Bursztynowe Przebudzenie, Moj Gwiezdny Dom AVALON i Swiety Graal..

617d8f80-bb89-4c32-aa48-7eaff2cea8c3xxxx1

Obudzilam sie dzisiaj cala zanurzona w zloto bursztynowym swietle.. i bylo w tym przebudzeniu cos tak cudownego, ze po prostu bajka… aaah.. amber de light.. doslownie mialam wrazenie, ze znajduje sie we wnetrzu bursztynowej komnaty, albo palacu.. a moze i calego bursztynowego krolestwa.. odczuwalam w tym czasie ogromna blogosc i ekscytacje.. po prostu bursztynowe liquid light… czysty blogostan.. az w pewnym momencie ponownie odplynelam… choc towarzyszylo temu takie lekkie ekstatyczne rozedrganie.. aah… Pamietam jedynie, ze tuz przed bursztynowa pobudka mialam kolejny sen o Lirze, podobnie  jak i wczoraj.. Zapamietalam nawet glos narratora, choc nie jestem pewna, czy to ten sam, ktory pojawil sie w snie Lunar Anarchy Mist Emitter 11 11 11,  ale poza tym nie moge sobie nic wiecej teraz przypomniec… Tylko, ze w czasie snu znow odwiedzilam moj gwiezdny dom – Avalon.. Jakis czas temu powrocilo tez do mnie pewne doswiadczenie sprzed kilku lat.. kiedy zjawilam sie na Ziemi z Gwiazd.. wraz z.. Jablkiem… jako gwiezdnym darem.. Moja skora zdawala sie wtedy tak cudownie lsnic.. jakby utkana byla z mieniacej sie zlotem masy perlowej.. Choc mam pamiec moich ukochanych avalonskich siostr  jako bardzo eterycznych… bialo srebrzystych.. wygladajaych doslownie niczym wrozki.. i imie ktore kiedys do mnie przyszlo – E-Lirien, a ktore przeksztalcilo sie spontanicznie w Livie.. Livie Ether Flow.. z imieniem E-Lirien wiaze sie bardzo smutna i ciezka historia – zaginionego wedrowcy w krainie swiatla i – upadku Avalonu.. Rozumiem wiec doskonale skad Wyspa Kobiet.. skad ucieczka przed mezczyznami… Wielu mezczyzn, zwlaszcza tych duzych moze sie kobietom pamietajacym wciaz avalonski dramat kojarzyc przede wszystkim z bolem, gwaltem i przemoca… oczywiscie – to trzeba uzdrowic, ale nie jest to z roznych wzgledow latwy proces.. i ja naprawde nie che zyc dluzej w swiecie, w ktorym trzeba wspolistniec z takimi agresorami.. nie zniose tego dluzej, wole umrzec i juz nigdy wiecej nie istniec.. albo przynajmniej uciec na moja zaczrowana wyspe jabloni.. dosc mam mezczyzn nieustannie stosujacych przemoc i zabijajacych, jak nie w realu to w wirtualnych grach! choc rzecz jasna, ze nie chodzi tylko o mezczyzn i do tego wszystkich, bo rownie brutalne moga byc kobiety, ale to juz zupelne wypaczenie kobiecosci i rowniez skomplikowana sprawa.. W kazdym badz razie patrzac na te nieustanne konflikty na Ziemi.. mozna sie po prostu zalamac.. bo ile mozna znosic w kolko to samo? Aurora Earth to chyba zart.. kiedy naprawde skonczy sie ta brutalna gra? 

STUDNIA

i nie zebym chciala do niej wskoczyc

🙂

jeszcze przed zasnieciem blysnela mi mysl, ze tajemnicza studnia pod domem mojej babci jest zwiazana z systemem Swietego Graala i stad chocby portal wiazacy ja poprzez dwa tajemnicze filary bezposrednio z JeruSalem… i stad tak wielkie zainteresowanie roznych istot tym miejscem.. zwlaszcza grupa 11 Templar Melchizedekz… choc oczywiscie, ze ta Studnia podobnie jak i inne zostala – przejeta.. Juz kiedys zastanawialam sie dlaczego widze te rozne energetyczne studnie, czy zrodelka.. to moj zapisek w 2007 roku:

