Sen z 26 lipca 2015- Teczowe Przebudzenie

Snow z tej nocy nie pamietam, tylko deszcz.. true heavy fall of rain... ale wracajac do wczorajszego snu (26 july 2015) to jestem w stanie napisac tylko tyle, ze snilo mi sie iz w poblizu Emerald Dome.. zaczelo sie spod wody (a moze i spod dna) wylaniac wiele, wiele istot.. jakby budzaca sie armia spiacych rycerzy, albo starozytnych straznikow… tak mi sie skojrzylo.. choc chodzilo o jakas ogromna grupe swiadomosci.. i ostatecznie zapamietalam tylko jedna, stojaca na samym przodzie meska postac, a dokladniej meska twarz… spogladajaca w niebo… na ktorej teraz pojawila sie tecza, choc poczatkowo wygladajaca jak teczowa strzala – rainbow arrow.. i wowczas mezczyzna powiedzial.. czekamy juz tylko na ostatniego, ktory musi sie przebudzic, ale juz wkrotce sie pojawi – na niebie.. cala grupa spogladala w kierunku poludniowym.. no moze nieco poludniowo zachodnim – s-w.. z miejsca, w ktorym co ciekawe – na kilka dni przed spotkaniem z Szmaragdowym Straznikiem odkrylam ogromna lezaca pod dnem morskim kobieca glowe:

2009-01-08

ostatnio pisalam, ze tunel ten bardzo mi przypomina szyb w piramidach.. wczoraj wieczorem znow sie znalazlam w tym tunelu/szybie.. tym razem nie poplynelam jednak w glab (w strone drzwi).. dodam, ze drzwi te znajduja sie w malym pomieszczeniu, w kazdym bardz razie nie doplywa sie do nich bezposrednio, a wlasnie poprzez to niewielkie i puste pomieszczenie.. tak wiec tym razem unosilam sie tuz nad owym szybem.. woda byla przyjemna, ciepla.. spogladalam do gory, w niebo.. byla noc, niebo pelne gwiazd.. probowalam dojrzec pewna konkretna gwiazde, albo uklad gwiezdny, ale obraz byl dosc zamazany.. zrozumialam, ze to woda znieksztalca mi obraz.. i wtedy poczulam bardzo wyraznie jak wylot owego szybu znajduje sie dokladnie pomiedzy moimi oczyma.. w miejscu tzw. 3 OKA.. bardzo silne uczucie otwarcia w tym miejscu.. po chwili dotarlo do mnie wrazenie, ze cala moja glowa lezy pod woda, a dokladniej pod dnem zatoki.. przy czym wydawalo mi sie, ze jest ogromna.. a szyb jest czyms w rodzaju miejsca, ktore mnie laczy poprzez wode z tym co na powierzchni.. nie bylo w tym uczuciu nic nieprzyjemnego, wrecz przeciwnie.. czulam duzy spokoj.. a widok gwiazd wplywal na mnie dodatkowo kojaca.. czulam tez, ze czekam na pewna gwiazde, ktora sie dopiero pojawi. po prostu o tej porze nocy nie byla jeszcze widoczna w tym miejscu i z mojej perspektywy.. dzieki temu udalo mi sie tez ustalic, ze tunel/szyb skierowany jest na polnoc.. kiedy z niego wyplywam mam przed soba kierunek poludniowy..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/01/04/spotkanie-z-szmaragdowym-straznikiem/

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/3-eye-next-attachment-to-emerald-guardian/

Sen ten juz po przebudzeniu sie skojarzyl mi sie z Przebudzeniem Albionu:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/16/przebudzenie-albionu/

a pozniej takze z tym o czym mowa w:

Amenti Project, Amsterdam Class 9

i tu kolejne powiazania w zwiazku z tecza ze snu – teczowa strzala

Rainbow Journeys

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/02/26/rainbow-journey/

Rainbow Makers 1

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/14/rainbow-makers/

Rainbow Makers 2

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/17/rainbow-makers-2-wow/

April Dreams.. Trans..misions and Signet RRT

i mam wrazenie, ze chodzi o jakis zwiazek z Rainbow Round Table

wiem juz tez od jakiegos czasu, ze istnieje pewne polaczenie pomiedzy EGD, a Sananda Gate, oraz z tym o czym pisalam w notce

Celtic Sands, june 2015, and Ancient Paths of HollyLand

https://gajagarden.wordpress.com/2015/06/14/celtic-sands-june-2013-and-ancient-paths-of-hollyland/

ahh, o strzalach – ancient arrows byla mowa pod notka

Al Hum Bhra Cathedral Network

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/about/emerald-guardians/freedom-teachings-2/al-hum-bhra-cathedral-networks/

choc nie konkretnie o teczowej strzale.. ale niesamowity byl ten moj sen o strzale w trakcie RMT, etc

livia

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

3 thoughts on “Sen z 26 lipca 2015- Teczowe Przebudzenie”

Skomentuj

