18 may 2015 dreams (Hel, Back to Bali, Earth Grid, etc)

Podobnie jak i wczoraj nie przysnilo mi sie nic bezposrednio zwiazanego z intencja, ale byc moze znow – w trakcie opisywania snow – jakis zwiazek z intencja jednak sie wyloni.. A sama intencja dotyczyla

The Dome of the Rock in Jerusalem

Z koncowki snu zapamietalam przede wszystkim

HEL

i chodzi o miejscowosc polozona na polskim wybrzezu..

png;base64f59798467aabe6adcos bardzo dziwnego dzialo sie w tym snie.. tak jakby jakis potezny huragan niszczacy wszystko.. pamietam przewrocony do gory nogami pociag.. straszna demolka… choc w miedzyczasie wlaczyl sie tak jakby glos jakiegos narratora i wtedy ujrzalam przesuwajace sie przed moimi oczami obrazy.. dotyczace historii tego miejsca, takze tej bardzo bardzo dawnej… pamietam, ze kiedy do tego doszlo znajdowalam sie na plazy.. trzymajac w dloniach piasek.. i tak jakby za jego posrednictwem… nawiazujac lepszy kontakt.. a troszke jakby doslownie czytajac z piasku… i wtedy – doslownie w tempie blyskawicy – przenioslam sie na Celtic Sands

lira 1 may 2015 celtic sandsczyli tu gdzie jestem w chwili obecnej, w Hollylandi..

aby niemalze w tej samej chwili wykonac blyskawiczny zwrot…

i okazalo sie, ze znalazlam sie na..

BALI

efe81a195cf1c945b4c3453c2419775aBali, http://www.art7d.be/virtualmuseum9.html

zupelnie nie mam pojecia dlaczego tak.. ponadto juz po przebudzeniu sie niewiele moglam sobie z tego pobytu na Bali przypomniec, ale dalo mi to do myslenia.. i tak postanowilam raz jeszcze powrocic do pewnych spraw.. zaczne od tego, ze watek Bali przypomnial mi sie niedawno pod notka 5 may, Rebirthday and Emerald

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/05/5-5-rebirthday/comment-page-1/#comment-44796

rozwijajac sie bardzo ciekawie w temacie

Al Hum Bhra Cathedral Networks

kiedy jednak Bali przysnilo mi sie po raz pierwszy – zupelnie spontanicznie, bez intencji – nie mialam jeszcze pojecia ze jest ono az tak wazne…

28 11 2014

ze snu wybudzil mnie glos mowiacego cos do mnie Rakesha, ale gdy sie obudzilam okazalo sie, ze Rakesh mimo iz jest przebudzony to nic do mnie nie mowi.. dziwne, tym bardziej, ze przytrafilo mi sie to juz drugi, a moze i trzeci raz…. Pamietam wyraznie, ze Rak mowil cos na temat flow… energy flow… i cos o oddychaniu… W momencie kiedy slyszalam jego glos snilo mi sie, ze stalismy wspolnie przed jakas brama, tak jakby prowadzaca do typowej katolickiej swiatyni… po dwoch stronach bramy znajdowal sie wizerunek jakiegos aniola/archaniola… Rak chwycil mnie za reke i przekroczylismy prog.. co wprawilo mnie w stan sporego zdziwnienia.. dlaczego Rakesh ciagnie mnie do tego miejsca… szlismy
jednak dalej.. po schodach… w gore… w kierunku znajdujacej sie na szczycie swiatyni.. tyle ze jak sie okazalo nie katolickiej, a bardziej przypominajacej buddyjska stupe… odebralam jednak wyrazny sygnal.. ze to BALI… w samym centrum tej swiatyni… znajdowal sie symbol czarnego slonca… co prawda zapamietalam jedynie jego czarny srodek… tak jakby czarny atom.. podobny do tych, ktore widywalam juz wczesniej.. chociazby w jednej ze swiatyn egipskich… dookola tego czarnego atomu ulozony byl bardziej zlozony wzorzec, ale tak jakby co dziwne z zapalek, ktore sie w pewnym momencie po prostu rozsypaly… niczym domek z kart…. Juz po przebudzeniu sie… pytajac sie Ra co do mnie mowil…. ujrzalam przed soba ogromny energetyczny kwiat… rozposcierajacy sie doslownie na cala sypialnie…. przypominajacy bardzo wnetrze slonecznika… pomiedzy tym energetycznym wzorcem a mna krecily sie dookola cztery postacie w czerni… w bardzo glebokiej czerni… identycznej jak wnetrze  symbolu czarnego slonca ze snu… wygladajacego tez jak czarny atom… okreslilam ten rodzaj czarnej energii… czarna plazma.. i przyszedl mi na mysl dark flowering… ale zdaniem Ra to co widzialam to nie DF.. hmm.. przypomnial mi sie w kazdym badz razie moj zapisek z pamietnika ktory pisalam gdy mialam 13 lat… na temat zniszczenia przez cudownego kwiatu..  WONDERFULL FLOWER from GARDEN of GOD… to byl zapisek polaczony z KEY to ACKLINS i moim powrotem do raju utraconego…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/02/przemiany-przemiany-new-home-wekerom/

