Głęboki konflikt na sieci Gołębicy i oszustwa ET

”Jako że enochiańska przepowiednia zakładała powrót Gołębicy u końca cyklu, planeta wkracza w okres wielkiego konfliktu wewnątrz sieci świadomości zwanej Siecią Gołębicy.”

Zaczne od przypomnienia moich komentarzy z notki CERN 13 TeV, choc watek ten rozwinelam nieco bardziej w Falszywej Matrycy Wzniesienia.. Po prostu od momentu kiedy wyskoczylo mi na wierzch owo slowo Ruach jakos chodzi za mna ta golebica – ”duch swiety”

Livia Ether Flow
22 Maj 2015

Hmm, zauwazylam, ze zamiast ruch swiatla napisalam RUACH.. i juz mialam poprawic ten blad, ale zdalam sobie sprawe, ze juz skads znam to slowo i ze brzmi bardzo hebrajsko jak i bardzo znajomo.. chyba zwrocilam na nie uwage piszac notke o Bloody Moon… i rzeczywiscie:

ruach ha-kodesh

Hebrew: רוח הקודש, „holy spirit”

czyli duch swiety

i przeszly mnie ciarki kiedy przypomnialam sobie raz jeszcze te intenstwnie biale plamy swiatla wiszace w powietrzu..

ruach-hakodesh

i widze, ze ruach ha-kodesh zwiazany jest przede wszystkim z Jahwe…
teraz to wszystko wydaje mi sie jeszcze dziwniejsze… zwazajac na to o czym pisalam w ostatnich notkach.. napisalam tez, ze wyczulam iz ta intensywnie biala plama swiatla reprezentuje jakiegos straznika.. a moze po prostu mial sie przede mna zamanifestowac bialy ptak?

pod haslem tym wyskoczyly mi tez takie obrazki

i przychodzi mi tez na mysl notka o gridzie:

Grid ReVelations
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

Livia Ether Flow
24 Maj 2015

Grid ReVelations przyszly mi na mysl przez wzglad na tzw. siec golebicy (dove grid), a te sie inaczej okresla mianem sieci jehowianskiej (Jehovian Grids) i jeszcze cos takiego co mi sie skojarzylo zarowno z dziwnym bialym swiatlem jak i przypomnialo mi moja niedawna notke o Jerusalem –

OH MY DOME

”This shield network is designed to override the damage created in the 2nd dimension, such as the issues with San Graal Stargates (Temple Mount in Jerusalem, and Sarasota, Florida), the 2nd Chakra Orange wave spectrum, upgrading the Rod function to elevate into the 14th Chakra Gold Ray, and the support the Golden Eagle Grid functions for the masculine energetic principle, in both planetary and personal consciousness. Additionally, it serves to repair 1D to 4D, (False Ascension Matrix) to complete an interdimensional resonator tone which can link between the Astral Plane gates into the Mother Arc into the earth core, terminating the false white light matrix, which includes the False Umbilicus and its False White Webbing.”

http://ascensionglossary.com/index.php/Solomon_Shield

i jeszcze cos takiego znalazlam co bardzo mi tu pasuje, choc nie za bardzo wiem o co chodzi z tym zejsciem z pola Ducha Swietego, porwaniem Oblubienicy, itd, ale ewidentnie widac jakis glebszy zwiazek, no i wprost idealnie pasuje do tych obrazkow ktore dodalam.. no i ta studnia.. studnia otchlani.. bardzo dziwne.. bo tylko z jedna studnia mi sie to kojarzy..

”Jesli zejdzie z pola Duch Swiety bo o nim mowa, to wszystko sie zacznie. Wlasciwie prawdopodobnie zacznie sie porwaniem. Porwanie = usuniecie Ducha Swietego. Tak wiec nadejscie antychrysta poprzedzi porwanie Oblubienicy w powietrzu.”

”I zatrabil piaty aniol; i widzialem gwiazde, która spadla z nieba na ziemie; i dano jej klucz od studni otchlani.”

http://detektywprawdy.pl/2015/04/20/co-nas-moze-czekac-w-ciagu-najblizszego-polrocza-iii-wojna-swiatowa-i-wielki-ucisk/

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/22/cern-13-tev/

a dzisiaj znalazlam cos takiego i wszystko nabiera glebszego sensu:

Głęboki konflikt na sieci Gołębicy

Jako że enochiańska przepowiednia zakładała powrót Gołębicy u końca cyklu, planeta wkracza w okres wielkiego konfliktu wewnątrz sieci świadomości zwanej Siecią Gołębicy.

Ta sieć ma związek ze wszelkim oprogramowaniem Armagedonu, włącznie z Bladym Koniem [Blady Koń (Biblia – Księga Objawienia) koń dosiadany przez Śmierć, jednego z Czterech Jeźdźców Apokalipsy] oraz implantami ukrzyżowania i liniami czasu Jehowian/Annunaki. Kiedy do ciała planetarnego, przez jego sieć świadomości (przez upadające linie czasu) napływają między-wymiarowe konflikty i wspomnienia wojen, to przejawia się w postaci dramatów wojennych lub zagrożeń odczuwanych w świecie fizycznym. (Obecnie na Bliskim Wschodzie jest dużo postaw podsycających wojnę lub inwazję).

Ta sieć świadomości opasująca planetę krzyżuje się na ley lines czwartego i siódmego wymiaru oraz, na różne sposoby, ma związek z wysysaniem planetarnych sił życiowych poprzez ley lines czwartego (zielona) i piątego (fioletowa) wymiaru przez negatywną agendę Obcych (NAA).

Opiekunowie wspominają o tym konflikcie Gołębicy powodującym przesunięcie prądów doradycznych ciała planetarnego, co wpływa na funkcje aury o tej samej nazwie w naszych ciałach świetlistych.

Pod wpływem natłoku wydarzeń, jakie mają miejsce w tym czasie, zmieniają się akordy serca doradycznego strumienia planetarnego. Ciało planetarne doświadcza zmian na poziomie „ciała doradycznego serca”, które jest poziomą tarczą, istniejącą w połączonych warstwach wymiarów: czwartego, piątego i szóstego. Kiedy ciała łączą się bezpośrednio z ciałem planetarnym, niektórzy doświadczają zmian w ciałach świetlistych i przyrostu częstotliwości, zwłaszcza w miejscach przecięcia wymiaru czwartego z siódmym. Ścieżka sznura doradycznej częstotliwości przebiega od czakry serca do dłoni i może stać się aktywna oraz bardzo uwrażliwiona. Te strumienie leczniczego prądu są obecne w rękach i palcach, a dłonie/ręce niektórych z nas dostaną częstotliwość, która może aktywować innych, kiedy ich dotkną (duchowa rekoneksja).

Upiększanie E.T.

