14 lipca, Sen o Drzewie Zycia i inne sny o drzewach…

Gaja Garden

***

images (4)

Zaczne od tego co napisalam w komentarzu na Livii Space:

Livia Ether Flow 14 Lipiec 2015

Hej Marku, ciekawe ze wlasnie tutaj dodales swoj komentarz.. jako ze przysnil mi sie dzisiaj sen bedacy tak jakby kontynuacja snu o NOWYM DRZEWIE ZYCIA.. tyle, ze teraz tym drzewem byla wielka stara jablonka z ogrodu mojej babci, ktora w dziecinstwie byla dla mnie niczym druga matka i raz nawet uratowala mi zycie… a dokladniej jej – szmaragdowo zlote swiatlo.. doprawdy niesamowite.. tym bardziej, ze wlasnie dzisiaj 14 lipca przysnil mi sie ten sen

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/04/my-independence-day/comment-page-1/#comment-45770

W notce

My Independence Day

opisalam swoj bardzo ciezki sen z nocy 4 lipca br, ktory zakonczyl sie jednak w zaskakujacy i pozytywny sposob.. oto opis tego snu:

I z takimi wlasnie myslami obudzilam sie dzisiaj nad ranem.. w sumie po zaledwie dwoch godzinach snu.. mocno niewyspana, ale nie mogac juz ponownie zasnac.. a kiedy juz mi sie na moment…

View original post 1 825 słów więcej

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

1 thought on “14 lipca, Sen o Drzewie Zycia i inne sny o drzewach…”

Skomentuj