Ra stwierdzil jednak, ze to Bali w moim snie nie bylo prawdziwe, ze bylo to fake Bali i ze stala za tym mistyfikacja.. podobnie jak i za tym w jaki sposob go ujrzalam juz po przebudzeniu sie, ale ze za tym akurat stala konkretnie osoba AlcyOne.. hmm, wiele, wiele razy zgadzalam sie z Ra i nadal sie zgadzam, ale w tym przypadku tak jak sie z nim nie zgadzalam tak sie nie zgadzam.. tzn. z tym, ze owo Bali, z mojego snu bylo nieprawdziwe.. moze raczej zobaczylam cos czego zobaczyc nie powinnam?

w kazdym badz razie laczy sie z tym jak najbardziej to o czym Ra napisal niedawno

some quotes:

April 2010 that was when the Ancient Arrow sites were activated, and Mijaka Lake as the Main site of the 12+24 Ancient Arrow Sites.

As we found out in December: Mijaka Lake is not only an Ancient Arrow Site but also the Center of the Florida-Bahamas Cathedral Complex. So this was a major gridwork workshop.


April 2010 workshop. This was when the Ancient Arrow Sites were reclaimed, and now we know the relevance of the Ancient Arrow Sites in respect to the Planetary Cathedral Complex


In April 2010 we learned about the Ancient Arrow Sites. Seven locations were revealed, these were the reclaimed sites that used to be fallen for some time (they were Krystic to begin with). Since 2010 there have been changes in respect to these sites: first they were reclaimed, then they got compromised again, but in think in May or August we heard that they were doing better again. Apart from the Ancient Arrow Site in the Mijaka Lake area near Sarasota, there is an Ancient Arrow Site in the Sacred Valley near Macchu Picchu, and there is one near Jerusalem. Would be interesting to find out in Divine Right Timing if these sites in the Sacred Valley and the one near Jerusalem are part of the Cathedral Networks in Peru and in Israel. Also there is an Ancient Arrow site in Sakkara, Egypt. Another interesting fact: ARC (Arc of the Covenant) Gate # 5 is in Bali. These correspondences regarding Ancient Arrow Sites (with the exception of Mijaka Lake site that was mentioned by E’Asha) and the correspondence with the Arc Gate in Bali are to be considered „File-13″‚: interesting but not yet confirmed by the Beloveds.


not all gates are closed, the ancient arrow sites are in the process of recovery. There are 36 of these sites, but fot security reasons only 7 locations were mentioned in april 2009.

12+24 Ancient Arrow sites/Hidden Cities

42918990rgy

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/al-hum-bhra-cathedral-networks/comment-page-1/#comment-44828

no i tu sie – jak widac – pojawil watek

JeruSalem

ale wracajac jeszcze do Bali, to ponizszy fragment z komentarza Ra

”correspondence with the Arc Gate in Bali are to be considered „File-13″

kojarzy mi sie z

13 GLASS TOWER & Melchizedek Cloister Emerald Order

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/10/22/13-glass-tower-melchizedek-cloister-emerald-order/

choc mam wrazenie, ze spotkalam juz te kobiete w

Dreamy Expedition on North Pole

w ktorym oprocz mnie i Ra.. pojawil sie tez – o dziwo – Otto.. to byla daleka polnoc Norwegii, byc moze nawet sam Svalbard, ale nie jestem pewna.. pamietam jednak dokladnie ten dom (schronisko?), w ktorym tak jakby bardzo wazna role odgrywala pewna kobieta, ale tak jakby pozostajaca za kotara.. 

