Rola Polski w energetycznym systemie Ziemi

Jedynym nieco bardziej rozpowszechnionym na swiecie miejscem mocy w Polsce jest Wawel..

”Z dość licznych publikacji wynika, że gdzieś w okolicach kaplicy św. Gereona pomiędzy zamkiem i katedrą spoczywa w ziemi od dwóch tysiącleci tajemnicze „coś” o niezwykłych właściwościach. Coś, co wytwarza niezwykłej mocy energię fizyczną i duchową. Jedni twierdzą, że jest to olbrzymi kryształ, inni, że kamień o nieznanym składzie chemicznym, pochodzący z kosmosu, jeszcze inni uważają, że to amulet zakopany w tym miejscu przez Apoloniusza z Tiany’..”

http://thepolishreview.co.uk/index.php/home/kategoria-3/169-czakram-wawel-londyn-masoni-i.html

Zgodnie z pewna legenda w miejsce to – na Wawel – zostal rzucony jeden z 7 magicznych kamieni boga Shivy, pozostale trafily do miejsc takich jak New Delhi, Mekka, Delfy, Jerozolima, Rzym i Velehrad na Morawach.. i z cala pewnoscia owych 7 kamieni trafilo w miejsca nieprzypadkowe,  prawdopodobnie tworzace w ten sposob specyficzna energetyczna siec, tzw.

GRID

Niestety patrzac na te liste – miejsc odznaczonych magicznymi kamieniami Shivy – to 3 z nich z cala pewnoscia nie budzi zbyt pozytywnych skojarzen i mam tutaj na mysli Mekke, Jerozolime i Rzym, w ktorego przypadku jak sadze chodzi ewidentnie o Watykan.. To 3 mega potezne centra religijne i.. Przypomne tu moze fragment z notki pt. Rytual Rzymski (Rituale Romanum) i ‚Tron Szatana’

Watykan – nazwa prawdopodobnie wywodzaca sie od imienia etruskiej bogini podziemia – Vatica – strzegacej miasta umarlych pod watykanskim wzgorzem.. nie jestem jednak pewna zwiazku z sanskryckim vas hatika, ale ksztalt lingamu Shivy ewidentnie przypomina watykanska dziurke od klucza, oraz laczy sie z Mekka.. no i skoro Shiva to i CERN, ale nie bede sie tu o nim rozpisywac.. Niektore z tych miejsc pelnily oryginalnie jak najbardziej pozytywna role ale zostalo przejetych przez negatywne grupy i zaprogramowane w taki sposob aby np. zywic sie ludzka energia.. i tu na mysl przychodzi mi chocby siec czarnego serca, albo czarnej madonny (np. czestochowa, poland – miasto partnerskie lourdes, france), etc…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/06/02/rytualy-rzymskie/

Wracajac jednak do Wawelu poswiecilam mu juz troszke uwagi na moim blogu, opisujac miedzy innymi swoje doswiadczenia z nim zwiazane, w tym chocby sen o krysztalowej czaszcze, czy inny o szmaragdowej lozy pod wawelem… niektore z tych doswiadczen przypomnialam w notce:

Budzenie Wawelskiego Smoka i sen o kryształowej czaszcze w wawelskich podziemiach

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/11/25/budzenie-wawelskiego-smoka-i-sen-o-krysztalowej-czaszcze-w-wawelskich-podziemiach-ktora-miala-byc-czerwona/

