From anger to freedom (od gniewu do wolnosci)

Okazalo sie, ze musze wyrobic sobie nowy paszport.. poniewaz moj tymczasowy juz wkrotce (w lipcu) straci waznosc, a staly co prawda czeka na mnie w ambasadzie polskiej w Madrycie, ale o wiele prosciej jest wyrobic nowy tutaj w Holandii niz jechac az do Madrytu.. tzn. teoretycznie prosciej, choc jak dla mnie.. ehh.. wystaczylo ze zajrzalam na stronke polskiej ambasady w Hadze

http://www.haga.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/e_konsulat/

i jakich to wymogow nie musze spelnic.. i mi sie doslownie juz na starcie wszystkiego odechcialo.. doslownie dokad kolwiek jeszcze jechac, a jedynie jak najszybciej wyniesc stad z tego systemowego wariatkowa… przede wszystkim nie znosze tego typu urzedowych spraw jak i samych urzedow… atmosfera w nich panujaca zawsze grala mi na nerwach.. i tak bylo od samego poczatku.. pamietam do jakiej dramy doszlo chocby w zwiazku z moim pierwszym tymczasowym dowodem osobistym… haha.. moja matka miala wtedy po prostu ochote zapasc sie pod ziemie.. a ja poczulam, ze nie wyjde stamtad dopoki nie powiem tego co mam do powiedzenia.. i tak sie rozpetala prawdziwa drama… a moje slowa przerodzily sie w wrzask… po prostu mialam wrazenie, ze wraz z tym dowodem, ktos naklada na mnie kolejne jarzmo.. tak jak sie numeruje krowy i inne zwierzeta…

system identyfikacji i rejestracji zwierząt

(system of identification and registration of animals)

OBOWIĄZKI POSIADACZA ZWIERZĘCIA

Do podstawowych obowiązków nałożonych na posiadaczy zwierząt należą: oznakowanie i rejestracja w Biurach Powiatowych Agencji …

posiadanie paszportu dla każdej sztuki bydła znajdującej się w siedzibie stada

(passport for each animal)

http://www.arimr.gov.pl/fileadmin/pliki/zdjecia_strony/224/broszura.pdf

welcome in new brand world

🙂

global factory farm

😦

FINAL2hitlerpig1

171c836c0f5bea45355623e7e1d772b8

auschwitz-slaughterhouse

i jak tego ”gowna” nie nazwac systemem of a down? a jesli ktos widzi w tym jakis postep cywilizacyjny to powodzenia, ale ja na ten temat mam odmienne zdanie…

volunteer-run-museum-man-from-animal-small-50752

„Jestem przekonany, że miłość stanowi najtrwalszą siłę na świecie. Nie jest ona wyrazem niepraktycznego idealizmu, lecz praktycznego realizmu. Miłość jest niezbędna dla przetrwania cywilizacji. Nienawiść jest tym co nas może doprowadzić do upadku. Ktoś musi zdobyć się na odwagę I przerwać łańcuch diabelskiej nienawiści niczym innym jak właśnie miłością.”

Martin Luther King, 1957

Dairy cruelty

Bierny opór musi wyrażać się poprzez brak współpracy z rządzącymi oraz poprzez bojkoty.

Jednak owe środki nie są celami samymi w sobie, mają one jedynie za zadanie pobudzić poczucie moralnego wstydu u przeciwnika. Celem tej walki jest pojednanie i wzajemne wybaczenie. Następstwem stosowania taktyki biernego oporu jest powstanie pokojowego społeczeństwa, podczas gdy rezultatem przemocy jest wielka gorycz i cierpienie. Bierny opór nie oznacza pasywności. Jest potężną siłą moralną, która na lepsze zmienia społeczeństwa.

Martin Luther King, 1957

d504b74746742aaf56c54bcc92582449

efac46acf38945a1e73f1c3b23e446fa

456a00cae9b1acd666ee7998bca5119d

peta3

download

„Bezpośrednia akcja bez użycia przemocy próbuje stworzyć taką sytuację społeczną (tj. wywołać pewien kryzys i stworzyć odpowiednie napięcie) aby ignorowana społeczność mogła w końcu przedstawić swoje racje w trakcie negocjacji.”