W kazdym badz razie po moim snie z 5 maya 2015 , Ra dodal do Norwey Complex Al 3 – Wawel.. a mnie zastanawia bardziej to polaczenie… pomiedzy Wawelem i Emerald Guardian Dome.. oraz wlasnie Bali.. bo juz nie po raz pierwszy pojawil sie taki uklad…

Wydaje mi sie tez, ze ta sama kobieta pojawila sie ponownie w moim snie, w ktorym w domu mojej babci trwalo jakies specjalne spotkanie.. grupka ludzi siedziala na podlodze w taki sposob jakby tworzac kwiat.. kobieta pytala sie mnie o Emerald Guardian.. I dokladnie w tym samym miejscu, chwilke pozniej, w innym snie zjawil sie Michal P i dotykajac sciany powiedzial, ze to jest nawet ciekawszy portal niz inne.. ja ujrzalam ze w tej scianie znajduja sie dwa filary.. tak jakby slonca i ksiezyca.. hmm.. co mi sie juz po przebudzeniu skojarzylo z Swiatynia Salomona, a chwilke po tym odkrylam to szczegolne polaczenie pomiedzy Sarasota a Jerusalam i chodzi o – 12 Tribe.. w tym snie widzialam tez wyraznie, ze mimo iz M widzial to samo co ja.. nie byl w stanie tego przejsc… wlasciwie to ja bylam w swoim rodzinnym domu.. pytanie.. jakim cudem on sie tam zjawil.. podobnie jak wczesniej – przed 11 11 11.. 

The Time Portal System involves a system of interlocking passageways that keep in motion a set of “locks” or “gates” between time elements in your linear time structure within your three-dimensional frequency band.

64be9a9efdd908eedbae28d5e035b709

The Coral Goddess, Biorock Pemuteran Bali

Szukajac tez wczoraj czegos do notki ”oh my dome” znalazlam cos ciekawego w artykule Lisy Renee

There are five symbols located at each point of the inverted star. These symbols are the five Hebrew letters: Lamed (L), Vau (V), YOD (Y), Tau (Th), and Nun (N). These letters spell out the Hebrew word Leviathan (LVYThN). The Leviathan Races are satanic beings that were created through the forced impregnation of the Achamoth to exist in the phantom body of Tiamat. This was intended to hold hostage the Christos Sophia and occupy inside the Holy Grail Stargates on the earth. This intended to control the Easter Island gate and its link into the..

 Dome of the Rock in Jerusalem (Solomon’s Temple Mount) which is accessible from Sarasota.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/02/20/energetic-synthesis-the-song-of-christos-sophia/

a jesli chodzi o Easter Island gate to przypomne tutaj 

DNA, feels like heaven

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/08/dna-feels-like-heaven/

choc ten sam fragment zamiescilam takze w nowszej notce

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/15/may-it-be/

….

ohh,  widze, ze laczylam juz ze soba pewne fakty,  w notce

April Dreams, Trans..missions.. and Signet RRT

Dawid56

Pieczęć Two Riders jest wymieniana w książce Javiera Sierry p.t „Bramy Teplariuszy”. Dzięki Tobie Livio przeczytam ja drugi raz. To co jest napisane we wstępie to biorąc po uwagę co dzisiaj wiem a co wiedziałem 10 lat temu, to „niebo” a „ziemia”. Jest tam na okładce napisane zdanie które mnie bardzo zaintrygowało i wręcz „powaliło” na ziemię:

„Jerozolima meczet Al-Aksa, miejsce wniebowstąpienia Mahometa, rok 1125 (18 lat przed pierwszym papieżem z proroctwa Malachiasza- mój dopisek) Hugon, hrabia Szampanii powierza rycerzom swojego Zakonu świętą misję. Jej celem jest odnalezienie i zabezpieczenie miejsc, w których znajdują się „bramy”, przez które śmiertelnicy mogą wstępować do Nieba i poznawać boskie tajemnice. Źle wykorzystane mogą sprowadzić na ludzkość nieszczęście i stać się narzędziem w rękach Szatana.”