W tym roku będzie wzrastał poziom upiększania różnych grup E.T. , żeby rekrutować i usidlać ludzi, angażując ich do różnych agend. Nie należy się do nich dostrajać, ponieważ każda z takich grup E.T. ma własne cele, natomiast naszym wspólnym ludzkim celem jest wyzwolenie wszystkich ludzi i przywrócenie im boskości i niezależności. W obecnym konflikcie na sieci Gołębicy ważnym czynnikiem jest fakt, że o to terytorium walczą ze sobą różne grupy intruzów. Naszym najważniejszym celem nie jest dostosowanie się do którychś z nich, ale wzmocnienie w każdej jednostce boskości, niezależności i wolności. Trwajcie niewzruszenie i wiedzcie, że jesteście odpowiedzialni za zarządzanie przestrzenią w obrębie osobistej tarczy.

caly tekst Lisy Renee pt Oszustwa Obcych na stronie:

http://www.wogrodzienowejziemi.pl/2015/04/lisa-renee-oszustwa-obcych.html

a wiec przeczucia mnie nie zawiodly, ze cos doslownie wisi w powietrzu… i mysle, ze ta golebica – RUACH – moze miec duzy zwiazek z dniem 23 wrzesnia…. spotkaniem papieza Franciszka z Obama.. no i moje doswiadczenia z ostatnich dni.. te wszystkie dzialania na poziomach energetycznych.. naprawde duzo sie dzieje… ahh, to ma tez zwiazek z notka Watykanskie Ujawnienie – Ostateczne Zwiedzenie.. jest nawet takie okreslenie jak Paruzja Dzień Pański, Drugie przyjście i mysle, ze cos jak najbardziej jest na rzeczy… final deception.. swoja droga ciekawe, ze tekst Lisy pochodzi z 2012 roku, a ja mam wrazenie, ze chodzi szczegolnie o ten moment.. 

UPDATE

18 june 2015

GLOBALNE SYSTEMY SIECI oraz KONTROLI MAS

by Noel Huntley

Podczas tak zwanego Lucyferianskiego Buntu w 25 500 r.pne, Jehowianscy Annunaki stworzyli Gołębice i Gałąź Oliwki Atlantydzkiej Sieci Implantacji Pylonowej i zainstalowali Węza.

Atlantydzka Siec Implantacji Pylonowej Gołębicy działa z równoległej Ziemi i funkcjonuje w wymiarach 7-9-11 w odwróconym kierunku, powodując odwrócony obrót planety. Przy jej pomocy można wysyłać poddźwiękowe pulsy w precyzyjne cele, dlatego wraz z Sokołem i Feniksem, mogą być używane jako broń. Gołębica posiada dodatkowo siedem pieczęci Jehowy, które są potężnymi selenitowymi pylonami zakorzenionymi w siatce Ziemi w wybranych miejscach wzdłuż wschodniego wybrzeża Ameryki, korespondują one z siedmioma z dwunastu pieczęci gwiezdnych wrót, (które otwierają gwiezdne wrota podczas ascendencji). Pieczęci Jehowy określane są jako hiperwymiarowe stożki. Siec Gołębicy wykorzystuje technologie pulsów „tubowych” i za pośrednictwem hiperwymiarowych stożków, łączy Ziemie z Fantomowym (Widmowym) Matriksem. Zadaniem tych pylonow jest wytworzenie pęknięć w ścianie czasu pomiędzy Ziemia a Fantomowym Matriksem, tworząc syfonowe kanały, które mogą być wykorzystywane, jako przekaźniki ultra niskich częstotliwości. Mogą one przenosić cale obiekty, ludzi itp., poprzez hiperwymiarowe pole do Fantomowego Matriksa.

„Czterech jeźdźców apokalipsy” odnosi się do podstępu odwrócenia prądów siedmiu gwiezdnych portali i centrów energetycznych Ziemi podczas Cyklu Aktywacji Gwiezdnej (okres ascendencji 2000÷2017) przy użyciu pieczęci Jehowy. „Aniołowie i trąby” oraz „Bestia” są określeniami zaawansowanych technologii.”

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/globalne-systemy-sieci-oraz-kontroli-umyslow-mas/

i raz jeszcze odsylam do notki:

Grid ReVelations
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

liv

Advertisements

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

41 thoughts on “Głęboki konflikt na sieci Gołębicy i oszustwa ET”

  1. „…cos doslownie wisi w powietrzu…”

    „…ponieważ każda z takich grup E.T. ma własne cele, ”

    Zacytuje fragmenty z dwóch sesji u Gracjany :

    „***Czy coś ważnego oczekuje ludzkość?…
    -widzę górę , taką w chmurach (inną ,niż El Mongo), to jest materialna góra ,dużo statków
    kosmicznych tam będzie.
    ***Jaki kontynet to jest ?
    -Ameryka Południowa ,te góry są zaostrzone ,
    ***ale one są jeszcze niewidzialne , one są przykryte teraz taką zasłoną , one będą odgrywać
    Jakąś rolę…”

    druga sesja:
    „***…a czy z Andromedy i nie wiem czy jakieś inne cywilizacje na dzień dzisiejszy ,są gotowi
    – oni pomagają nam …
    -oni stoją gotowi do wkroczenia…”

    Ciekawe jest także to ,że rozpadła się kolejna grupa .Gracjana już nie współpracuje z Bolesławem i Danielem.

    Czyli na ten moment mamy :
    * Watykan ,
    *Kobrę z tak zwanym „Wydarzeniem „,
    * Andromedanie od Gracjany są gotowi do wkroczenia
    *Jacek i Joanna z Wolnej Ludzkości pojechali jeśli dobrze pamietam do Izraela ,albo Iraku
    *Bolesław z Danielem ostatnio mieli sesję z Metatronem
    *oczywiście są jeszcze frakcje , o których nie słyszałam……..

    * Ashayana przekazała ,że mamy status :”Aurora Earth ”

    *Lisa Renee :”Wkraczamy w potencjalnie wybuchowe linie czasu z pozaziemskimi ujawnieniami, które otwierają się w tym roku i zamkną się w roku 2017.”

    A więc mamy wielu graczy ,może trzeba będzie zmienić przysłowie :
    „gdzie wielu się bije tam Ziemia skorzysta ” ?

    Lubię to

    1. Czyli na ten moment mamy”

      tak.. i az sie chce powiedziec.. ale w kolo jest wesolo.. gdyby nie fakt, ze sytuacja wesola wcale nie jest… to bardziej dramat niz farsa.. a poniekad polaczenie obu… nie wiem jak okreslic te walke.. jako bitwe o Ziemie, czy tez raczej bitwe o tron, choc nie znam tego drugiego filmu, a wiec nie wiem czy analogia jest trafna.. no to moze po prostu – star wars… oh lepiej nieee…. W kazdym badz razie zgadzam sie jak najbardziej ze zdaniem Lisy, a mianowicie, ze

      „Wkraczamy w potencjalnie wybuchowe linie czasu z pozaziemskimi ujawnieniami, które otwierają się w tym roku i zamkną się w roku 2017”

      choc wlasciwie juz wkroczylismy..

      a co do statusu Aurora Earth o ktorym mowi Ashayana to moim zdaniem jest on dopiero przed nami i tu rokiem wielkiej przemiany moze byc 2017 rok.. ale poki co.. jest jak najbardziej burzliwie… Co do reszty grona: Cobra i ”Wydarzenie”, Gracjana i Andromedanie, Boleslaw z Danielem, oraz Jacek z Joanna.. wszystkie te osoby i grupy jak najbardziej biora w tym po swojemu udzial, choc prawdopodobnie stad takie podzialy w ostatniej chwili bo kazdy jednak reprezentuje nieco inne strony…

      widzę górę, taką w chmurach (inną niż El Mongo), to jest materialna góra, dużo statków