Wawel w jezyku sanskryckim oznacza Niebo

W trakcie swoich dwoch fizycznych pobytow na Wawelu rzeczywiscie odebralam bardzo silna energie, w tym raz silny wzmagajacy sie lewoskretny wir jasnego swiatla, ktory zamanifestowal sie jeszcze pod Wawelem, dokladnie w poblizu pewnej studzienki kanalizacyjnej.. i tak jakby w tym miejscu- pstryk – i  zostalo wlaczone swiatlo…  Samo serce mocy ujrzalam jednak w innym miejscu, niz to o ktorym sie tyle oficjalnie mowi.. probowalam sie do niego nawet bardziej zblizyc, ale wowczas zaczeli mnie coraz bacznie obserwowac straznicy.. jakby tylko czekali, az przekrocze pewien prog.. doslownie skojarzyli mi sie wtedy z armia bojowych psow.. i zrozumialam, ze sie nie pomylilam.. co ciekawe nikt oprocz mnie nawet na to miejsce nie zerknal, a specjalnie stalam przez moment i obserwowalam rekacje ludzi, moze nawet ze 100 osob, ktorzy tamtedy przeszli.. jednak zero reakcji.. wszyscy maszerowali prosto w kierunku katedry… zreszta po co mieliby patrzec na prawie pusty trawnik, z ktorego wystawala zaledwie ”kupka gruzu”.. ja jednak poczulam wyraznie, ze to wlasnie w tym miejscu – choc pod ziemia – znajduje sie serce wawelskiego czakramu, choc przyszlo mi tez na mysl okreslenia pepek.. jeden z wystajacych kamieni tak mi sie kojarzyl.. dodam tylko, ze chodzi o teren dziedzinca.. i teraz dopiero sprawdzam i widze, ze te kupki wystajacego gruzu to relikty kosciola sw. Jerzego, choc w poblizu znajduja sie takze relikty kosciola sw. Michala, ale na ponizszej mapce teren dziedzinca jest podpisany po prostu jako Wawel…

wawel plan lokatrow

przypomniala mi sie tez krotka relacja Ady z jej niedawnego pobytu na Wawelu, i ze niestety odebrala to miejsce niezbyt pozytywnie.. moj ostatni pobyt na wawelskim wzgorzu to 2007 rok i laczy sie z nim wlasnia ta historia, ktora opisalam.. pozniej bylam jeszcze kilka razy w Krakowie, a jeszcze czesciej przez niego poprostu przejezdzalam, czasem w drodze powrotnej z Tatr, bylam tez na lotnisku skad wyruszalam w swoja egipska podroz, ale samego Wawelu juz nigdy wiecej nie odwiedzilam…

Nieco podobna historia przytrafila mi sie jednak w Czestochowie..

tak sie zlozylo, ze moj partner zdawal egzaminy na jednej z tamtejszych uczelni i na ten czas znalazl dla nas kwatere w klasztorze na Jasnej Gorze.. gdzie prawie cale dwa dni spedzilam sama, w duzym stopniu pogrozona w stanie glebokiego snu, ale raczej nie odbieralam tego negatywnie, a bardziej jako szanse na porzadne odciecie sie od swiata i wyspanie.. choc pamietam, ze mialam wtedy bardzo, bardzo dziwne sny, aczkolwiek nie potrafie juz sobie przypomniec co dokladnie mi sie snilo.. w kazdym badz razie klasztorny pokoik opuscilam w tym czasie tylko raz w celu odwiedzenia kosciola na Jasnej Gorze, choc poczatkowo bardzo sie wahalam, czy w ogole wchodzic do srodka, tak wiec mialam duze zawahania, ale w koncu weszlam.. choc i tutaj podobnie jak i na Wawelu towarzyszylo mi uczucie jakby wchodzenia w swietlisty WIR.. ktory w miare zblizania sie do wnetrza swiatyni zaczal sie wzmagac i jakby coraz bardziej mnie przyciagac.. az w srodku, kiedy spojrzalam w kierunku oltarza i obrazu z Czarna Madonna

112038_1255191707_f4b6_p

doslownie zakrecilo mi w glowie, na tyle silnie ze czym predzej musialam gdzies usiasc, aby nie upasc na podloge! po prostu cala sie trzeslam.. wtedy tez zaobserwowalam nieco wiecej na poziomie energetycznym, a mianowicie jakby silna (wrecz elektryczna) energie przeplywajaca falami przez wnetrze… i duze swiatlo sciagane wlasnie w kierunku oltarza, a konkretnie obrazu z Czarna Madonna i szybko zrozumialam, ze to wlasnie ten obraz sciaga te cala energie.. i tak jakby ”za nim”kazda pozytywna energia byla przetwarzana na negatyw… chociaz wtedy nie laczylam tego jeszcze z tzw. Siecia Czarnej Madonny/Black Madonna Grid:

http://ascensionglossary.com/index.php/Black_Madonna_Network

a kiedy juz to polaczylam to okazalo sie, ze pasuje do tego wiecej z moich doswiadczen, ktore zaczely sie laczyc w spojna historie, doslownie siec – grid