Livia Ether Flow

BRAMY TRMPLARIUSZY

rzeczywiscie niesamowite i z cala pewnoscia chodzi o system SG…

The „Holy Grail

is a term used in reference to the 12 Universal Signet Star Gates of the Universal Templar Complex..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/holy-grail/

Planetary Gates

http://ascensionglossary.com/index.php/Planetary_Gates#Stargate_and_Humanity_Tribe_One

takze minionej nocy… ale to bardziej dzwieki… spiew.. znajomy i bliski.. choc jednoczesnie bardzo daleki… choc wlasnie zwiazany takze z JesuSalem

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/30/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/comment-page-1/#comment-44345

i tu znow ciekawe polaczenia.. jako ze przypomnialy mi sie dwa inne sny, ktore maja ewidentnie z tym wszystkim zwiazek.. w pierwszym z nich…

29 december 2014

Tej nocy znalazlam sie ponownie w moim rodzinnym domu w Polsce… tyle, ze ku mojemu zdziwieniu spotkalam w nim Ashayane Dean prowadzaca tam wlasnie cos w rodzaju warsztatu… Pamietam grupke osob siedzaca w specyficzny sposob na podlodze.. jakby tworzac w ten sposob zywy kwiat.. Ashayana zadala mi kilka pytan na temat Emerald Dome.. Nie pamietam jednak szczegolow naszej rozmowy jak i.. zadnego innego  snu z Ashayana.. Dodam tylko, ze moja intencja z tej nocy dotyczyla wlasnie Emerald Guardian Dome..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/18/december-dreams/

13 february 2015

dzisiaj kolejny sen w tym samym miejscu… tym razem spotkanie z Fioletowym Plomieniem.. a wiec rozumiem, ze szykuje sie cos duzego.. adekwatnego do 11 11 11… tym razem jednak spotkanie nie odbylo sie w Gizie… a poprzez dom mojej babci doszlo do polaczenia z Swiatynia Salomona… pamietam, ze stalam przed dwoma Filarami.. swiatyni Slonca i Ksiezyca… a potem, albo i przed bo nie jestem pewna Michal FP dotknal pewnego punktu w scianie i powiedzial do mnie – ohh, ten portal jest nawet wazniejszy….

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/02/february-dreams/

w miedzyczasie (pomiedzy dwoma snami) wyskoczyla mi mala scysja z W.Henry kiedy dowiedzialam sie, ze wybiera sie na spotkanie z Ashayana w Sarasocie.. w sprawie SG i Ascension Mechanics.. i cos mnie dziwnego tknelo.. przypomnial mi sie ten sen z A.. pytalam tez Ra, czy moze Sarasota jest w jakis szczegolny sposob polaczona energetycznie z JeruSALEM… i po chwili okazalo sie, ze tak… i ze to nawet wiez szczegolna…

dodam tylko, ze zmierzam tu do wyjasnienia pewnych spraw.. miedzy innymi na temat signets and tribe12

Signet Councils

Pamietam, ze Ra przeslal mi kiedys ciekawy diagram na ktorym przedstawiony jest wlasnie SIGNET…

unnameddowiedzialam sie tez o

Signet Rainbow Round Table Technology

The sacred knowledge of the „Signet Rainbow Round Table Technology”, once used by Essene „Jesus Christ”, King Arthur and the Knights of the Roundtable, the Cathars, Celtic-Druids, Incas, Egyptians, Maharajah and many Grail Line „Indigo Children” Guardian Masters before them, holds the key to our past, present and future.

chociaz dopiero w ostatnim czasie polaczylam te infomacje z teczowym wirem/dyskiem, ktory ujrzalam nad Emerald Guardian Dome

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/01/april-dreams/

i w tym momencie ten SYGNET (RRT) skojarzyl mi sie z tym Kwiatem, ktory ujrzalam (nad STUDNIA) w domu mojej babci

&&&

i jeszcze link do

Oh my dome!