      mysle, ze to co zobaczyla Gracjana to po prostu wyzsza Szambala.. w kazdym badz razie tzw. Cloud City.. nie jestem jednak pewna, czy chodzi o Peru.. ale jakby nie bylo tam sie znajduje jeden z najbardziej istotnych gateow na Ziemi.. choc glowne wrota laczace Ziemie z Andromeda to TYBET… USG 9.. istnieje tez caly pasaz laczacy Andromede z wewnetrzna Ziemia (URTHA).. z kolei miejsce do ktorego wybrali sie Jacek i Joanna – oba sa bardzo ciekawe… jesli IRAN to SG 10/VEGA.. ISRAEL – STUDNIA.. San Graal Stargates (Temple Mount in Jerusalem, and Sarasota, Florida).. a ja.. coz.. mialam byc juz na Bahamach, albo i dalej w Ameryce Pd a jestem w miejscu, ktorego nawet nie bralam wczesniej pod uwage.. czyli w Hollylandii.. choc okazalo sie, ze to tutaj znajduje sie tzw. Brama Sanandy… a miejsce, ktore odkrylam w ostatnich dniach jest z ta brama energetycznie polaczone… i czuje, ze ta krysztalowa aleja, ktora ujrzalam prowadzi do – krysztalowgo miasta.. a moze nawet wprost do krysztalowego ogrodu i tu przypomne Ado nasza rozmowe o kopulach (oh my dome:).. wyglada wiec na to, ze jestem tam gdzie powinnam byc.. choc czemu to wszystko musialo sie odbyc w az tak burzliwy sposob.. no tak.. przeciez juz w starych ksiegach pisano, ze bedzie burzliwie 😉

      i przy okazji przypomne

      CYKL OTWARCIA GWIEZDNYCH WRÓT

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/cykl-otwarcia-gwiezdnych-wrot/

      Ra w kazdym badz razie twierdzi, ze to juz Game Over i ze tak jak przekazuje Ashayana mamy obecnie status Aurora Earth.. coz.. ja jednak obserwujac to co sie dzieje na naszej planecie absolutnie nie moge sie z tym zgodzic.. bo jesli tak ma wygladac Aurora Earth to ja dziekuje – wysiadam 😉 W kazdym badz razie jestem pewna, ze przed nami najbardziej decydujacy moment.. wlasnie to okno czasowe 2015 – 2017… trzymajmy sie! 🙂

      Lubię to

  2. Komentarz Marka z Mistyki:

    marek pisze:
    Czerwiec 18, 2015 o 09:45

    ……Mówimy tutaj o rozwiniętej przez istoty pozaziemskie rozległej, globalnej sieci, wykorzystującej skalarną technologię „mikroczipow”. Zwane one są systemami PIN (ang. Pylon Implant Networks-Pylonowych (wejściowych) Sieci Implantacji (Wprowadzenia Wzorców Świadomości Ludzkości). Rozróżnia się APIN – Atlantydzkie Sieci Implantacji Pylonowej, oraz LPIN – Lemurianskie Sieci Implantacji. Zanim opisane tutaj zostaną te masywne urczego było powstanie systemu czarnej dziury w 11-tym wymiarze……… Atlantydzka Sieć Implantacji Pylonowej Gołębicy działa z równoległej Ziemi i funkcjonuje w wymiarach 7-9-11 w odwróconym kierunku, powodując odwrócony obrót planety.

    calosc na MZ:

    https://nnka.wordpress.com/2015/06/15/smartfony-zabijaja-zdolnosc-normalnej-konwersacji/#comment-49238

    „GLOBALNE SYSTEMY SIECI ORAZ KONTROLI UMYSŁÓW MAS” to byl chyba pierwszy tekst Ashayany, ktory znalazlam tuz przed 11 11 11 i bardzo mi wtedy pomogl, potwierdzajac niektore z moich odczuc, a takze odnosnie tego co sama widywalam – roznego rodzaju sieci, energie, etc.. a czego najzwyczajniej nie bylam w stanie ani tak precyzyjnie opisac, ani nazwac.. super.. dodam niektore fragmentu do powyzszej notki oraz do grid revelations.. dla mnie to bardzo wazny temat.. dzieki Marku za przypomnienie i w ogole 🙂

    Lubię to

    1. A tu wymiana zdań pomiędzy Margo i Markiem( Marek pomimo „barokowego” pisania jak ja to sobie nazywam, przemyca ważne treści i spostrzeżenia) :
      ____________

      marek pisze:
      Czerwiec 18, 2015 o 15:29
      Małgosiu , nie mam zamiaru się z Tobą przepychać i objaśniać coś co z góry pragniesz jedynie zanegować. W pojęciach astronomicznych , masz objaśnienia astrofizyków nawet tutaj na MŻ są ciekawe filmy na ten temat. Natomiast w temacie super masywnych czarnych dziur jako kosmicznych osobliwości tworzących takież same środowiska w których koncentrują swe istnienie cywilizacje w pełni fantomowe odpowiem na pytanie płynące z ciekawości tematu a nie jak zdążyłem Cię już poznać z pragnienia nawrócenia mnie na „wiarę optymizmu„. Tak więc z góry przepraszając , proszę o zadowolenie się tą odpowiedzią .

      m

      margo0307 pisze:
      Czerwiec 18, 2015 o 15:50
      „Małgosiu, nie mam zamiaru się z Tobą przepychać i objaśniać coś co z góry pragniesz jedynie zanegować…
      _________________________
      Wiesz Klakierku… to trochę… hmm… niesprawiedliwe 😕
      Dlaczego uważasz, że… z góry pragnę coś zanegować ?
      I w ogóle skąd takie przypuszczenie ?
      To, że nie „przystaję” do tekstów AD i TT, wcale nie oznacza, że… z góry cokolwiek neguję…
      *
      „… jak zdążyłem Cię już poznać z pragnienia nawrócenia mnie na „wiarę optymizmu „…”
      _________________________
      Jesteś pewny, że zdążyłeś mnie już… poznać ? 😀

      margo0307 pisze:
      Czerwiec 18, 2015 o 16:19
      Wpadł mi w oko Twój koment Klakierku… i… chyba już rozumię dlaczego się tak „bronisz” przed… nawróceniem siebie na… „wiarę optymizmu „ … 😕

      „…Takie dziwne że czuję,że wymiana poglądów to mało, puśćmy trochę gorzkiej prawdy, ale prawdy w eter, już pisałem że to pogodne wszystkiego przedstawianie, czasem mi wygląda na sabotaż, albo z rozumem się rozmijaniem… „

      https://nnka.wordpress.com/2015/06/17/dziwadelko-troche-fizyki/#comment-49259
      ___________________
      To na końcu, (co cytuje Margo Marka) jest niesamowitym stwierdzeniem, sedno tych naszych utarczek blogowych.

      Lubię to

      1. ///„…Takie dziwne że czuję, że wymiana poglądów to mało, puśćmy trochę gorzkiej prawdy, ale prawdy w eter, już pisałem że to pogodne wszystkiego przedstawianie, czasem mi wygląda na sabotaż, albo z rozumem się rozmijaniem…“

        https://nnka.wordpress.com/2015/06/17/dziwadelko-troche-fizyki/#comment-49259

        ___________________

        To na końcu, (co cytuje Margo Marka) jest niesamowitym stwierdzeniem, sedno tych naszych utarczek blogowych.///

