Oh my dome!

Watek wydzielony z notki

16 may 2015 Dreams

Jedna z intencji na ten noc dotyczyla wizji Krysztalowego Ogrodu, do ktorej powrocilam we wczorajszej notce – Krysztalowe Wiezi… w tym domu w ksztalcie kopuly znajdujacego sie wlasnie w tym ogrodzie…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/17/16-may-2015-dreams/

DOME

chcialam znalezc obrazek z domem w ksztalcie kopuly (dome), ale pierwsze co mi wyskoczylo to zdjecia z jakiegos serialu ‚under the dome’ i mi sie doslownie odechcialo… coz, osobiscie mam wrazenie, ze tego typu seriale maja na celu przede wszystkim osmieszac doswiadczenia osob takich jak ja..  bo ile razy mozna sluchac, ze – ty to sie za duzo filmow naogladalas.. to samo dotyczy tematu Gwiednych Wrot.. fakt, ze film swietny, ale poniekad przyczynil sie do tego, ze wiekszosc osob Gwiezdne Wrota kojarzy teraz tylko z tym filmem oraz z powstalym na jego bazie serialem… choc z drugiej strony moze sie zdarzyc i tak, ze dla pewnych osob filmy te beda czyms w rodzaju inspiracji… albo pomoga im sobie cos przypomniec oby tak…

ale wracajac do watku dome.. to w tlumaczeniu na j. polski slowo to oznacza przede wszystkim

kopuła (kształt dachu)

a ponadto

https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=dome

kopula (dome) to takze  kształt typowego obserwatorium astronomicznego na planie kola.. stwarzajacego najdogodniejsze warunki do obserwacji nieba

Planetarium

miejsce lub urządzenie (projektor gwiazdowy) służące do odtwarzania wyglądu nieba w różnych szerokościach geograficznych oraz ruchów ciał niebieskich, a także zespół urządzeń i obiektów przeznaczonych do nauczania i popularyzacji astronomii…

http://pl.wikipedia.org/wiki/Planetarium

Projekt Astro-Baza

i tu moje blyskawiczne skojarzenie z Emerald Guardian Dome jako punktem wyjsciowym dla moich obserwacji nieba, ktore w duzym uproszczeniu przedstawilam w

My Sky Matrix & Emerald Dome (EYE)

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/my-sky-matrix-emerald-dome-eye/

ciekawe, ze do tej pory nie laczylam ze soba za bardzo tych faktow, a niby to takie oczywiste

hmmmm…

ksztalt kopuly posiada tez wiele starozytnych (choc nie tylko) swiatyn, chocby slynny

The Dome of the Rock

The Dome of the Rock (Arabic: قبة الصخرة‎, translit.: Qubbat As-Sakhrah, Hebrew: כיפת הסלע‎, translit.: Kipat Hasela) is a shrine located on the Temple Mount in the Old City of Jerusalem.

dome of the rock

sacred places

Z tej samej skały wedle wierzeń muzułmanów Mahomet miał doznać wniebowstąpienia (al-mi`rāğ) w czasie swego objawienia al-isrā. Tutaj też Jakub miał zobaczyć drabinę wiodącą do nieba.

W jej wnętrzu w litej skale znajduje się jaskinia. Według tradycji muzułmańskiej to pod nią ukryta jest studnia dusz, w której duchy gromadzą się dwa razy na tydzień, by się modlić.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kopu%C5%82a_na_Skale

hmmmmmmmmmmmmm

kopula, jaskiniastudnia

kopula przywodzi mi na mysl przede wszystkim emerald guardian dome oraz kopule z krysztalowego ogrodu.. z kolei studnia przypomina mi o pierwszym (zapamietanym) snie w tym zyciu, z bardzo wczesnego dziecinstwa, kiedy mialam okolo 2 latka, w ktorym to 4 kaplanow spuszczalo w glab mega glebokiej studni (tak jakby) moja matke… a jaskinia.. hmm.. moje pierwsze skojarzenie… nie wiem dlaczego, ale z mirror cave a ponadto z calym systemem natural crystal caves przyporzadkowanych star gates, o ktorych mowi Ashayana.. oraz ze snem o zbiorniku dusz, z tym ze ten znajdowal sie w moim snie w Gizie (to tezbyl caly mechanizm, kontrolujacy przeplyw energii, sphinks -chefren, and many others energy flows)

Zastanowil mnie tez w ostatnich dniach naplyw spamu ze strony BLESS JERUSALEM pod notka

Al Hum Bhra Cathedral Networks

42918990rgy

some quotes:

April 2010 that was when the Ancient Arrow sites were activated, and Mijaka Lake as the Main site of the 12+24 Ancient Arrow Sites.

As we found out in December: Mijaka Lake is not only an Ancient Arrow Site but also the Center of the Florida-Bahamas Cathedral Complex. So this was a major gridwork workshop.