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/17/oh-my-dome/

livia ether flow

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “18 may 2015 dreams (Hel, Back to Bali, Earth Grid, etc)”

  1. Ależ Lu-Cyferka 18 maja miała urodziny i stąd ten twój piękny sen gdzie wszystko jest niszczone a zaczynamy na Helu. Istotnie stała za tym moja ekipa jak i za wieloma poprzednimi Twoimi snami 🙂

    „Cos dziwnego dzialo sie w tym snie na Helu… tak jakby jakis potezny huragan niszczacy wszystko.. pamietam przewrocony do gory nogami pociag.. straszna demolka… choc w miedzyczasie wlaczyl sie tak jakby glos jakiegos narratora i wtedy tez ujrzalam przesuwajace sie przed moimi oczami obrazy.. dotyczace historii tego miejsca, takze tej bardzo bardzo dawnej… pamietam, ze kiedy do tego doszlo znajdowalam sie na plazy.. trzymajac w swoich dloniach piasek.. i tak jakby za jego posrednictwem… nawiazujac lepszy kontakt.. a troszke jakby doslownie czytajac z piasku… i wtedy – doslownie w tempie blyskawicy – przenioslam sie na moment na Celtic Sands”

    Odnośnie piasku przesypującego się przez twoje dłonie to symbolizował on kończący się czas w którym można jeszcze uratować tą cywilizację lub jej znaczną część przed zniszczeniem.

    Polecam wam film „Dzień w którym zatrzymała się Ziemia” w celu podszkolenia się jak ta cała zabawa może się dla tej cywilizacji już niedługo skończyć.
    http://www.cda.pl/video/1446996d/Dzien-w-ktorym-zatrzymala-sie-Ziemia-2008-PL

    Po co budować cywilizacje które będą oparte na wyzysku jednego człowieka przez drugiego?
    Po co budować cywilizacje które są pozbawione Miłości?
    Po co budować cywilizacje które będą pozbawione szacunku do planety która jest ich domem?

    Obecnie sytuacja na tej Planecie wygląda jak w tej piosence

    „Pełne świątynie w krąg, a wszyscy grzeszą, kradną, cudzołożą
    Po co budować dom (cywilizacje), w którym nie zamieszka Miłość
    Po co przysięgi składać wciąż,skoro nie można ich dotrzymać?”

    To jeszcze raz to samo

    Niebieska Piramida i Tabliczka z Napisem Rescue=Ratunek prościej już do zahipnotyzowanych Ludzi nie można pisać.

    Ja wcale nikogo nie muszę tutaj przekonywać aby głupcy skorzystali z szansy przeproszenia się z Niebem, najwyżej liczba ludności się tutaj drastycznie zmniejszy po wystąpieniu różnych kataklizmów bo na nic innego nie zasługuje obecna cywilizacja gdy ciągle Planeta Ziemia jest obwiniana stwierdzeniem „Świat jest Zły”

    Świat jest zły a my takie zajebiste świętoszki którym w rzeczywistości z tego brudu tylko oczy widać. Czyli inaczej pisząc te świętoszki wyglądają jakby wytarzali się cali w błocie i oni w takim stanie domagają się aby wejść do kryształowej świątyni.

    Niedoczekanie Wasze!!!

    I jeszcze raz to samo może w końcu się obudzicie.

    Zofia Eleonora Piepiórka pisze:

    Rozpoczynając w 1993 roku badania w kamiennych kręgach w Odrach a potem w Węsiorach nie zdawałam sobie sprawy jakie to ma znaczenie nie tylko dla mnie ale dla całej naszej cywilizacji.! Po trzech latach badań odkryłam iż są one odwzorowaniem Hiad ? Odry oraz Plejad ? Węsiory, czyli że został odwzorowany cały gwiazdozbiór Byka w ustawieniu kamiennych kręgów na Kaszubach w dużej skali! Są to dwa nieduże skupiska kamiennych kręgów w których są odwzorowane dwie nieduże gromady gwiazd w tym gwiazdozbiorze. Najistotniejsze jest jednak to, iż plan gwiazdozbioru BYKA nałożony na plan Kaszub jest największym odwzorowaniem w ustawieniu kamiennych kręgów w tak dużej s k a l i , czyli odległościach. Drugiego tak dużego nie ma w Polsce. Astrolodzy uważają iż Polsce przed wiekami przypisano znak zodiaku BYKA. Przypadek? Dlaczego? Kto o tym wiedział ? Czy ma to ma znaczenie? Zasadnicze!!! Jest to jeden z przykładów że nic w przyrodzie i w Kosmosie nie dzieje się przypadkiem. Na pewno nie zrobili nam tego Goci jak chcą archeolodzy.