        zgadzam sie z tym.. Michaelo.. pamietam, ze na ST sporo pisalam o roznych dziwnych dzwiekach, bo naprawde czesto je wtedy slyszalam.. i wiem, ze czasem nawet nnka cos zreblogowala.. i z tego co sobie przypominam juz wtedy laczylam te dzwieki z energetycznymi sieciami, jakimis wiezami i chyba bralam nawet pod uwage cos w rodzaju GWEN.. ze stamtad szly te transmisje – alarmy.. no i pozniej te slowa MP, ze w trakcie ceremoni 111111 w Wielkiej Piramidzie on i Projekt Cheops beda miec do swojej dyspozycji najwazniejszy nadajnik na Ziemi! probuje sobie teraz to wszystko przypomniec.. zajrze tez do archiwum ST, na szczescie wciaz je mam.. bo wydaje mi sie, ze juz wtedy doszlismy do pewnych ciekawych wnioskow.. Ra obiecal tez pomoc i sprawdzic info na temat dat 1/2 sierpien 1996 – 1/2 sierpien 2011.. moze istnieje jakas wazna analogia.. w moim przypadku ewidentnie chodzilo o batalie przed 11 11 11.. ale jak to polaczyc z Twoim przypadkiem.. choc w sumie tez bylas bardzo zaangazowana w powstrzymanie tych wydarzen, a wiec sadze, ze tu jest zwiazek.. ahh, zapomnialabym.. u mnie doszlo do tego zdarzenia tuz po letnim przesileniu 2011 i doswiadczeniu z czarna tuba… odebralam to jako potezny atak energetyczny na mnie.. doslownie jakby cos chcialo zupelnie wyssac ze mnie energie.. i co ciekawe kiedy u mnie zjawili sie noca ci dziwni Majowie Jennusia byla na wakacjach u babci i nie miala zielonego pojecia o tym co sie stalo, a kiedy sie tylko spotkalysmy zaczela mi opowiadac, ze miala w tym czasie sen o dziwnych Majach, ktorzy ja zabrali w glab podziemi, do jakiegos tunelu.. i od tego momentu jak tylko slyszala o Majach to mowila, ze oni nie sa dobrzy, ze chca nas wszystkich porwac i wciagnac do czarnej dziury.. dodam tylko, ze kiedy ona to mowila miala 6 lat (2011).. w kazdym badz razie jedno jest pewne – te syreny nie wyly na darmo.. dzialo sie cos bardzo powaznego.. i zwiazanego z nami.. i po prostu chce to wreszcie wyjasnic.. i w tym miejscu fragment z Ashayany, ktory dzisiaj przypomnial Marek:

        Głównymi graczami w tym dramacie upadłych aniołów są Plejadiansko-Nibiriansko-Lucyferyczni Annunaki, którzy połączyli sie z Andromicznymi Annunaki oraz Jehowianscy Annunaki, Dracos Zetowie, Drakoni i Zeta Regalianie, którzy pracują razem. Tak czy inaczej w roku 2000 wiele z tych współzawodniczących grup, utworzyło UIR (ang. United Invader Resistance – Zjednoczony Ruch Oporu Najeźdźców), coś na wzór tymczasowego przymierza, jako próbę pokonania Opiekunów. Sieci: Wielkiego Białego Lwa…

        https://nnka.wordpress.com/2015/06/15/smartfony-zabijaja-zdolnosc-normalnej-konwersacji/#comment-49238

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/globalne-systemy-sieci-oraz-kontroli-umyslow-mas/

        popatrz.. w noc przed aktywacja sieci wielkiego bialego lwa, w ktorej wzielam udzial.. 12 12 13.. zostalam doslownie skatowana.. a wiec jestem pewna Michaelo, ze to jest zwiazane.. ataki sa na tych ktorzy im przeszkadzaja.. probuja ich powstrzymac, albo robia cos co szkodzi ich planom.. a szczegolnie brutalni potrafia byc chocby tacy Alfa Omega DRACO, ale ich jest wielu… ok, koncze na dzisiaj.. jak uda mi sie znalezc cos sensownego to napisze.. do uslyszenia, dobrej nocy Tobie i wszystkim, Livia 🙂 ❤

        p.s Michaelo, jesli chodzi o Romow/Cyganow moze zaciekawi Cie ”Zloty Kompas” Polecam.. tam sa w bardzo ciekawy sposob pokazani Cyganie…

        Lubię to

      2. (…) jesli chodzi o Romow/Cyganow moze zaciekawi Cie ”Zloty Kompas” Polecam.. tam sa w bardzo ciekawy sposob pokazani Cyganie…”
        _________________
        „Złoty Kompas” to jest domyślam się książka ? Hmm… teraz mam taki okres,ze normalnie nie chce mi się czytać żadnych książek…ale może kiedyś przeczytam 🙂
        Wiem,że 2 sierpnia jest ustanowiony Dzień Pamięci Pomordowanych Romów w czasie IIWŚ i o tym dowiedziałam się z netu w u. roku. To wskazuje na Oświęcim…

        Ta data również jest związana z Miedjugorie..z Mirjaną , która otrzymuje przekazy od Matki Boskiej od 2 sierpnia chyba 1987r. (każedego 2-go dnia miesiąca.) Mirjana jest w posiadaniu 10 tajemnic , które oglosi w odpowiednim czasie wybrany przez nią ks.Petar Ljubicic.
        ___________
        Zajrzę jeszcze do Krystal28, bo wspomniałaś ,że w wywiadzie z Cobrą pojawia się ten 1996r.Nie wiem ,kto to jest ten Cobra ,ale jak są od niego channelingi, to już dla mnie jest raczej niewiarygodne.. nic na to nie poradzę,ale nie znoszę tych czaneli… nawet B. Marciniek nie przeczytałam zadnej książki ,czy E. Nowalskiej.Ostatnio gdzieś czytałam,ze B. Marciniak przyznała się,że ja wprowadzono w błąd, ale nie wiem dokładnie o co chodziło.

        Pozdrawiam 🙂

        Lubię to

      3. ”„Złoty Kompas” to jest domyślam się książka ? Hmm… teraz mam taki okres,ze normalnie nie chce mi się czytać żadnych książek…ale może kiedyś przeczytam”

        tak, to jedna z czesci trylogii Pullmana pt MROCZNE MATERIE, ale na podstawie 1 czesci powstal film, naprawde super i to wlasnie film mialam na mysli.. wspominalam o nim ostatnio w notce:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/06/01/dreammy-birthday/

        ”Wiem,że 2 sierpnia jest ustanowiony Dzień Pamięci Pomordowanych Romów w czasie IIWŚ i o tym dowiedziałam się z netu w u. roku. To wskazuje na Oświęcim…”

        hmm.. przypomniala mi sie pewna historia.. pod koniec pobytu w Polsce, w 2012 roku odwiedzilam pewne miejsce, w ktorym uslyszalam taki niesamowity jakby zydowski spiew co sprawilo ze wpadlam w prawdziwy trans… mialam przy tym wrazenie, ze tworzy sie jakby wir swiatla i ja jestem w jego centrum, ze przez mnie plyna bardzo silne energie.. spiew wraz z wiatrem naplywal z konkretnego kierunku.. co ciekawe.. nic nie wiedzialam na temat historii tego miejsca, a pozniej odkrylam, ze wlasnie tego dnia tyle ze w czasie 2 wojny swiatowej zamordowano tam okolo 700 zydowskich kobiet i dzieci!!! i nawet teraz gdy o tym wspominam przeszly mnie doslownie ciarki….

        „Zajrzę jeszcze do Krystal28, bo wspomniałaś, że w wywiadzie z Cobrą pojawia się ten 1996r. Nie wiem, kto to jest ten Cobra, ale jak są od niego channelingi, to już dla mnie jest raczej niewiarygodne.. nic na to nie poradzę, ale nie znoszę tych czaneli… nawet B. Marciniek nie przeczytałam zadnej książki, czy E. Nowalskiej. Ostatnio gdzieś czytałam,ze B. Marciniak przyznała się, że ja wprowadzono w błąd, ale nie wiem dokładnie o co chodziło.”

        a tak,z channelingami mam podobne zdanie, co nie znaczy ze niektore naprawde mnie nie zainteresowaly.. co do Cobry to zgadzam sie – pisalam, ze mam watpliwosci co do tej osoby, a wiec – informacje rzecz jasna sa bardzo ciekawe i w sporym stopniu ok, ale -ostroznie.. a co do Barbary to wow i ciekawa jestem o co wlasciwie poszlo….