Czarna Madonna, Czestochowa

Czestochowska

Wczorajszej nocy Ra z trudnoscia wyrwal mnie ze snu.. Snilo mi sie, ze pewna kobieta reprezentujaca wlasnie Czarna Madonne probowala mnie udusic.. co ciekawe przejrzalam w tym snie, ze za jej postacia stoi tak naprawde moj byly partner i zaczelam krzyczec do niego po imieniu – J, J, J dlaczego mi to robisz? przestan wreszcie! W koncu resztka sil poprzez sen zaczelam wzywac na pomoc Ra i on pomogl mi sie obudzic.. 

w kazdym badz razie bardzo ciekawa sprawa

CZARNA MADONNA

JASNA GORA

Dodam tylko, ze tzw. błogosławieństwa sprzętów liturgicznych, i przedmiotów kultu publicznego wyrażających pobożność ludu Chrześcijańskiego stanowia jeden z obrzedow Rituale Romanum i mysle, ze KK nie bez powodu przywiazuje do tego tak ogromna wage.. po prostu jest to jeden z istotnych elementow watykanskiej magii.. a teraz maly przeskok i

Polska Flaga Narodowa

1024px-Flag_of_Poland_(normative).svg (1)

Kolor biały oznacza duszę i życie duchowe, a czerwony – ciało i życie fizyczne.

co prawda to opis dotyczacy flagi indonezyjskiej, jednak od polskiej rozni ja tylko to, ze bialy kolor znajduje sie na dole, a czerwony na gorze.. niemal identycznie wyglada flaga Monako, tyle ze w rzeczywistosci jest mniejsza.. bialo czerwona jest tez flaga japonska, przedstawia jednak czerwony krąg na białym tle, symbolizujace wschodzące słońce.. Wspominam o tym przez wzglad na fakt, ze kazda flaga, kazde godlo, kazdy znak zawiera w sobie zakodowane informacje i dotyczy to nawet tych bardzo wspolczesnych znakow handlowych, z ktorych czasem mozna calkiem sporo odczytac.. mnie swego czasu wprawilo w niesmowite zdumienie logo Unilever i jego opis.. i tak poprzez Sunport – miejsce, w ktorym narodzila sie ta firma – dotarlam do Centralnego Slonca i Logosa 😉

i jeszcze a propos polskiej flagi to ponoc po roku 1980 zszarzala, ale jak kogos interesuje ta historia to moze zajrzec chocby na Wikipediei sprawdzic dlaczego tak sie stalo 😉

w dalszej czesci napisze nieco wiecej o Wawelu, dodajac calkiem swieze info ze strony RMT po ktorym Ra dodal Wawel do tzw. grupy KHY 3 Complex.. pomiedzy znajduje sie Emerald Guardian Dome – i dla mnie osobiscie to jest najwazniejsze energetycznie miejsce znajdujace sie na terenie polski…. polozenie: morze baltyckie, zatoka pucka, dokladniejsza lokalizacja, tak w przyblizeniu – puck, hel, wladyslawowo, gdynia.. dodam tez cos o Tatrach, ktore sa dla mnie jak dom do ktorego zawsze chetnie wracam, w tym o Morskim Oku, oraz o innych miejscach, czesto zupelnie niepozornych, a jednak z mojego punktu widzenia bardzo waznych.. zreszta w trakcie moich wedrowek po energetycznych sciezkach Ziemi nie spotkalam miejsca zupelnie pozbawionego znaczenia, o czym pisalam miedzy innymi w

My journeys between worlds

od lat chodzi tez za mna okreslenie

PRZEBUDZENIE POLSKIEJ ATLANTYDY

i dla mnie przynajmniej w samym centrum tego przypomnienia znajduje sie wspomniany wczesniej