Martin Luther King, 1963

Cytaty ze strony Wlochatego

http://www.wlochaty.most.org.pl/przeslanie/od-gniewu-do-wolnosci

i przy okazji cos jeszcze z ze strony Wlochatego, tak apropos tego co napisalam wczoraj

o slusznym gniewie i Dawidzie Icke

Od gniewu do wolności

Kiedy w centrum bogatego demokratycznego świata, na oczach milionów, od policyjnych kul wystrzelonych z bliskiej odległości zginął młody człowiek wyrażający swój sprzeciw, to coś we mnie pękło. Kiedy w jednym z brytyjskich dzienników zobaczyłem zdjęcie płaczącej pielęgniarki szarpanej przez polskich policjantów z oddziałów prewencji, to wstyd mi było, że jestem Polakiem i pomyślałem co musi jeszcze się wydarzyć, żeby ludzie wreszcie zrozumieli, że świat jest dla wszystkich a nie tylko dla wybranych…

DZIEŃ, w którym nie mogłem już dłużej powstrzymać GNIEWU, był kolejną dobą, w której uparcie poświęcałem się szukaniu ODPOWIEDZI. Są myśli, są słowa mogące wywołać REWOLUCJĘ w postrzeganiu i pojmowaniu świata. W czasie wojny domowej w Hiszpanii strona republikańska broniła się krzycząc NO PASARAN! co oznacza „nie przejdziecie”. Dzisiaj podążając tą ścieżką staram się nie wpuszczać do swojego świata myśli złych i plugawych oraz ludzi, którzy chcieliby go zniszczyć; ludzi takich jak politycy, dlatego zawsze sobie powtarzam, że LEPSZY MARTWY polityk NIŻ WYBRANY. Chciałbym poczuć PONOWNE UDERZENIE serca, które bije w słusznej sprawie, dzięki któremu potrafimy jeszcze kochać… 11 września 2001 KTOŚ WYSADZIŁ AMERYKĘ, powiedziano, że nic już nie będzie takie jak dawniej, a przecież każdy dzień jest inny. 11 września 2003 ktoś wysadził Warszawę. Jak mawia mój przyjaciel, to co dajesz zawsze wraca tylko czas nieznany. Więc czemu się dziwią? Nigdy, NIGDY NIE MÓW NIGDY – to jedno co mogę im odpowiedzieć. Moim PRAGNIENIEM jest zobaczyć Ziemię piękną, bez tej drugiej, złej strony.

Być może problem tkwi we mnie a nie w otaczającej mnie rzeczywistości? Świat jest popierdolony, zbyt dużo na nim OKRUCIEŃSTWA, bólu przeszywającego umysł i serce. DROGA, którą wybrałem, prowadzi DO zatracenia, rozczarowania czy do wyzwolenia?

Sam już nie wiem. Trwam jednak przy niej, więc dlaczego nie chciano nas słuchać kiedy krzyczeliśmy WSTRZYMAJCIE OGIEŃ! Czy nie dosyć już macie zabijania? Powiedzieli, że nigdy na świecie nie będzie pokoju, bo zawsze będą tyrani oraz despoci i NIE MA LISTOŚCI, tylko Bóg jeden wie jak to wszystko się skończy. Wszystko stoi na głowie i gdyby tak DORWAĆ tego SKURWYSYNA co nam ten świat tak urządził, może człowiek poczułby się lepiej… może świat by odetchnął. Jednak WIEŚCI Z FRONTU życia ciągle nie są zbyt wesołe, a POLSKA to piękny kraj tylko ludzie tu jakoś nie bardzo pasują. Być może to ja nie jestem wystarczająco przystosowany, by tu spokojnie żyć? Ojczyzna nie kojarzy mi się z dobrą matką-opiekunką ale z wrednym ojczymem z twarzą poborcy podatkowego. Czy wiemy komu i za co płacimy?

Gdzieś przeczytałem coś takiego, że Socjalizm to zoo, gdzie ludzie żyją w klatkach czekając na ochłapy rzucane przez strażnika. Kapitalizm to dżungla, gdzie każdego dnia trzeba wyruszyć na polowanie wymagające zręczności i siły.

A może ciągle jesteśmy tylko jakimiś zabawkami, jak ZWIERZĘTA w zoo, które jest tylko trochę lepiej wyposażone… w WIĘKSZE KLATKI, DŁUŻSZE ŁAŃCUCHY? Jest jedna myśl, dzięki której potrafię uśmiechać się sam do siebie. To marzenie o tobie, WOLNOŚCI, czymkolwiek jesteś, cokolwiek znaczysz… GDYBYŚ TYLKO BYŁA…

Włochaty, z płyty „Dzień gniewu”, 2004

http://www.wlochaty.most.org.pl/przeslanie/od-gniewu-do-wolnosci

„Władza nigdy się nie cofa – chyba, że przed silniejszą władzą.”

„Zwykle ludzie, gdy są smutni, nic nie robią. Po prostu płaczą nad swym losem. Ale kiedy są wściekli, przynoszą zmiany.”