        Pozdrawiam Michaelo, choc mam jedno pytanie.. czy wiesz co moze oznaczac polozenie kogos na oltarzu? tzn. pewna oosba powiedziala mi kilka dni temu, ze poszla do kosciola i polozyla mnie na oltarzu – niby w dobrej intencji… ale mnie jakos niezbyt dobrze sie to kojarzy.. przede wszystkim z ofiara.. a ponadto to ten oltarz sprzed ktorego kiedys ucieklam 🙂

        Lubię to

      4. „czy wiesz co moze oznaczac polozenie kogos na oltarzu?”
        ______________________________________
        Liviu, nie wiem, co to oznacza. Nie spotkałam się z takim określeniem…
        Tak sobie myślę, że jest to ofiarowanie kogoś w opiekę Jezusowi, Jego przewodnictwu.

        Lubię to

      5. „Liviu, nie wiem, co to oznacza. Nie spotkałam się z takim określeniem…
        Tak sobie myślę, że jest to ofiarowanie kogoś w opiekę Jezusowi, Jego przewodnictwu.”

        tak, najprawdopodobniej.. dziekuje za odpowiedz.. i sadze, ze ta osoba naprawde chce dobrze, ale nieswiadomie zasila niedobra strone, ktora tak naprawde chce mnie zniszczyc i tu przypomne cos co napisalam w notce

        Rytual Rzymski (Rituale Romanum) i ‚Tron Szatana’

        trafilam na taki artykul:
        Kim jest papież, czyli historyczna droga okultyzmu do fasady chrześcijaństwa.
        choc byc moze bym sie w niego nie wczytala gdyby nie ponizszy obrazek:

        null

        ktory momentalnie skojarzyl mi sie z moja ucieczka z kosciola kiedy mialam okolo 2 latka.. bylam po prostu wtedy przerazona, a to co mnie tak bardzo wystraszylo to miedzy innymi freski z kaplanami w podobnych nakryciach glowy, ktore skojarzyly mi sie z potworami.. w sumie faktycznie wygladaja jak otwarte paszcze.. w dodatku kiedy spojrzalam na ksiedza w czarnej sutannie to po prostu poczulam, ze musze uciekac… to doswiadczenie polaczylo mi sie tez ze snem o studni i 4 kaplanach, ktory mialam mniej wiecej w tym samym czasie.. i tak, w ten sposob juz jako male dziecko poczulam, ze kosciol nie jest dla mnie dobrym miejscem… choc niby zaczelo sie od strachu, ktory niby nie jest dobrym doradca, ale wydaje mi sie, ze w tym przypadku strach przyczynil sie raczej do czegos pozytywnego, a mianowicie przypomnienia i ostrzezenia… tak jakby pomogl mi sie wyrwac ze zbiorowej hipnozy… pozniej, wiele lat pozniej, a dokladniej w ostatnich latach zaczelam tez laczyc tych kaplanow z negatywnymi Melchizedekami… a takze dark templars, zwlaszcza w zwiazku z wydarzeniami w Hiszpanii.. szkoda tylko, ze niektore z tych przeczuc, czy wrecz ostrzezen zignorowalam.. Alfa i Omega…

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/06/02/rytualy-rzymskie/

        to zagrajmy

        null

        😉

        Lubię to

      6. „(…)i sadze, ze ta osoba naprawde chce dobrze, ale nieswiadomie zasila niedobra strone, ktora tak naprawde chce mnie zniszczyc (…)”

        Liviu , jeżeli ta osoba ofiarował Cię Jezusowi Chrystusowi, to nie zasila tej niedobrej strony,
        ponieważ On Jezus Chrystus jest ponad to wszystko , co jest podłe ,ochydne, nieludzkie.
        ______________________________

        „..czy znasz o amerykańskim pułkowniku, który pracował w podziemnych bazach przy kontaktach/konszachtach z setkami obcych.. i jeno uwagę komputera przykuł fakt, że przełożeni zabronili mu używać przy nich frazy „Jesus Christ”.. ponieważ wtedy „kosmici” robili się nerwowi i agresywni?”
        _____________________

        (Skopiowałam kiedyś ten fragment , ale nie wiem z jakiej strony? Może znajdę to podam )

        Lubię to

      7. ”“..czy znasz o amerykańskim pułkowniku, który pracował w podziemnych bazach przy kontaktach/konszachtach z setkami obcych.. i jeno uwagę komputera przykuł fakt, że przełożeni zabronili mu używać przy nich frazy “Jesus Christ”.. ponieważ wtedy “kosmici” robili się nerwowi i agresywni?”

        hmm, cos kojarze, ale nie do konca.. moze sobie za chwilke przypomne..

        „…Takie dziwne że czuję, że wymiana poglądów to mało, puśćmy trochę gorzkiej prawdy, ale prawdy w eter, już pisałem że to pogodne wszystkiego przedstawianie, czasem mi wygląda na sabotaż, albo z rozumem się rozmijaniem…“
        https://nnka.wordpress.com/2015/06/17/dziwadelko-troche-fizyki/#comment-49259

        cos w tym naprawde jest poniewaz jak zauwazylam na Mistyce mozna rozmawiac o wszystkim tylko nie o – FREEDOM TEACHINGS – materialach przekazywanych przez Ashayane, bo zaraz sie zaczyna prawdziwa panika… zwlaszcza kiedy do glosu dochodzi pewna wiedzma (to jej wlasny nick, a nie moje okreslenie), ta ktorej ewidentnie zalezy na tym, aby ten material zostal calkowicie skompromitowany.. Dawid zamiescil kiedys tekst o CDT Plates, bo nieraz sie ten temat przewijal u mnie na blogu – przede wszystkim watek Szmaragdowego Straznika, ktorym Dawid byl ogromnie zainteresowany!!! a wiec zaproponowalam mu aby przeczytal przynajmniej ksiazke Ashayany i jesli uzna ze warto – poruszyl ten temat na Mistyce.. a wiec zamiescil fragment.. tyle, ze co z tego wyszlo? po prawdziwym ataku na ten wpis zdesperowany wyznal, ze chyba dal sie wrobic w temat CDT plates.. no coz.. po prostu nie wiem, czy sie smiac czy plakac.. i skoro nie zauwazyl jeszcze, kto go raczej od tych materialow odciaga niz w nie wciaga.. bo, calkiem mozliwe, ze moglby w nich odkryc cos co pomogloby by mu sobie przypomniec cos waznego.. a tak.. w kolko macieju..

        margo0307 pisze:
        Marzec 30, 2015 o 10:26
        Ponieważ Dawidzie dałeś wkręcić się w temat jakichś „szmaragdowych strażników, dysków…” i innych – jak dla mnie – pierdów…, przyszło mi, że kilka fragmentów z pierwszej książki przybliży nam wszystkim – być może – zawiłości naszej Historii i pomoże nam raz na zawsze go zamknąć tak, by pozostał tam, gdzie jego miejsce – w przeszłości…!

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44811

        Dawid56 pisze:
        Marzec 30, 2015 o 16:26
        Margo zgadzam się z Tobą że zostałem wmanipulowany w sprawę dysków CDT (w ich poszukiwanie czy cokolwiek jeszcze innego).

