Celtic Sands, june 2015 and Ancient Paths of HollyLand

Gaja Garden

Odkrylam dzisiaj kolejne niezwykle miejsce w poblizu.. polozone moze z jakis kilometr za lesna polanka, ktora najczesciej do tej pory odwiedzalam.. i naprawde warto bylo sie zapuscic dalej… w glab lasu… bo w ten sposob odkrylam prawdziwe uroczysko.. Weszlam juz kiedys na te sciezke, ale na moje drodze stanela wtedy bardzo tajemnicza postac i sie wycofalam.. link.. az do dzisiaj.. ahh.. naprawde tak sie ciesze, ze tam dzisiaj zawedrowalam.. to ogromna lesna polana.. zajmujaca moze z hektar, o niemal idealnie okraglym ksztalcie.. bardzo jasna, piaszczysta i porosnieta roslinnoscia typowa dla tego typu lekkich piaszczystych ziem.. i na jego widok na mysl przyszly mi pewna miejsca w Polsce, zwlaszcza Odry, Wesiory oraz Hel.. chocby przez wzglad na ogromna ilosc porosnietych wrzosem piaszczystych wydm… nie wydm.. kilka z nich odebralam ewidentnie jako kurhany.. zwlaszcza jedna z nich… znajdujaca sie niemal w centrum.. zatrzymalam sie przy niej i wtedy poczulam wzmagajacy sie wiatr.. w sumie…

View original post 219 słów więcej

Advertisements

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

2 thoughts on “Celtic Sands, june 2015 and Ancient Paths of HollyLand”

    1. /“…june 2013 ” czy to tzw. nieprzypadek?/

      oh my! dopiero teraz to zauwazylam.. cofnelam czas o rowne dwa lata!! haha.. moze te slowa ktore uslyszalam to jakis kod czasu.. dzieki Ado!!! choc tak sie zastanawiam.. zmieniac ten blad, czy nie.. ale ok.. zmieniam 🙂

      Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s