CDT Plates and Crazy Train.. 29 maart 2015

Moj komentarz z notki

My Arc of the Covenant

 Livia Ether Flow 

Submitted on 2015/03/29 at 17:33 | In reply to Dawid56

Dawidzie.. niestety to co ujrzalam tej nocy w moim snie.. odnosnie Gdyni… bardzo, ale to bardzo przeklada sie na te dyskusje na Mistyce pod Twoja najnowsza notka ‚Płyty CDT, Szmaragdowe Przymierze oraz masowy dramat .. i teraz jestem juz pewna, ze Ra sie nie pomylil.. i absolutnie nie chodzilo o zazdrosc.. ile wlasnie o ochronienie mnie.. przez wzglad na powiazania z Projektem Cheops i szykowana przez nich nowa ceremonie.. i jak widac ja nie pomylilam sie co do JESTEM (Mamy Tiki)

kiedy opowiedzialam o tym szalonym pociagu ze snu Ra.. jemu sie on skojarzyl z CERN… mnie zreszta na moment tez… kojarzac mi sie tez z aktualna pogoda.. mega big wind and rain… train… ale potem gdy zobaczylam najnowsza notke Dawida.. a potem kilka komentarzy.. zrozumialam, ze moj sen dotyczyl wlasnie tej sytuacji… tym bardziej ze snu dotyczyla wlasnie intencja zwiazana z CDT plates w powiazaniu z Gdynia… i tu.. raz jeszcze odsylam do diagramu Ra.. 

a apropos watku Thota byla wczesniej taka nota

Szmaragdowe Przymierze i Przebudzenie THOTA

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

Skomentuj