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44811

        W takim badz razie Dawidzie poprosze o wyjasnienia – kto Ciebie w to wmanipulowal? Bo jesli miales mnie na mysli.. to bardzo, bardzo nieladnie tak przekrecac fakty 😉

        Dawid56 pisze:
        Kwiecień 1, 2015 o 18:40
        Piszesz o jakiś tabliczkach, które odzyskałaś, ale nie są Twoje ale nasze. Nie wiem o jakich tabliczkach mówisz i dlaczego są „odzyskane” przez Ciebie. Czy ktoś Ci je ukradł, czy je raczej zgubiłaś i je ponownie znalazłaś?

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44983

        margo0307 pisze:
        Kwiecień 1, 2015 o 20:21

        Dawidzie, widzę, że „męczą” Ciebie nadal informacje związane z tymi dyskami CDT… ?

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44986

        JEST-EM pisze:
        Marzec 29, 2015 o 14:54

        ///(…) Te tablice szmaragdowe rzeczywiście były w pewnym sensie „moje” i one do mnie w snach i wizjach powróciły. Więc powróciły już do mnie w pewnej czasoprzestrzeni, do [mojej] świadomości… Ashayana mówi, że Thot je ukradł. A ja wiem, że on ich nie ukradł. On je dostał, podobnie jak i inni je dostają… Ale Thot wykorzystał je w taki sposób, jaki potrafił. Podobnie czynią to inni – wykorzystują je tak, jak potrafią. Thot działał najlepiej jak umiał – według tych wzorców, wibracji, jakie sobą reprezentował lub z jakich stworzona jest jego „osobowość”. Tyle wziął z wiedzy, którą dostał, ile mógł „udźwignąć”… Tak, jak wszyscy to robią… łącznie z Illuminati. /// – https://przenikanie.wordpress.com/2013/12/29/jasna-strona-atakow-energetycznych/#comment-401

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44742

        JEST-EM pisze:
        Marzec 29, 2015 o 14:54

        Nie, nie mam żadnych pretensji do Thota. Może to kogoś zdziwić. Nie szkodzi. Nie mam pretensji do Thota, ponieważ mam zrozumienie dla tego, że inaczej nie mógł, nie umiał, nie chciał postąpić niż postąpił. a ja i tak swoje „szmaragdowe tabliczki” odzyskałam. 😀

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44742

        JEST-EM pisze:
        Kwiecień 2, 2015 o 20:16

        A czy te tabliczki CDT, o których wspomina Ashyana D. istnieją jako materialne przedmioty? Ktoś je widział? Choćby jakieś ich zdjęcia?

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-45057

        no comment… Wyjasnie tylko, ze Szmaragdowe Tablice Thota nie sa czescia CDT Plates.. ale coz, skoro ktos pozjadal wszystkie rozumy i wie wszystko najlepiej… Co ciekawe to byl pierwszy post na Mistyce poswiecony tym wlasnie materialom i od razu taka reakcja.. tak wiec zgadzam sie w tej kwestii z Markiem, ze faktycznie moze chodzic o cos w rodzaju sabotazu.. a reakacja ludzi na te materialy jest doprawdy zastanawiajaca, bo zachowuja sie w kontakcie z nimi jak opetani.. za Nnki normalnie mozna bylo o tym dyskutowac, a zreszta Nnka sama chetnie te teksty zamieszczala i byla nimi autentycznie zainteresowana i jak najbardziej na te informacje otwarta a wiec naprawde jaka szkoda, ze juz jej nie ma – bo jestem pewna, ze z nia dyskusja na te tematy wygladalaby zupelnie inaczej.. a jak to wyglada teraz? coz.. zauwazylam dzisiaj taki komentarz:

        https://nnka.wordpress.com/2015/06/18/prawa-hermetyzmu/#comment-49364

        moim zdaniem to sa informacje zywcem powyciagane z materialow prezentowanych przez Ashayane, ale niezle pomieszane.. no i tak jest dobrze? zadnej histerii? zadnego wysmiewania:

        https://nnka.wordpress.com/2015/03/29/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/#comment-44870

        Lubię to

    2. W ramach wyjasnienia.. ten tekst o ktorym wspomnialam, ze to byl pierwszy tekst Ashayany na jaki sie natknelam jest tak naprawde tekstem Noela Huntleya, ale jak najbardziej zbieznym z materialami Ashayany i bazujacym na tych samych zrodlach – MCEO, Freedom Teachings.. oryginalna nazwa:

      GLOBAL GRID SYSTEMS and MASS CONTROL MASS

      zamieszczalam go nawet wczesniej na blogu:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/global-grid-systems-and-mass-mind-control/

      a wczesniej na ST

      wykorzystalam tez te informacje w notce o Gridzie:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

      pierwszy tekst Ashayany ktory mialam na mysli to:

      WIELKA GRA o ZIEMSKI PORTAL AMENTI MATRIKS CZASU I JEGO ZNIEWOLENIE

      Bio-neurologiczny Program Masowej Kontroli Umysłów, znany także pod nazwą Matriks „Archanioł Michał”, prowadzony przez Kolektyw Alfa-Omega (Alpha-Omega-Centaurian-Andromi Anunnaki-Drakonian-Necromiton). W sensie dosłownym, jest to „transmisja skierowana w ziemskie fale eteru, która trafia do niczego nie podejrzewających chanelujących”, nadawana z Równoległej Ziemi za pomocą NDCG (Nibiriańska Sieć Krystaliczno-Diodyczna) w Stonehenge (zainstalowana przed dzisiejszymi megalitami).

      Największy program tzw. „Wniebowstąpienia” – fałszywej aktywacji DNA, prowadzony przez Przymierze Zakonu Melchizedeka i Annunaki-Drakonitów, oraz kilku innych spokrewnionych Kolektywów Upadłych Aniołów działających pod dyktando agendy sprawowania kontroli NWO Iluminatów-Zeta-Drakonitów-Omikronian.

      False 12-Strand DNA Activation Programs are geared toward “Monadic Reversal” – reversing the Fire Letter Sequences in the Human DNA Templates to create Reverse Sequence 11 – Strand Activation in humans, so human DNA will assist the Fallen Angelic mission of gaining control of Earth’s Planetary Shields & Star Gates on a reverse – 11 activation (34-CCW/21 – CW Nibiruian Merkaba) during the 2000 – 2017 Stellar Activation Cycle.

      Competing FALSE 12-STRAND ACTIVATION PROGRAMS are presently being run via unsuspecting New Age & UFO Movement “Channels & Contactees”, by Jehovian “Bipedal Dolphin People” Anunnaki (Sirius A, Arcturian, & “Galactic Federation”) and Pleiadian-Nibiruian (Anu-Seraphim Aquatic-ape-hominid) Anunnaki-Drakonian-Reptile hybrid races.