Emerald Guardian Dome

cd

odkrycie ktorego uswiadomilo mi z pelna moca, jak bardzo cos pozytywnego, co znajdowalo sie w tym miejscu rdzennie, zostalo przygniecione i zakryte przez roznego rodzaju negatywne nakladki, ktorych glownym zadaniem jest doslownie stlamszenie i ukrycie prawdy.. na tej samej zasadzie na miejscach starych poganskich, chocby slowianskich swiatyn zostaly zbudowane katolickie koscioly, etc.. czyli zgodnie ze znanym powiedzeniem – historie pisza zwyciezcy.. ale ewidentnie zbliza sie kres tej ery.. i widac to chocby po tym jak wiele dlugo ukrywanych prawd zaczyna wychodzic ponownie na swiatlo dzienne – doslownie powracac.. dodam tylko, ze to nie tak iz wszystko co poganskie, czy slowianskie bylo pozytywne, a za cale zlo tego swiata odpowiada KK, choc fakt, ze chocby za sprawa inkwizycji wykazal sie jako jedna z najbardziej brutalnych organizacji.. choc tak naprawde historia przemocy i klamstwa jest znacznie starsza i naprawde dluga.. upadek Atlantydy, upadek Lemurii.. historia siegajaca gwiazd… zbyt dluga i skomplikowana, aby cala ja tutaj przedstawiac, a ponadto temat brzmi:

Rola Polski w energetycznym systemie Ziemi..

w zwiazku z czym moje pytanie brzmi:

z jakiego powodu Wawel wszedl w sklad owu 7 miast wybranych przez Shive do pelnienia funkcji czakramow, bo z cala pewnoscia chodzi o jakas szczegolna siec polaczen.. specyficzny grid.. siec Shivy… a nie wydaje mi sie, aby Wawel wchodzil np. w sklad tzw. Sieci Czarnego Serca jak np. Mekka, ktora w systemie Black Heart odgrywa bardzo wazna role.. w przypadku Wawelu z pewnoscia wazna role odgrywa legenda o Wawelskim Smoku:

medieval-crocodile-550

Orion Project/Draconian Reptilians

laczylam kiedys Wawel z ”Przymierzem Swiatla” i orionskimi laczami na Ziemi, a teraz sobie mysle, ze moze chodzi doslownie o jakies polaczenie z Orion Draco.. nie jestem jednak pewna.. w kazdym badz razie z tej strony moglo dojsc w tym miejscu do przejecia… ahh, mialam tez kiedys sen o podziemnych komorach pod kopcami ziemnymi w Krakowie, ktory mial zwiazek z kopcem Serpent Mound W Ohio.. Kolo Thuban..  Tajemnica Smoka- Draco.. co ciekawe w tym snie byla takze Nnka.. Mozna tez smoka potraktowac jako straznika miejsc mocy, a ponadto podobnie jak i ludzie bardzo rozne bywaja smoki.. Ciekawe, ze na miejscu wawelskiego czakramu znajduja sie ruiny dwoch kosciolow – sw. Jerzego i arch. Michala, czyli dwoch postaci znanych miedzy innymi z tego, ze zostali pogromcami smokow.. zreszta taki motyw mozna znalezc w herbach bardzo wielu polskich miast.. ale to akurat mozna wytlumaczyc w bardzo prosty sposob – przejecie Wawelu przez Kosciol Katolicki, a owi swieci wcale nie byli tacy swieci.. ale staram sie dojsc do tego o co tak naprawde chodzilo z tym Smokiem.. i szczerze mowiac staram sie byc jak najbardziej obiektywna..

i poki co jeszcze link do bardzo ciekawych artykulow na blogu Treboroka:

Smoki, Gwiezdna Rasa, Pl

https://treborok.wordpress.com/about/gady-reptylianie/nadzorcy/

https://treborok.wordpress.com/about/gady-reptylianie/kim-sa-drakonianie/

do uslyszenia

livia

🙂

 

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

7 thoughts on “Rola Polski w energetycznym systemie Ziemi”