    BARBARA MARCINIAK ZWIASTUNI ŚWITU
    (Bringers of the Dawn / wyd. orygin. 1992)

    Plejadianie oficjalnie przecięli moją rzeczywistość kilka miesięcy później w

    Atenach w Grecji, 18 maja 1988 roku.

    Podróżowałam z grupą metafizyczną przez prawie trzy tygodnie po świątyniach
    Egiptu i Grecji. Zaczynając od Wielkiej Piramidy, wędrowaliśmy poprzez starożytne miejsca mocy, niewinni i naiwni jak dzieci, oczarowani tajemnicą ukrytą w milczących kamieniach. Podróż wieńczyło odwiedzenie Akropolu i Delf, i kiedy żegnaliśmy się w barze hotelowym, coś skłoniło mnie, abym poszła do swego pokoju, usiadła spokojnie i wyobraziła sobie, że znajduję się znowu w Komorze Królewskiej Wielkiej Piramidy. Pamiętam, że poczułam się zainspirowana tą ideą – czułam że jest na czasie i w duchu wyprawy. Podążyłam do swego pokoju i kiedy tylko poczułam się bezpieczna, usiadłam z wyprostowanymi plecami i przeniosłam się myślą z powrotem do Komory Królewskiej i usłyszałam brzmienie wielu głosów powtarzających dźwięk Om. Powiedziałam do siebie, że mam zamiar stać się w tym
    momencie przekazującym medium. Po kilku minutach poczułam potrzebę mówienia, i kiedy
    ta potrzeba zaczęła wyrażać się w szepcie niepodobnym do mojego, inna cząstka mojego umysłu – racjonalna, kontrolująca – zaczęła wątpić, w myślach, w istnienie tego głosu, który mówił! Ta początkowa próba sił wymagała z mojej strony wielkiej mentalnej i psychicznej sprawności – mówić tak jak ja do dotychczas nieznanego, kierując w myślach pytania do tego nieznanego, po czym słuchać odpowiedzi, aby móc dalej prowadzić rozmowę. Po około półgodzinie nieznajomi przedstawili się jako Plejadianie i poprzestali na tym. Cały przekaz
    nie trwał dłużej niż godzinę. “Energie” były różne i liczne, w jakiś sposób zostałam wciągnięta w raczej błogą jedność kontaktu – wypowiadane przez nich słowa i odpowiedzi dawały spokój, który dzisiaj wspominam jako uczucia mądrości i przyjaźni. Otwierając oczy byłam wypełniona głębokim uczuciem zdumienia. Czy to możliwe? Czy wkroczyłam w coś słuchając głęboko ukrytych pragnień, które pierwotnie w ostatniej chwili skłoniły mnie do tej podróży? Czy też zanurzyłam się zbyt głęboko w świecie życzeniowych iluzji i wyśniłam sobie to wszystko? Co za różnica? I ci Plejadianie! Czułam się obciążona już na starcie. Kto w pełni władz umysłowych uwierzy, że jestem w kontakcie i rozmawiam z ufoludkami? To było niemal zbyt wiele dla mojego, już od dawna zrównoważonego, spokojnie radykalnego ja. Do jakiego zamętu wewnętrznego doprowadziły mnie wszystkie te impulsy! Od tamtej pory nauczyłam się ufać i szanować energie, które mnie pobudzają, i umiem teraz odczytać dane o tych
    początkowych impulsach, z mojej astrologicznej karty urodzeniowej, a także z karty Plejadian. W pierwszym miesiącu naszego kontaktu Pleja-dianie zasugerowali, abym zaczęła studiować astrologię. Niewiele wiedziałam o złożoności i głębokim zaangażowaniu w wyższą wiedzę, jakiej wymaga ta starożytna nauka, aby właściwie używać uniwersalnego języka i kodu celu.