      Fallen Angelic and Illuminati Human Leviathan races use the seduction of false claims of “Easy DNA Template Activation” and false promises of Ascension without providing the details of the MECHANICS by which these dynamics naturally take place. If we know the mechanics we can detect when they are being intentionally misused to orchestrate Anti-Christiac Dominion agendas.’

      http://www.keylonticdictionary.org/Words/A/Archangel%20Michael.htm

      http://salontajemnic.wordpress.com/2011/07/11/wielka-gra-o-ziemski-portal-amenti-matriks-czasu-i-jego-zniewolenie-archaniol-michal-jako-bio-neurologiczny-program-masowej-kontroli-umyslow-znany-takze-pod-nazwa-matriks-%E2%80%9Earchaniol-mi/

      i jeszcze sobie przypomnialam, ze sen Lunar Anarchy Mist Emitter 11 11 11 mialam na dzien przed letnim przesileniem 2011 i doswiadczeniem z Czarna Tuba..

      a a propos tego co opisalam w notce:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/31/wolnosc-dla/

      to dziwne swiatlo jakby emitowane przez kosmiczny statek i ten dziwny dzwiek.. zszedl mi sie z info ze strony Cobry.. jednak.. pisalam o pewnych watpliwosciach.. hmm…. z drugiej strony przychodzi mi na mysl nibirianski statek wojenny PIOLUN… i tak przy okazji moldawitu najnowszy wywiad z Cobra:

      https://krystal28.wordpress.com/2015/06/16/13152/

      w ktorym co ciekawe kilka razy przewija sie rok 1996 – jakby na zawolanie 😉

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/06/13/ostateczne-zwiedzenie/comment-page-1/#comment-45336

      Lubię to

      1. ”Z tego wywiadu z Cobrą wynika, że w 1996r. była…. inwazja Archontów na Ziemię… czy oni są z Oriona?”

        tak Michaelo – grupa DRACO ORION.. zwana tez Alpha Draconis i inaczej.. ogolnie – Negatywna Agenda.. zwiazana mocno z BLACK SUN Program.. ale to tak w duzym uproszczeniu… Tak wlasnie myslalam, ze ta informacja najbardziej Cie zaciekawi….

        Lubię to

      2. Black Sun Program to miedzy innymi to na co zwrocilas uwage:

        https://nnka.wordpress.com/2015/06/18/prawa-hermetyzmu/#comment-49388

        i dla przykladu grupa Szarych z Oriona, odpowiedzialna za wiele drastycznych wziec.. zwana DOW.. grupe te reprezentuje – Bashar…

        ”zapomniałem wspomnieć o „szaraku” z innej planety 🙂 apropo innych cywilizacji. Na youtube – bashar. Bardzo podoba mi się ich rozumienie świata.”

        http://ebiznesy.pl/przemyslenia/nie-ma-boga

        ”Dobro lub zło nie istnieje”

        latwo mozna rozpoznac ten program:

        https://nnka.wordpress.com/2015/06/18/prawa-hermetyzmu/#comment-49393

        100% negatywna agenda i nic dziwnego, ze taka osoba czuje az tak duze przyciaganie chocby do Bashara, czy Wingmakers (Labirynt Group/BEAST) a Ashayane juz na starcie atakuje jak szalona.. warto na to zwrocic uwage.. i z tego co zauwazylam, ten program u pewnych osob wzmaga sie – jakby reaktywuje -pod wplywem jednej konkretnej jednostki – Poison Apple.. po prostu zauwazylam zaleznosc…

        ale coz, jesli ktos chce podtrzymywac tego typu dualne wzorce… aby wspolistnialy ze soba dobro i zlo, pokoj i wojna.. a jako recepte na pozytywne zmiany widzi kolejny kataklizm.. coz, skoro taki jego wybor..

        ale tym bardziej mysle, ze sie jednak nie pomylilam:
        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/18/dark-flowering-and-black-sun/

        i jeszcze cos a propos Bashara.. przekonalam sie jak negatywne zmiany w psychice moga powodowac przekazywane przez niego informacje i bynajmniej nie chodzi tyle o to co mowi, a o to co jest przekazywane raczej niejawnie….

        Lubię to

    1. To nie jasnowidzenie, to obserwacja.. mozna bylo przewidziec, ze za to iz ktos napisal o mnie cos dobrego na Mistyce i tu mam na mysli Marka… ten bedzie mogl odczuc na wlasnej skorze co to znaczy JAD.. a energia, ktora stala za tymi komentarzami to po prostu wsciekla furia.. po prostu mialam okazje sie przekonac jak wielki jest ten jad… i do czego ta osoba jest zdolna.. glowny powod – zazdrosc… ale pisalam juz o tym i nie bede sie powtarzac.. w kazdym badz razie wystarczylo uderzyc w stol.. i jak szybko sie nozyce odezwaly.. a tak sie calkiem niedawno temu zarzekaly, ze juz sa zupelnie wolne od walki.. a szczerze mowiac jeszcze nie spotkalam osoby ktora by az tak zazarcie walczyla o swoja racje 😉

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/18/dark-flowering-and-black-sun/

      Lubię to

  3. i jeszcze cos takiego znalazlam co bardzo mi tu pasuje, choc nie za bardzo wiem o co chodzi z tym zejsciem z pola Ducha Swietego, porwaniem Oblubienicy, itd, ale ewidentnie widac jakis glebszy zwiazek, no i wprost idealnie pasuje do tych obrazkow ktore dodalam.. no i ta studnia.. studnia otchlani.. bardzo dziwne.. bo tylko z jedna studnia mi sie to kojarzy..

    Bo to jest przestrzeń niekompletna , bez Ducha Świętego , jak określają niektórzy z poza tej planety.

    ”Jesli zejdzie z pola Duch Swiety bo o nim mowa, to wszystko sie zacznie. Wlasciwie prawdopodobnie zacznie sie porwaniem. Porwanie = usuniecie Ducha Swietego. Tak wiec nadejscie antychrysta poprzedzi porwanie Oblubienicy w powietrzu.”

    cyt:

    W dniu 15 sierpnia ma mieć miejsce unikalne ustawienie planetarne. W tym dniu Zderzacz Hadronów będzie nastawiony do jego maksymalnej wydajności. Celem tego jest, aby przerwać połączenie ludzkości ze Źródłem.

    https://krystal28.wordpress.com/2015/08/12/simon-parkes-biuletyn-sierpniowy/

    Bo to pojęcie studni dotyczy studni grawitacyjnej 3D , przedsionka szczęki kondensacji , czyli zasięgu oddziaływania masywnej czarnej dziury , przerabiającej wszystko łącznie ze świadomością na elementy pierwsze.

    Walka Liwio jakkolwiek byś to rozumiała dotyczy jednego , czy cała ta rzeczywistość pójdzie do absolutnej kasacji , czy ona sama w sobie przy wsparciu pozytywnych galaktycznych sił wygeneruje z siebie – PRAGNIENIE ISTNIENIA . .

    m

    Lubię to

    1. W dniu 15 sierpnia ma mieć miejsce unikalne ustawienie planetarne. W tym dniu Zderzacz Hadronów będzie nastawiony do jego maksymalnej wydajności. Celem tego jest, aby przerwać połączenie ludzkości ze Źródłem.

      https://krystal28.wordpress.com/2015/08/12/simon-parkes-biuletyn-sierpniowy/

      ta informacja pokrywa sie z informacjami zawartymi w:

      Significant Events – 2015

      Dzisiaj zaczal sie tzw. Planetary Magnetic Peak, czyli Planetarny Szczyt Magnetyczny i bedzie trwal do 15 sierpnia – kiedy to bedzie miec miejsce Venus Pentagonal Alignment – Pentagonalne Wyrownanie Wenus i tu odsylam do raportu Noela Tobina, w ktorym mowa takze o 666 Axion Seal, oraz zwiazku z CERNem.. Ponizej tylko fragment, a caly raport do sciagniecia w PDFie na stronie Emerald Guardians

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/04/significant-events-2015/

      Read the Full PDF here: Download : Significant Events – 2015.pdf

      http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2015/08/significant-events-2015.html

      Bo to pojęcie studni dotyczy studni grawitacyjnej 3D, przedsionka szczęki kondensacji, czyli zasięgu oddziaływania masywnej czarnej dziury, przerabiającej wszystko łącznie ze świadomością na elementy pierwsze.

      niestety, ale to sie zgadza…

      to co dzisiaj zaobserowalam to bardzo dziwne slonce, jakiego nigdy do tej pory jeszcze nie widzialam, bardzo blade i o zmienionym ksztalcie.. cos mi przypomina.. hmm.. ale moze to tylko przejsciowa halucynacja 😉

      dzieki za link do biuletynu Parksa.. niedawno byla bardzo ciekawa audycja z jego udzialem w WolfRadioSpirit…..