April 2010 workshop. This was when the Ancient Arrow Sites were reclaimed, and now we know the relevance of the Ancient Arrow Sites in respect to the Planetary Cathedral Complex


In April 2010 we learned about the Ancient Arrow Sites. Seven locations were revealed, these were the reclaimed sites that used to be fallen for some time (they were Krystic to begin with). Since 2010 there have been changes in respect to these sites: first they were reclaimed, then they got compromised again, but in think in May or August we heard that they were doing better again. Apart from the Ancient Arrow Site in the Mijaka Lake area near Sarasota, there is an Ancient Arrow Site in the Sacred Valley near Macchu Picchu, and there is one near Jerusalem. Would be interesting to find out in Divine Right Timing if these sites in the Sacred Valley and the one near Jerusalem are part of the Cathedral Networks in Peru and in Israel. Also there is an Ancient Arrow site in Sakkara, Egypt. Another interesting fact: ARC (Arc of the Covenant) Gate # 5 is in Bali. These correspondences regarding Ancient Arrow Sites (with the exception of Mijaka Lake site that was mentioned by E’Asha) and the correspondence with the Arc Gate in Bali are to be considered „File-13″‚: interesting but not yet confirmed by the Beloveds.


not all gates are closed, the ancient arrow sites are in the process of recovery. There are 36 of these sites, but fot security reasons only 7 locations were mentioned in april 2009.

12+24 Ancient Arrow sites/Hidden Cities

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/al-hum-bhra-cathedral-networks/comment-page-1/#comment-44935

w ktorym padla wzmianka o Jerusalem, ale nie

JERUSALEM

jako

center of the world

http://www.blessjerusalem.com/

zatwierdzilam wiec jeden z tych komentarzy jako ciekawostke i aby mu sie lepiej przyjrzec i co ciekawe… na tej mapie autorstwa Ashayany (Al Hum Bhra Cathedral Networks) co prawda nie wymieniono JeruSalem, ale w samym centrum znajduje sie Sarasota (Florida), a z nia w szczegolny sposob zwiazane jest wlasnie JeruSalem i chodzi miedzy innymi o jeden z 12 Tribes – Sarasota/Jerusalem… i tu sie robi baaaardzo ciekawie

”TRIBE-2: Maahali-Bruea (pronounced: Ma a ha’ LE-BrU’ A) 5. Start gate signet codes, seed locations and races: SG-2 Florida Seminol Native Amaericans SG-2 Sarasota Florida, and Breanoua black and brown skinned Haitian-Bimini island races. Easter Island (Rapa Nui) Cue Site-2 Muavaharivi and Jeruselum Israel Vortex-2 Hebrew Races. Maji Indigo Grail line: Mu’A of Lemuria (Hawaii), Easter Island and south western native American descendant tribes. Original Hebrew (Hibiru Cloister and Melchizedek cloister hybrid) races of Jeruselum and Jordan 6.7.”

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/16/12-tribes-celtic-sands/

Studnia Dusz w Jerozolimie

Studnia Dusz (arab. Bir el-Arweh, ang. Well of Souls) – jaskinia znajdująca się w Jerozolimie na Wzgórzu Świątynnym, pod świętą skałą, (która z kolei jest przykryta Kopułą na Skale), w której – według tradycji muzułmańskiejdusze zmarłych oczekują na sąd ostateczny.

Jaskinia jest studnią dusz par excellence, ponieważ termin „studnia dusz” w jakimkolwiek zastosowaniu lub kontekście pochodzi właśnie od niej. Muzułmanie odnoszą nazwę „studnia dusz” albo do całej jaskini, albo do zagłębienia w jej dnie, albo do hipotetycznej komory, która ma się pod nią znajdować.

Według części religijnych Żydów oraz niektórych badaczy jaskinia znajduje się bezpośrednio pod Miejscem Najświętszym dawnej Świątyni Jerozolimskiej i przez pewien czas mogła służyć jako skrytka bezpieczeństwa dla Arki Przymierza. Istnieje także hipoteza, że pod dnem jaskini znajduje się kolejna jaskinia lub sztuczna komora, w której od najazdu Babilończyków w 586 r. p.n.e. ukryta jest zaginiona Arka Przymierza.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Studnia_Dusz_w_Jerozolimie

Jerusalem – Dome of the Rock Map

jerusalem-dome-of-the-rock-map

i jakos w zwiazku z ta studnia dusz mignela mi pewna mysl o zwiazku z tiamat, choc w sumie to tak bardziej w zwiazku ze studnia znajdujaca sie pod domem mojej babci.. w kazdym badz razie znalazlam cos takiego w artykule Lisy Renee:

”There are five symbols located at each point of the inverted star. These symbols are the five Hebrew letters: Lamed (L), Vau (V), YOD (Y), Tau (Th), and Nun (N). These letters spell out the Hebrew word Leviathan (LVYThN). The Leviathan Races are satanic beings that were created through the forced impregnation of the Achamoth to exist in the phantom body of Tiamat. This was intended to hold hostage the Christos Sophia and occupy inside the Holy Grail Stargates on the earth. This intended to control the Easter Island gate and its link into

the Dome of the Rock in Jerusalem (Solomon’s Temple Mount) which is accessible from Sarasota.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/02/20/energetic-synthesis-the-song-of-christos-sophia/

i jeszcze taki art

The Dome of the Rock and the Sun-Star and Cross at Nazca Connection

Sun_star_Nazca_Jerusalem_co

 

dome-of-the-rock_nazca2

The Dome of the Rock and the Sun-Star and Cross at Nazca Connection

tu znowu przypomina mi sie 12 Tribes by Ashayana oraz to o czym pisal w komentarzu Ra, a ponadto.. ten ostatni obrazek blyskawicznie przypomnial mi wszystkie moje doswiadczenia z tzw. Pieczecia Melchizedeka (Melchizedek Seal) poczawszy od tej o Kwadratospherze i Szmaragdowej Tarczy

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/03/kwadratosphera-i-szmaragdowa-tarcza/

i jeszcze cos takiego zwrocilo moja uwage

Meet me in the Well of Souls

choc juz po pierwszych slowach zaczelo mnie troszke skrecac..

”There is a place on the banks of the Rivers of Paradise where singing is heard.  It is called the Well of Souls.   It is said that the prophet Muhammad rose from this place, that  Abraham came here to sacrifice his beloved son, and that the tablet inscribed with ten laws to live by, is hidden here.”

https://sherhoroskoblogdotcom.wordpress.com/2011/02/25/meet-me-in-the-well-of-souls/

update

niezwykle ciekawy komentarz Ady dotyczacy dome

„…..to sa bardzo precyzyjne obrazy, i widze chocby niesamowity krysztalowy mechanizm, ktory znajduje sie w samym centrum kopuly/domu.. slysze tez jaka jest moja rola w tym.. ona tak jakby celowo zostala na pewien czas nieco uspiona… w kazdym badz razie widze w tej wizji siebie w tak realistyczny sposób

Liviu, nie wiem czy pamiętasz, ale kilka dni temu pisałam Ci, że dzięki piosence którą mi przesłałaś i która wywołała u mnie tęsknote za domem na małą chwilę odwiedziłam go, tzn. na chwilę moją świadomością przeskoczyłam tam, otworzyłam oczy i zobaczyłam właśnie kryształową kopułę, a przez nią
widać było przepiękne niebo. Obserwowałam to wszystko właśnie z pozycji leżącej i miałam odczucie, że jestem cały czas tam jakby uśpiona i jednocześnie tu. Nie widziałam co prawda mechanizmu jak ty, ale zobaczyłam coś na kopule to był napisy-symbole, które układały się w kształt małego koła i które być może były tam na stałe lub odbijały się w kopule z jakiegoś urządzenia jak w lustrze. Te symbole skojarzyły mi się z symbolami z obrazka na który jakiś czas temu zwróciłam u Ciebie na blogu uwagę .

Czy w twojej wizji zapamiętałaś jakieś inskrypcje na kopule?

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/14/forbidden-earths-history-and-status-aurora-earth/comment-page-1/#comment-44971

