Wege Pysznosci

Gaja Garden

Troszke pysznosci z pinterestu.. mniam mniam.. od lat jestem wegeterianka preferujaca jedzenie jak najprostsze i swieze, choc czasem lubie sobie bardziej zaszalec… w chlodne dni, jak teraz, preferuje wszystko co porzadnie rozgrzewa.. z moja ukochana imbirowa herbatka na czele.. w wersji mega spicey! a kiedy sloneczko rozpieszcza to moge sie zywic i sama woda z prana.. tak jak w gaja garden.. gdzie czesto najdalam sie po protu cudownymi zapachami.. ahh.. ale, ok.. oto troszke obiecacnych pysznosci.. od samego patrzenia robi sie smacznie.. haha.. choc na poczatek imbirowa herbatka z cytrynka.. 

Ginger tea with lemon on a wooden table Ginger tea with lemon on a wooden table

to veganskie ciasteczka, ktore wygladaja bardzo poodbnie do tych, ktore kiedys sama pieklam, z nadzieniem jablkowym, albo orzechowym

3bc4e38f62dc1710d9d4f37b0fff8253

Yummy Vegan Apple Turnovers by Housevegan.com

choc najlepiej wychodzila mi bardzoprosta weganska szarlotka, czy to z dodatkiem imbiru, czy cynamonu..

ponizej weganska szarlotka z karmelem

8c68dd112edd9d66387f5aab686e0076

Vegan Caramel Apple Pie 

http://www.averiecooks.com/2012/11/caramel-apple-crumble-pie.html

zaciekawil mnie tez przepis na konfiture z…

View original post 278 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Wege Pysznosci”

  1. Dzięki Liviu , zrobiło się smakowicie 🙂

    Ja także lubię popijać imbir z cytryną, fajnie smakuje i oczyszcza organizm z toksyn.
    Herbatka ze stokrotek, także pomaga oczyszczać organizm.
    Herbatka z nagietka to naturalny antybiotyk.
    A herbatka z lawendy działa uspakajająco i nasennie.

    Zauważyłam, że coraz więcej ludzi interesuje się ziołolecznictwem, naturalną uprawą ogrodu co mnie bardzo cieszy. Powiedzenie „jesteś tym co jesz” jest nadal aktualne. Sama stosuje wegetariańsko-wegańską dietę, dlatego staram się w naturalny sposób uprawiać moje warzywa, inspirację i wiedzę czerpę z Permakultury. W tym roku na wiosnę posadziłam dwa krzaczki róży pomarszczonej Rugossa ,bo pięknie pachnie i podoba mi się kolor płatków – magenta, kiedy podrośnie może uda mi się zrobić konfiturę z płatków.

    *************

    Dodam jeszcze dobrą wiadomość, a mianowicie plan Anastazji powoli, małymi kroczkami realizuje się:

    Informacja z Facebooka Anastazja – Dzwoniące Cedry Rosji:

    „……Zbyt piękne aby było prawdziwe? Nie, to się właśnie dzieje…
    W czerwcu 2014 r Duma Państwowa przyjęła, Prezydent podpisał ustawę w sprawie przydziału bezpłatnej ziemi, dla wszystkich obywateli……………”

    https://www.facebook.com/AnastazjaDzwoniaceCedry?fref=nf

    Lubię

    1. Hej Ado 🙂 poczatkowo mialam napisac tylko o imbirowej herbatce, ale szukajac fotki trafilam na strone tej pani
      http://klaudynahebda.pl/o-mnie/o-mnie-pytania/
      no i zaciekawil mnie chocby ten jej przepis na rozane konfitury… ahh rosa rugosa.. pomarszczona.. nazywana tez japonska.. uwielbiam ja pod kazda postacia… i sadze, ze ta w Twoim ogrodzie tez sie rozrosnie jak ta w gaja garden.. po prostu jak szalona i bardzo jestem ciekawa jak wyglada dzisiaj… bo zakladajac ze nadal rosnie w takim tempie to powinien tam obecnie istniec rozany gaj 🙂

      null

      Informacja z Facebooka Anastazja – Dzwoniące Cedry Rosji

      wspaniale.. w koncu musimy sie tu jakos odnalezc… a mysle, ze jak na realia ziemskie w 3 D jest to naprawde dobra droga – ta z wizji Anastazji… sama chetnie powroce do mojego projektu – OGRODU GAI.. nawet jesli powrot do tego samego miejsca nie jest juz mozliwy? moze uda sie znalezc nowe tutaj w Hollylandi, a poki co tworze miniaturke gg tu gdzie jestem teraz, i nic nie szkodzi ze to pobyt tylko tymczasowy… cala przyjemnosc po mojej stronie.. tak wiec zaczelo sie od herbatki imbirowej a skonczylo na wege pysznosciach.. no ale chyba mi to dobrze zrobilo, bo znow zaczelam zbyt mocno odlatywac.. a teraz czuje sie w taki zdrowy sposob uziemniona.. haha.. Ciesze, ze Ci sie spodobalo i rowniez dziekuje Ado! 🙂

      Lubię

Skomentuj