      Lubię to

      1. ”to co dzisiaj zaobserowalam to bardzo dziwne slonce, jakiego nigdy do tej pory jeszcze nie widzialam, bardzo blade i o zmienionym ksztalcie.. cos mi przypomina.. hmm.. ale moze to tylko przejsciowa halucynacja ;)”

        W UKŁADZIE SŁONECZNYM DZIEJĄ SIĘ DZIWNE RZECZY opublikowane 1 sierpnia 2015 przez Taygeta

        W opublikowanej wczoraj pierwszej części wywiadu Wilcock-Corey zwrócono uwagę na duże zmiany, jakie zachodzą w całym Układzie Słonecznym. Oto więcej szczegółów:

        Naukowcy odkryli, że nasz Układ Słoneczny, Słońce i życie zmieni się w bezprecedensowy sposób.

        Informują, że zaobserwowali zmiany w przestrzeni kosmicznej, jakich nigdy nie widziano.

        Badania wykazują, że Słońce i planety są w coraz szybszym tempie poddawane zmianom fizycznym. Zwłaszcza ich atmosfery są zmieniane w coraz większym stopniu.

        Świecąca plazma na krawędzi naszego Układu Słonecznego wzrosła ostatnio o 1000%.

        http://www.wogrodzienowejziemi.pl/2015/08/w-ukadzie-sonecznym-dzieja-sie-dziwne.html

        Lubię to

      2. Divine 144 ciesze sie, ze Tessi zaczela tlumaczyc cos z Coreya i tu link:

        http://spherebeingalliance.com/about-me

        z cala pewnoscia w ukladzie slonecznym zachodza duze zmiany.. mialam niejedno niesamowite doswiadczenie ze sloncem, chocby dla przykladu w czasie peryhelium 2014:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/01/04/moje-sloneczne-peryhelium/

        jednak to co widzialam wczoraj bylo jedyne w swoim rodzaju i byc moze mialo zwiazek z pozniejszymi wydarzeniami, tymi ktore opisalam w notce o Perseidach i Andromedzie.. Jedno jest pewne, ze zachodza nieustanne zmiany i ze wszystko jest w jakis sposob ze soba polaczone.. choc waznym kluczem w tym wszystkim jest – ROZROZNIENIE…

        i jeszcze tak mi sie przypomnialo.. mialam kiedys niesamowity sen.. widzialam jak na Ziemie splywa rzeka swiatla.. tworzac prawdziwa wodna rzeke o nazwie RISHI. siedzialam nawet nad ta rzeka w Indiach.. co prawda oficjalnie rzeki o takiej nazwie nie ma.. chociaz niedawno zaskoczylam, ze przeciez GANGES wyplywa z miejscowosci o nazwie RISHIKESH! opis tego snu o Rishi river znalazl tez kiedys na moim blogu Ra, zanim sie jeszcze do mnie odezwal i bardzo go poruszyl ten sen.. ta rzeka o nazwie – RISHI.. tym bardziej, ze on ma hinduskie korzenie.. ze strony ojca.. w polowie jest hindusem… wiem tez od niego, ze RISHI sa zwiazani scisle ze Sloncem, a dokladniej:

        Cosmic Level / Rishi Mind (Solar Matrix) [13D, 14D, 15D]

        i cos jeszcze:

        The primary earthly human lineage is an Angelic Human Christiac Grail Line the carries the dormant 12-Strand DNA Template potentials; certain portions of earth human Grail Line population carry the 24-48 Strand DNA Template of the Rishi and Yani (Yanas) “Eieyani Grail Lines.”

        The Eieyani Grail Line humans presently incarnate on earth are known as the Type 1 and 2 Indigo Children.

        Other portions of the earth-human populations carry the 9, 10 and 11-Strand DNA Template mutations resulting from ancient race hybridization with Anunnaki and Drakonian Fallen Angelic Legions.

        All humans can reverse-mutate DNA Template distortions and bring dormant DNA template potentials into activation through self-generated DNA Bio-Regenesis technologies, through which the 12-Strand DNA Angelic Human potential can be progressively restored and reactivated within the operational DNA. – This is precisely what visiting Fallen Angelic Legions do not want contemporary humanity to accomplish.

        to ma akurat zwiazek z tym co napisalam w innym miejscu:
        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/08/slezanska-lira/comment-page-1/#comment-46293
        ze to nie ludzie ludziom gotuja straszny los, a demony ludziom i chodzi mi wlasnie o demoniczne wzorce.. oryginalni ludzie z 12 niciowym DNA – zwani tez Ludzkimi Aniolami, ktorych kolebka byla LIRA.. nie mieli w sobie takich zdegradowanych wzorcow.. niestety zwlaszcza po inwazji ze strony Drakonian zaczeli coraz bardziej upadac.. i nie bez powodu mowi sie o kims kto sie zachowuje wobec innych jak kanalia, ze to nie czlowiek a gad.. chociaz jak zwykle przypomne aby abolutnie wszystkich gadow, smokow, etc nie wrzucac do jednego worka bo to zbyt duze uproszenie.. jako ze w obrebie kazdej praktycznie grupy zdarzaja sie mniejsze lub wieksze odstepstwa od reguly (wspomoz dopomoz wyjatku czuly odeprzec tlumne armie reguly – Sted) LINK co wiecej przedstawiciele niektorych kosmicznych nacji moga wygladac bardzo ladnie, a tymczasem.. i tu sie klania chocby AA Michael.. choc to co moim zdaniem zdradza mocno rozne demoniczne wzorce (upadle anioly) to chocby ich zamilowanie do deptania po innych.. AA Michal, Kali, Shiva….. i dla mnie to klasyczny wzorzec dazenia do celu – po trupach – CERN…………

        Lubię to

    1. Ino, tak jak zostalo napisane tutaj:

      Tak jak Simon Parkes, Kosmiczna Świadomość zaleca, aby w tym dniu, mieć intencję i wizualizować, że Zderzacz nie funkcjonuje, itp.

      https://krystal28.wordpress.com/2015/08/13/aktywacja-zderzacza-hadronow-cern-planetarne-wyrownanie-15-sierpnia-2015/

      po prostu chodzi o to, aby ludzie w tym dniu polaczyli sie we wspolnym celu, np. powstrzymania jakiegos czarnego scenariusza, w tym przypadku dotyczacego CERNu.. to tak w duzym skrocie… dodam tylko, ze mnie sie akurat te informacje ze strony Parksa bardzo zbiegly z innymi, ze strony Path Freedom, oraz z bardziej wewnetrznymi.. Dzisiaj u nas taka niesamowita cisza.. naprawde jak makiem zasial.. choc centralnie z gory, jakby znad glowy, dobiega mnie taki dziwny, wysoki i dzwieczacy dzwiek.. jakby jakiegos obiektu, albo urzadzenia.. i poki co nie wiem co to jest….. na reszte pytan odpowiem pozniej, poczawszy od Kuli Amenti…. do uslyszenia <

      Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s