  1. Wczorajszej nocy Ra z trudnoscia wyrwal mnie ze snu.. Snilo mi sie, ze pewna kobieta reprezentujaca wlasnie Czarna Madonne probowala mnie udusic.. co ciekawe przejrzalam w tym snie, ze za jej postacia stoi tak naprawde moj byly partner i zaczelam krzyczec do niego po imieniu – J, J, J dlaczego mi to robisz? przestan wreszcie! W koncu resztka sil poprzez sen zaczelam wzywac na pomoc Ra i on pomogl mi sie obudzic.. jeszcze silniejszy atak ze strony J mialam niedawno w maju, kiedy mnie doslownie skatowal w snie za to, ze raczylam porozmawiac z dziecmi i one powiedzialy ze mnie kochaja.. Niestety ktos kto po wspolnie spedzonych 10 latach zaczyna sie nagle zachowywac jak pozbawiony wszelkich skrupulow oprawca i wyznajac, ze przez ten caly czas tylko udawal mojego partnera i przyjaciela, bo mial w tym swoj cel… Coz po prostu dalam sie niezle zwiesc.. ignorujac poczatkowe ostrzezenia.. zwiazane chocby z czarnym wirem, ktory pojawil sie na samym poczatku zwiazany z jego osoba.. wirem zwiazanym ze studnia pod domem mojej babci, oraz postacia przeogromnej czarnej madonny, ktora probowala mnie soba nakryc.. i z tym, ze w snie przed pierwszym spotkaniem ujrzalam go pod postacia duzego czarnego psa ktory probowal mnie zagryzc.. po prostu masakra.. zaczela sie lac krew, ale on wlasnie tej krwi potrzebowal.. dawala mu sile.. wtedy jeszcze nie rozumialam, ze ma to autentyczny zwiazek z satanizmem, choc bardzo bardzo dobrze ukrytym.. pisze o tym tutaj, bo ktos mnie ostatnio zapytal o to skad sie wziely moje problemy z dark templars i grupa black sun.. w sumie to dluga historia, ale najwiekszy w tym zyciu atak nadszedl wlasnie ze strony mojego partnera… wilka w owczym przebraniu.. typowo jezuicka taktyka – zblizyc sie do kogos, aby posiasc jego najskrytsze sekrety, jego wiedze.. i.. zgadza sie.. to dokladnie ta sama taktyka.. dzisiaj tez wiem ze strony mojej matki – bo wczesniej nie chciala mi o tym mowic – ze od samego poczatku zamiast j widziala postac w czerni i wlaczal sie jej przy tym taki dziwny dzwiek – jakby odkurzacza… to samo – szok – stalo sie kiedy mowila mi o tym niedawno na skypea – po prostu na nasze glosy nalozyl sie szumiacy dzwiek, wlasnie jakby odkurzacza, bez zadnej realnej przyczyny – i moja matka miala od samego poczatku wrazenie, ze ten czlowiek jest – falszywy.. j powiedzial tez mojej matce, ze od tamtej chwili to on sie mna zajmie i ze po 10 latach ona mnie nie pozna.. ciekawe, bo do tego wszystkiego doszlo wlasnie po ulywie 10 lat… poczatkowo nazywalam go moim aniolem strozem, ale czujac gdzies w glebi, ze nie wszystko w tym gra.. choc zostalam w to jakby sciagnieta i jakbym sie temu poddala.. j zreszta zdawal sie wokol mnie tanczyc i wygladalo na to ze jestesmy tacy podobni.. az po 10 latach wyznal mi, ze to wszystko po to aby jedynie osiagnac swoj cel.. w sumie zorientowalam sie jeszcze w hiszpani, ze mial mnie dostraczyc pod odpowiedni adres… i jeszcze w polsce, ze hiszpania moze sie dla mnie zle skonczyc, ale j tak bardzo tam ciagnelo… po prostu jego plan odkazal sie silniejszy..

    Lubię to

  2. Obraz Czarnej Madonny od dziecka kojarzył mi się z głębokim smutkiem i żałobą.
    Przecież wizerunek kobiety, matki z dzieckiem nawet na logikę powinien wzbudzać
    dobre, piękne uczucia i emocje. To świetny przykład podprogowego, negatywnego oddziaływania poprzez obraz na nieświadome „owieczki”. No i te nieprzypadkowe lokalizacje „kościołów”, na ważnych energetycznie punktach, bardzo sprytnie… Pamiętam jak miałam około 6-7 lat, pewnego razu na mszy św. miałam przebłysk, w jednej sekundzie pojawiło się zrozumienie, „że TO jest msza okultystyczna „,
    zaczęłam się rozglądać, patrzeć na innych ludzi z myślą „dlaczego oni tego nie widzą „, oczywiście podzieliłam się moim olśnieniem z dorosłymi, i co, skwitowali mnie „co ty za głupoty wygadujesz” i dalej zmuszali mnie do chodzenia do kościoła.

    Wniosek: każdy człowiek z uśpioną świadomością jest nieświadomym strażnikiem systemu, niestety dotyczy to nie tylko wyznania, ale wszystkiego.

    Matrix fragment 1 PL – Rozmowa z Morfeuszem

    Lubię to

Skomentuj