Malcolm X

barcelona

zdjęcie z manifestacji antyfutrzarskiej, Barcelona

zdjecie z notki

Strażnicy Systemu i łańcuch pokarmowy

Niestety na wlasnej skorze przekonalam sie i to niejeden raz co to znaczy bezwzgledna niesprawiedliwosc na tym swiecie.. kiedy np. w w lipcu ubieglego roku w hiszpanii zostalam wyrzucona na bruk z trojka malych dzieci.. pamietam jakby to bylo dzisiaj kiedy palajacy wobec mnie agresja wlasciciel zupelnie nie chcial sluchac moich argumentow… najpierw zaczal niszczyc lezacy na stole moj rysunek z Jezusem.. i kiedy poprosilam go.. prosze.. ten rysunek jest dla mnie bardzo wazny.. on tym szybciej go zgniotl..  mowiac przy tym, ze to taki samy smiec jak ja i jego miejsce jest w worku na smieci.. a potem zaczal sie hard core… do wora zaczely leciec pozostale rzeczy.. obudzily sie i zaczely plakac dzieci.. kiedy wiec zaczelam protestowac skutecznie mnie uciszono.. przyciskajac do sciany, podduszajac i mowiac.. ze i tak skoncze w pierdlu.. kiedy wiec wybieglam po pomoc na ulice.. zostaly za mna zamkniete drzwi.. a wlasciciel wraz z zona i corka zadzwonili na policje, ze polka uciekla z domu.. porzucajac dzieci.. tak wiec.. chwilke po tym zostalam aresztowana! a juz w areszcie przymuszona do podpisania spreparowanego przeciwko mnie oskarzenia napisanego po hiszpansku, ktorego praktycznie w ogole nie rozumialam, ale nie moglam sie doprosic tlumaczenia.. najpierw mialam zlozyc swoj podpis.. poniewaz jak mi powiedziano.. dopoki nie podpisze tego dokumentu nie opuszcze aresztu… tylko jeden policjant obrocil sie w pewnym momencie w moja strone i patrzac mi gleboko w oczy powiedzial – livia to nie twoja wina, to nie twoja wina.. zrozumialam wiec, ze on wie iz to wszystko zostalo spreparowane przeciwko mnie… mimo iz sam nie mozemi pomoc, bo prawdopodobnie rownaloby sie to zjego wyrzuceniem z pracy… sytuacja w hiszpani jest naprawde ostro pokrecona… choc wtedy jeszcze nie mialam pojecia kto ta naprawde za tym stoi… i dlaczego wykorzystal te sytuacje aby sie na mnie (psychopatycznie) zemscic.. tak wiec doskonale wiem.. jak wielce sprawiedliwy potrafi byc takze sam wymiar sprawiedliwosci.. choc to co opisalam to tylko igla w stogu siana… dodam tylko, ze jakims cudem udalo mi sie odzyskac ten pognieciony rysunek z Jezusem.. wyciagnelam go z jednego z workow na smieci i wyprostowalam.. choc sporo innych rzeczy zostalo zupelnie zniszczonych, a czesc na dobre przepadla.. choc tak naprawde nie mialam zbyt wiele.. ale przyznam, ze pewne rzeczy, miedzy innymi pamietniki z dziecinstwa, mialy dla mnie szczegolne znaczenie.. choc to wszystko nic w porownaniu z tym, ze w tym czasie zabrano moje dzieci.. tak wiec zamiast po tym co mi sie przydarzylo.. po tym ja zostalam w brutalny sposob wyrzucona na bruk – znalezc pomoc – zostalam jeszcze bardziej zniszczona.. i tak czasami wyglada spoleczna sprawiedliwosc.. kiedy np. kamieniuje sie na smierc kobiety za to, ze zostaly zgwalcone…..

i jeszcze cos co napisalam wczesniej w notce

Livia Libertad (V – Sign Out)

w odpowiedzi na komentarz Margo

podboj za podbojem.. war by war… bo? jak twierdzisz potrzebujemy tych wszystkich bolesnych lekcji.. te wszystkie ofiary wojen.. te miliardy ofiar poswiecone na oltarzu religii oraz nauki? czy to naprawde one potrzebowaly tych bolesnych lekci, czy tez raczej systemowa BESTIA potrzebowala tych wszystkich ofiar, aby rozwijac sie i zyc?

wojna1

nic dziwnego, ze gdy jako dziecko ocknelam sie w tej rzeczywistosci przezylam prawdziwy szok… patrzylam na ten swiat jak na zly sen, majac wrazenie, ze wszystko jest tu jakby wywrocone do gory nogami, jakby swiat na wspak… na kazdym kroku zmaltretowane ludzkie zwloki przybite do krzyza.. i nawet ci umierajacy niby smiercia naturalna czesto konajacy w niewyobrazalnych bolach… etecera… a wiec tak tutaj koncza ci, ktorych sie kocha

?

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/05/x/

LIBERTAD!

Livia

ALF

*

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

4 thoughts on “From anger to freedom (od gniewu do wolnosci)”

Skomentuj

