Aurora Dreams and Indigo Family

Taka byla wlasnie moja senna intencja na ten noc, a Ra sie do niej chetnie przylaczyl.. Jak zazwyczaj nie wszystko moge sobie przypomniec, ale to co zapamietalam zupelnie sie rozni chocby od Aurora Dreams, ktory przypomnial mi sie w ostatnich dniach w zwiazku z ponizszym obrazkiem.. ktory dodalam nawet do notki:

Crystal Visions

bd05af48d1dfbfcb6190f90152b28e08

a to juz opis snu:

Aurora Dreams and Indigo Family

pamietam, ze znalazlam sie na jakims statku wojennym, nie wiem dlaczego, ale tak jakby probujac zmienic jego kurs? statek wygladal jak jakis stary podwodny u boot z czasu 2 wojny swiatowej.. wszystko bylo dosc szare i ponure… pamietam, ze zostalam nawet zauwazona przez jakiegos wojskowego i zaatakowana w taki dziwny sposob, bo mezczyzna rzucil we mnie ogromnego weza! ale udalo mi sie przedostac dalej, tak jakby na nizszy poklad, a tam o dziwo – zamiast zolnierzy – znalazlam wiele zamknietych dzieci! I tutaj cos mnie zmylilo, choc mam wrazenie, ze w tym momencie sama bylam dzieckiem.. w kazdym badz razie pojawila sie postac – Lucy.. a wiec zdziwiona zapytalam sie, co tutaj robi i w odpowiedzi uslyszalam, ze tez lubi indygo… podspiewujac – i am blue, i am blue, i am blue.. i smiech… Tak mnie to wyprowadzilo na moment z rownowagi, ze zgubil mi sie chyba glowny watek snu.. Ale ostatnie co zapamietalam to ze statek plynal wprost na Emerald Guardian Dome.. Znow jak kiedys w realu ujrzalam nad nim ogromna szmaragdowa dlon, tak jakby utworzona ze swiatel Aurory.. Fuse… Chyba probowalam zmienic kurs, cos zrobic i mam wrazenie, ze sie udalo.. choc ze snu wybudzil mnie odglos ogromnej ulewy, ktora jednoczesnie o czyms mi przypomniala… i mam wrazenie, za przypomne sobie za chwilke cos wiecej.. W kazdym badz razie powrocily do mnie dziwne wspomnienia, o tyle dziwne, ze nic takiego nie zdarzylo sie w normalnie w moim zyciu, a jednak wspomnienia te zdaja sie byc jak najbardziej realne.. chodzi wlasnie jakby o podwodny obiekt, albo statek.. dziwne szklane drzwi i sypialnie…. nie moge jednak dojsc do tego kiedy to sie moglo zdarzyc, ale te wspomnienia lacza sie z dzisiejszym snem.. przypomnialy mi sie tez doswiadczenia, ktore opisalam w notce ”Buczenie i padajace wieze bogow starego systemu”.. Przypomnialam sobie tylko, ze a jednak – FUSE – udalo sie cos bardziej zabezpieczyc.. W sumie dobrze, ze widze w snach kto wciaz probuje mieszac.. I tu odsylam do notki Emerald Covenant vs. Lucyferian Covenant, ktora jakby idealnie nawiazuje do mojego snu

a tak przy okazji mamy wlasnie:

Pierwszy Dzień Lata

i u mnie przynajmniej najprawdziwszy

summer rain

🙂

A to troszke moich doswiadczen z wczesniejszych Przesilen:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/06/18/przesilenie-letnie-2013-i-tradycja-nocy-swietojanskiej/

i ciekawy material na temat natury cykli czasowych, w tym przesilen

Secrets of the Yugas

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/01/secrets-of-the-yugas/

i jeszcze info, ktore wpadlo mi dzisiaj w oko

A

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

5 thoughts on “Aurora Dreams and Indigo Family”

  1. To dzisiejszy sen.. opisze go na razie tutaj – bo widze z zwiazek z powyzszym snem – a potem przeniose do osobnej notki..

    w tym snie postanowilam odwiedzic moja matke, a wiec wybralam sie do polski, nad morze.. tyle, ze juz na miejscu.. odkrylam ze zdziwieniem, ze mama nie mieszka juz w domu babci w okolicy polwyspu helskiego, a zmienila zamieszkanie – na gdynie.. naprawde mnie to zdziwilo.. tym bardziej, ze wybrala zamiast domu z ogrodem takie niby zwykle mieszkanie.. w dodatku przy glownej ulicy.. przy trasie gdynia glowna – hel.. w poblizu szkoly morskiej.. choc co dziwne za oknem widzialam bez problemu zatoke… w dodatku pieknie turkusowa, choc w sumie tylko jej maly skrawek.. bo cala reszta zaslanial jakis dziwny zaklad, po ktorym krecili sie zolnierze… a posrod nich jedna biegajaca swobodnie – malpa! zapytalam sie mamy – dlaczego zamieszkala w tak dziwnym miejscu i co to za zaklad, czy jego bliskosc jej nie przeszkadza.. a ona na to, ze czuje sie tu wyjatkowo dobrze, choc ten zaklad na przeciwko to wiezienie.. hmm.. az mnie zatkalo… ale zrozumialam, ze w tym jest jakis glebszy sens.. i wtedy z tego co pamietam stalo sie cos dziwnego.. ale nie moge sobie przypomniec co dokladnie.. w kazdym badz razie bardzo chcialam wrocic choc na chwilke do domu babci, ale byla juz noc.. a do dyspozycji mialam tylko rower… i juz o malo co na niego nie wsiadlam.. kiedy uswiadomilam sobie, ze droga jest naprawde dluga i wiedzie chocby przez ciemny las na odcinku Redy… i wtedy nastapil przeskok.. choc zamiast w domu babci znalazlam sie nad brzegiem plazy w poblizu.. przygladajac sie ze zdziwieniem, ze cale dno zatoki wylozone jest kamienna kostka.. tak mnie to zdziwilo, ze weszlam do wody, a by sprawdzic jak daleko siega ten dziwny bruk i wtedy tak jakby porwala mnie fala i w jednej chwili znalazlam sie na calkiem glebokiej wodzie… ze zdziwieniem odkrywajac jakby wylaniajaca sie spod wody wyspe… a na niej rosnace jak gdyby nigdy nic – sosny.. to wygladalo bardzo dziwnie.. i przez moment zadalam sobie nawet w snie pytanie – czy to jest zatoka pucka, a nie region bimini i bahamy… nic wiecej nie umiem sobie w tej chwili przypomniec, ale zastanawia mnie ta gdynia… jesli ktos wie co mam na mysli.. bo nigdy w zyciu nie przyszlo by mi na mysl.. moja matka mieszkajaca wlasnie w takim miejscu.. ahh, dodam tylko, ze tej nocy zasnelam bez jakiejkolwiek intencji…

    Przy okazji juz od jakiegos czasu kazdej nocy sni mi sie LIRA.. choc wlasciwie to nie tyle sen ile jakis inny stan, z ktorego jak wychodze nic praktycznie nie moge sobie przypomniec.. tylko tyle, ze.. wrocilam z Liry…….

    Lubię

Skomentuj

