuz przed przebudzeniem sie znajdowalam sie w jakims bardzo tajemniczym miejscu.. choc dopiero w momencie kiedy znalazlam ukryty tam pewien obrazek.. zrozumialam, ze to Sanktuarium Aurory, a na obrazku byla przedstawiona ona sama.. tyle, ze w taki bardzo fantastyczny sposob..

Mam nawet wrazenie ze znam te miejscowosc i ze juz w niej bylam, ale nie moge sobie teraz przypomniec…  o jaka miejscowosc wlasciwie chodzi.. Zapamietalam jednak, ze samo sanktuarium znajdowalo sie na jakiejs gorze, tak jakby na skale.. i skladalo sie z kilku poziomow.. polaczonych ze soba stromymi i ukrytymi w scianie schodami… Dolny poziom znajdowal sie w naturalnej grocie, a najwyzsze pomieszczenie przypominalo obserwatorium astronomiczne.. Znalazlam nawet obrazek, ktory skojarzyl mi sie z obrazkiem z mojego snu, a takze z poprzednia notka o Lirze…

fantasy-art-high-quality-wallpapers6

choc sw. Aurora z mojego snu mimo iz rowniez miala piekne srebrzyste wlosy to jednak wygladala inaczej… przede wszystkim bardzo subtelnie i kobieco.. a ponadto jej twarz a przy okazji i caly obrazek skierowany byl w odwrotnym kierunku, z lewa na prawo.. W tle widac bylo przepiekne swiatla Aurory – Aurora Lights.. laczace sie z nia w jakis specyficzny sposob… troszke niczym sploty DNA.. choc zapamietalam tez normalne czarno biale zdjecie.. z kobieta na nim.. tak jakby rowniez sw Aurora.. choc juz bardziej realistyczna… i mimo iz ta Aurora w przeciwienstwie do Aurory z fantastycznego obrazka zdawala sie byc duzo duzo starsza… to wciaz bardzo piekna… i emanujaca niesamowita energia… niczym swieta… 

sacred divine feminine

co ciekawe sen ten zupelnie nie kojarzy mi sie z Aurora z mitologii greckiej, a zdecydowanie z jakas inna postacia.. i nawet mam wrazenie, ze ta kobieta ze zdjecia naprawde kiedys istniala… tyle, ze byc moze historia nie odnotowala jej istnienia.. poki co na Wikipedii znalazlam tylko to:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Aurora_%28imi%C4%99%29

hmm, byc moze na sen ten wplynela moja ostatnia lirianska notka.. a takze przepiekne zdjecie Aurory, ktore wczoraj bardzo mnie poruszylo

0e2b92eb8c8436e94db022088ab5879f

Glorious Aurora Borealis, Norway by Lars Mathisen

~~

na ktorym ja przynajmniej dostrzegam kobieca postac…

dodalam to zdjecie nawet do albumu

Aurora Lights

i jeszcze moje ulubione zdjecie zorzy polarnej

EMERALD FLAME

0f502e7a9d88c756c0b281397a65e06b-emerald-flame

 ktore dodalam takze do notki

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/10/08/emerald-flame/

chodzi o ten szczegolny odcien szmaragdu i wibracje, ktora w sobie zawiera

o najbardziej niezwyklej zorzy w moim zyciu – a zdarzylo mi sie ja fizycznie na wlasne oczy ujrzec tylko raz –  wspominalam niedawno w notce

Rainbow Makers

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/17/rainbow-makers-2-wow/

aaah

i jeszcze

Dreamy Expedition on North Pole

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Aurora Dreams”

  1. szukam czegos nt swietej Aurory, ale hmm.. chyba faktycznie zaistniala tylko w moimsnie.. chyba, ze zle szukam.. ale tak by the way.. znalazlam cos takiego

    Archangel Uriel and Aurora

    Uriel and Aurora are the archangels of the sixth ray of ministration and service. Their retreat is located in the etheric realm over the Tatra Mountains, south of Cracow, Poland. In their ministrations, they guard the dawn of the Christ consciousness in mankind and elemental life.

    http://www.summitlighthouse.org/archangel-uriel-aurora/

    no i przypomnialy mi sie wszystkie tatrzanskie doswiadczenia i…
    mowie o tym Ra, a on sie mnie pyta.. jak to jest wlasciwie zlokalizowane.. a ja mu tlumacze.. ze to prawie direct line from Hel to Wawel

    haha

    😉

    Polubienie

Skomentuj