a pod spodem moja odpowiedz

Ado, dziekuje ze o tym napisalas.. dla mnie to bardzo bardzo wazne i tak jak juz wiesz.. mam wrazenie, ze opisujemy doslownie to samo miejsce… Niestety jesli chodzi o napisy-symbole to nie jestem w stanie nic od siebie dodac.. Mechanizm jest oparty na 12 krysztalach plus 1, i to wlasnie ten ostatni – 13 – jest tak jakby kluczem tego calego mechanizmu.. albo i wrecz jego Sercem <13 nie potrafie tego lepiej wyjasnic… choc Twoje napisy-symbole przypomnialy mi o symbolach, ktore ujrzalam w snie na scianie Komory Krola w Wielkiej piramidzie.. ponadto w czasie fizycznego pobytu w Sakkarze, choc tylko w jednym konkretnym miejscu, a ponadto widuje czasami cos podobnego ot po prostu tam gdzie jestem.. czasem zaczyna sie od tego, ze sciana staje sie bardziej przezroczysta i na niej zaczyna sie cos wyswietlac, czesto symbole.. a czasem doslownie w przestrzeni przede mna pojawia sie cos co okreslam mianem matryc rzeczywistosci, bo nie wiem jak lepiej… choc niestety nie potrafie przywolac tego typu doswiadczen na zadanie… zjawiaja sie zazwyczaj najmniej spodziewanie… i poki co nie wiem jak je kontrolowac.. hmm… dodam tez tutaj, ze czegos bardzo podobnego co opisalas doswiadczylam takze w zwiazku z lirianska ceremonia.. chodz zaczelo sie od tego, ze najpierw ujrzalam przed soba potezny diamentowy rozblysk, ktory okreslilam mianem Diamond Door…. Ciekawe tez, ze po przebudzeniu sie z dzisiejszego snu mialam wrazenie, ze niestety, ale zupelnie nie dotyczyl on intencji zwiazanej z krysztalowym ogrodem i znajdujaca sie w niej kopula.. i popatrz.. jednak.. krok po kroku podazajac za tym wlasnie snem doszlam jednak do watku kopuly.. i zrobilo sie nawet calkiem ciekawie… Dopoki nie poznalam Ra nie okreslalam miejsca, w ktorym spotkalam Szmaragdowego Straznika mianem DOME.. a po prostu baza.. i to wlasnie Ra zaczal tak go okreslac… a teraz przez wzglad na ten moj pierwszy sen w zyciu o STUDNI… i 4 kaplanach zanstanawiam sie nad zwiazkiem tej Studni z Dome of the Rock w Jerusalem, ale o tym juz w najnowszej notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/17/oh-my-dome/

choc wczesniej wiazalam go z tajemnicza studnia pod wielka piramida… z tym, ze sami kaplani kojarza mi sie najbardziej z UR……

dodam tylko, ze moja wizja krysztalowego ogrodu nie dotyczy zadnego z tych wymienionych miejsc, choc wszystkie one poniekad sie z nim lacza.. ale to miejsce o ktorym uslyszalam w dziecinstwie to rejon dawnej Atlantis, a nawet niemal samo jej Serce.. choc nieoficjalne.. oprocz tego miejsca z kopula w centrum jest dla mnie Emerald Guardian Dome…

I to na razie tyle, ale znajac siebie pewnie zaraz mi cos dojdzie….

w kazdym badz razie Twoj opis Ado naprawde niesamowity! i tak bardzo mi bliski……

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/14/forbidden-earths-history-and-status-aurora-earth/comment-page-1/#comment-44977

***

kopulasty dach widac tez na obrazku, ktory dodalam do notki

Aurora Dreams

fantasy-art-high-quality-wallpapers6

update

25 maj 2015

Hmm, zauwazylam, ze zamiast ruch swiatla napisalam RUACH.. i juz mialam poprawic ten blad, ale zdalam sobie sprawe, ze juz skads znam to slowo i ze brzmi bardzo hebrajsko jak i bardzo znajomo.. chyba zwrocilam na nie uwage piszac notke o Bloody Moon… i rzeczywiscie:

ruach ha-kodesh

oznacza
(Hebrew: רוח הקודש, „holy spirit”

czyli swietego ducha

i przeszly mnie ciarki kiedy przypomnialam sobie raz jeszcze te intenstwnie biale plamy swiatla wiszace w powietrzu..

i widze, ze ruach ha-kodesh zwiazany jest przede wszystkim z Jahwe…

teraz to wszystko wydaje mi sie jeszcze dziwniejsze… zwazajac na to o czym pisalam w ostatnich notkach.. napisalam tez, ze wyczulam iz ta intensywnie biala plama swiatla reprezentuje jakiegos straznika.. a moze po prostu mial sie przede mna zamanifestowac bialy golabek?

pod haslem tym wyskoczyly mi tez takie obrazki

i przychodza mi tez na mysl Grid ReVelations

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

UPDATE

25 maj 2015

przyszly mi na mysl przez wzglad na tzw. siec golebicy (dove grid), a te sieinaczej okresla mianem sieci jehowianskiej (Jehovian Grids)

i jeszcze cos takiego co mi sie skojarzylo zarowno z dziwnym bialym swiatlem jak i przypomnialo mi moja niedawna notke o Jerusalem

 OH MY DOME

”This shield network is designed to override the damage created in the 2nd dimension, such as the issues with San Graal Stargates (Temple Mount in Jerusalem, and Sarasota, Florida), the 2nd Chakra Orange wave spectrum, upgrading the Rod function to elevate into the 14th Chakra Gold Ray, and the support the Golden Eagle Grid functions for the masculine energetic principle, in both planetary and personal consciousness. Additionally, it serves to repair 1D to 4D,(False Ascension Matrix) to complete an interdimensional resonator tone which can link between the Astral Plane gates into the Mother Arc into the earth core, terminating the false white light matrix, which includes the False Umbilicus and its False White Webbing.”

http://ascensionglossary.com/index.php/Solomon_Shield

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/22/cern-13-tev/comment-page-1/#comment-45043

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Oh my dome!”

Skomentuj

