Taka moja bajka

Komentarz z notki

DNA, feels like heaven

W zwiazku z tym co na Mistyce napisala Margo, ze jestem mitomanka, ktora zmysla te wszystkie historie na swoj temat

https://nnka.wordpress.com/2015/04/07/tajemnica-wzoru-titusa-bodego/#comment-45711

no to teraz moge chyba o wszystkim pisac swobodniej.. i nawet lepiej dla mnie.. przeciez to wszystko tylko bajki mitomanki

 😉

tak wiec.. temat Portalu MM wiaze sie chocby z tym dlaczego ot taki Projekt Cheops probuje mnie w cos wrobic.. to podobna historia do tej

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/04/26/wczoraj-nad-ranem-obudzilam-sie/

dlaczego potrzebuja ludzi takich jak ja (i codes a).. dlaczego sami nie moga odzytac chocby Teczowego Dysku skoro przemawia przez nich taki PAN jak Enki czy MARDUK…

i nie do wykopek (piramida w Gdyni).. choc co prawda znalazlam przed chwilka w lesie zawieszona na drzewie lopatke.. haha.. i nawet mimo dziwnego spotkania do ktorego doszlo chwilke wczesniej az sie rozesmialam…

nastepnym razem moze faktycznie wezme ze soba lopatke i pojde sie pobawic na Celtic Sands

😉

po prostu w trakcie swoich wedrowek po Ziemi odczytuje to i owo.. co mam pod swoimi stopami (ley lines, grid,etc) a wlasciwie samo sie poprzez mnie odczytuje.. a jak to sie w sumie dzieje… i tu znow odsylam do I story.. i tak to jest w tej mojej bajce.. no wlasnie

🙂

a do tego ze inni probuja ze mnie zrobic wariatke i dlaczego tak im na tym zalezy… i dlaczego tak bardzo lubia odwracac kota ogonem.. przywyklam juz od dziecka… tak wiec.. spokojnie…

to tylko bajeczka

😉

CameraZOOM-20150410185059336s

CameraZOOM-20150410185054313A

CameraZOOM-20150410 wekerom

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/08/dna-feels-like-heaven/comment-page-1/#comment-44489

ciekawe, ze kiedy odwiedzilam dzisiaj ponownie piaszczysta polanke polozone posrod lesnych drzew.. znow to uczuciemocnego zawirowania.. czy ot zakrecenia w glowie… duze swiatlo.. doslownie jakby portal jasnego swiatla.. i mocny przekret na lewo.. jak na karuzeli… poczulam sie nawet przez moment tak jakbym za chwilke miala upasc.. i zasnac… po chwili jednak wszystko sie ustabilizowalo.. i postanowilam sie zanurzyc nieco glebiej w las.. tyle, ze tam.. bardzo dziwna niespodzianka… dziwne spotkanie.. a wiec momentalny odwrot.. niby bez paniki… choc poczulam cos dziwnego na widok tej postaci calej w czerni.. ktora przypomniala mi o snie z minionej nocy… powiedzialam tylko w kierunku tej osoby ‚no problem’ i sie wycofalam.. szlam przed siebie z powrotem w kierunku domu… przypominajac sobie coraz lepiej sen zminionej nocy.. az w koncu za3malam sie przy pewnym drzewie.. a tam.. kolejna niespodzianka, tyle, ze tym razem naprawde zabawna.. zawieszona na drzewie zielona lopatka.. pozniej przypomnialam sobie, ze te postac (jakby z innej bajki) spotkalam na wysokosci negatywnego portalu.. niby wszystko zostalo zabezpieczone.. i odgrodzone, ale jednak.. tapostac w czerni.. niczym typowy man in black dal mi do myslenia..

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Taka moja bajka”

Skomentuj