    Plejadianie w swojej karcie urodzeniowej dla dnia, kiedy się objawili (18 maja 1988 roku), mają Słonce w Byku (27 stopni i 57 minut). Układ gwiezdny Plejad znajduje się w Byku (28 stopni). Naprawdę chytra sztuczka!

    I jeszcze coś odnoście Lutni/Liry i jej pierwotnego wyglądu i skąd tak właściwie takie coś się wzięło.

    Jakbyście zapomnieli skąd pochodzicie i gdzie jest wasz Dom oraz Bogini Mama to polecam zrobić taki magiczny zabieg czyli nalanie do lekarskiej lateksowej rękawiczki wody i może wam ten kształt przypomni coś związanego z Krową która w Indiach jest symbolem Kosmicznej Matki.

    Droga Mleczna

    A skoro sobie przypomnicie to pomyślcie na jaką pomoc z Nieba zasługuje ta cywilizacja gdy np w Hiszpanii Ludzie urządzają sobie ohydę i bestialsko mordują zwierzęta zwane bykami(Korrida).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Korrida

    Odpowiedzcie sobie sami przed sobą po tym co tutaj jest czynione jaka pomoc ma nadejść z Nieba i najważniejsze za co ta pomoc tej cywilizacji się należy?

    Według mnie najwyższy czas aby ta śmieszna cywilizacja znalazła się na moment nad przepaścią a ludzkość w końcu zrozumiała powagę sytuacji gdzie wasza Matka Ziemia znajduje się w stanie skrajne wyczerpania. Gdy garstka ludzi żyje w skrajnym przepychu a pozostali czyli znaczna część mieszkańców tej planety żyje na skraju nędzy. Dokąd to wszystko zmierza?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Minimum_egzystencji

    Polubienie

    1. „Ależ Lu-Cyferka 18 maja miała urodziny i stąd ten twój piękny sen gdzie wszystko jest niszczone a zaczynamy na Helu. Istotnie stała za tym moja ekipa jak i za wieloma poprzednimi Twoimi snami :)”

      a tak, pamietalam (happy birthday:) mam jednak wrazenie, ze byc moze zabawa urodzinowa troszke zbyt mocno uderzyla Ci do glowy? mowisz – Twoja ekipa stojaca za wieloma moimi snami… to moze przedstawisz nam tu te ekipe? 😉

      „Według mnie najwyższy czas aby ta śmieszna cywilizacja znalazła się na moment nad przepaścią a ludzkość w końcu zrozumiała powagę sytuacji gdzie wasza Matka Ziemia znajduje się w stanie skrajne wyczerpania. Gdy garstka ludzi żyje w skrajnym przepychu a pozostali czyli znaczna część mieszkańców tej planety żyje na skraju nędzy. Dokąd to wszystko zmierza?
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Minimum_egzystencji

      w takim badz razie to przede wszystkim ta mala garstka powinna poniesc konsekwencje.. juz o tym zreszta pisalam przy okazji Nepalu..

      a to tak apropos krowiej mamusi

      null

      INDIA.. i luknij na BLUE OXEN;
      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

      Polubienie

  2. Sen z dzisiejszej nocy i powracajacy ostatnio watek Bali skojarzyl mi sie wlasnie z ta notka, choc takze ze snem o dzieciach indygo i dziwnym statku:

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/06/21/aurora-dreams-and-indygo-family/

    a snilo mi sie, ze wody zatoki w poblizu emerald guardian dome staly sie nagle bardzo wzburzone.. pamietam ogromne fale.. jakis potezny sztorm.. i jakby poczatek powodzi, albo i potopu? i wtedy znalazlam sie na moment tak jakby w jakiejs dziwnej wiezy.. choc nie moge sobie tego dobrze przypomniec.. hmm… w kazdym badz razie zapamietalam wyraznie okret plynacy z tego kierunku – od strony egd.. pamietam widzialam go na wysokosci pucka, puckiego portu.. choc wydaje mi sie ze to inny okret niz w snie o indygo.. raczej nie lodz podwodna.. bardziej duzy kuter, ale troche w militarnym stylu.. po prostu tyle zapamietalam.. ostatni sen o tym poprzednim statku opisalam w notce:

    https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/08/8-august-2015-dream-egd-and-gfl/

    Polubienie

Skomentuj