Widzę to tak, że cały Wszechświat pełen jest takich Źródełek, one są czymś w rodzaju Portali.. Jedne mniejsze, inne większe.. Podróżowałam poprzez nie.. One łączą ze sobą różne miejsca, są też drogi na skróty.. Jednym z takich miejsc jest Źródełko w UK, w Chalice Garden.. Ono też jest moim zdaniem takim portalem.. Połączonym może z Avalonem, ale gdzieś tam w kosmosie..

od tamtego momentu przypomnialam sobie znacznie wiecej.. i wiem, ze to cos wiecej niz tylko bujna fantazja… ze zarowno portale jak i gwiezdne wrota istnieja naprawde… to starozytne gwiezdne sciezki… niestety wiekszosc tych gwiezdnych drog zostala przejeta przez negatywna grupe.. i w ten sposob zostalismy w duzym stopniu odcieci.. mysle tez, ze ta moja podroz po gwiezdnych portalach i kanalach, ktora doprowadzila mnie do gwiezdnego Avalonu, to raczej wspomnienie czasu kiedy drogi byly otwarte i swobodnie moglam po nich podrozowac.. choc to wszystko jest w rzeczywistosci bardziej skomplikowane w zwiazku z czym kazdy gate, portal, czy tunel/kanal moze funkcjonowac na nieco innych zasadach.. choc jedno jest pewne.. kiedy odkrylam tunel, ktory ‚doprowadzil mnie’ pozniej do EG dome, to niestety poniekad sama sie wpakowalam w pulapke, ale na szczescie udalo mi sie uniknac tego co najgorsze.. choc w sumie weszlam w to na wlasne zyczenie, majac przeciez pelna swiadomosc, ze miejsce to jest pod negatywna kontrola… choc byc moze nie bylo innego wyjscia… mam wrazenie, ze nie.. bardzo duze ryzyko, ale i ogromna szansa zarazem.. i wydaje mi sie, ze udalo sie! teraz na pelne oczyszczenie i uwolnienie czeka niezwykla krysztalowa aleja, ta ktora niedawno odkrylam – pradawny szlak swietej ziemi laczacy ja z gwiazdami…  

Czuje wiec, ze te wszystkie przypomnienia sa dla mnie teraz bardzo wazne, tuz przed kolejna lirianska ceremonia

Niechaj życiodajny strumień wypływający z Źródła Miłości płynie swobodnie i zrasza swymi wodami całą Ziemię.. Niechaj wspiera go wiatr inspiracji i kreacji rozsiewający po całym świecie nasionka Rajskiego Ogrodu i jego obraz.. A Światło Ognia Transformacji niechaj wspiera swą energią to wspaniałe dzieło tworzenia.. Niechaj Raj na Ziemi coraz bardziej się krystalizuje i urzeczywistnia. 

atlantroundbuilding2

Tworzenie raju na Ziemi oznacza dla mnie stwarzanie takiej przestrzeni, w której mogę czuć się szczęśliwa i z myślą o innych, aby w tej przestrzeni także mogli się cieszyć szczęściem.. i aby sama przestrzeń oddziaływała na cały świat, wszechświat – w jak najbardziej dobroczynny sposób….

z miłością dla wszystkich czujących istot…

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2012/11/30/moje-spotkania-z-nowa-ziemia/

Przebudzenie Bogini

medytacje te przypomnialam dzisiaj wkrysztalowym ogrodzie:

https://crystalsgarden.wordpress.com/2015/06/17/przebudzenie-bogini/

livia

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

6 thoughts on “Bursztynowe Przebudzenie, Moj Gwiezdny Dom AVALON i Swiety Graal..”

  1. marzenia się spełniają – wiara czy wiedza…

    “…Niechaj Raj na Ziemi coraz bardziej się krystalizuje i urzeczywistnia.“

    Praca u podstaw – syzyfowa? Nie, samo się nie zrobi.

    Nie pozwól aby obcięto Ci skrzydła – jak wrócisz do Domu.

    Pozdrawiam ♥ ƸӜƷ ♥

    Lubię

    1. „Nie pozwól aby obcięto Ci skrzydła – jak wrócisz do Domu.”

      naprawde mam takie wspomnienie, straszne.. ale to bylo w drodze.. oczywiscie, ze tym razem na to nie pozwole.. tym bardziej, ze skrzydelka w pewnym sensie juz sa.. gotowe.. a przypomnialy sie w doprawdy niesampowity sposob.. dziekuje i rowniez pozdrawiam

      🙂 ♥ ƸӜƷ ♥ 🙂

      Lubię

Skomentuj

