Sen z 29 lipca 2015.. Powrot na Szmaragdowa Wyspe

2b8a4629b86db4d23fe8a6d8f1e4248b

irish blessings

Tej nocy mialam spory problem z zasnieciem.. choc wlasciwie polozylam sie bardzo pozno, niemal nad ranem.. zasypiajac dopiero kiedy za oknem bylo juz calkiem jasno… choc w miedzyczasie obudzila mnie na moment nieco dziwna burza.. a potem.. kiedy ponownie zasnelam.. Znalazlam sie w Walii.. ahh.. co za radosc.. kolejne cudowne spotkanie z kochanymi istotkami… choc wczesniej znalazlam cudowny naszyjnik ze szklanych turkusowych paciorkow… choc mam wrazenie, ze to byl jakis mineral.. przypominajacy troszke larimar… bylam tym bardzo bardzo przejeta.. odnajdujac ten naszyjnik tak jakby po bardzo dlugim czasie.. potem calkiem mile spotkanie… i JG wyznajaca mi, ze czuje sie w tym miejscu calkiem dobrze, choc tak naprawde teskni za swoim prawdziwym domem – Irlandia.. i ze bardzo chce tam powrocic.. spotkac ponownie ze swoimi przyjaciolmi – konmi… i wowczas wyswietlil mi sie obraz pewnego duzego starego bialego domu, ktory snil mi sie juz kiedys.. i ktorego widok bardzo mnie poruszyl.. do tego stopnia, ze sie rozplakalam… wokol domu pasly sie szczesliwe biale konie.. Obiecalam JG, ze wrocimy tam wspolnie.. na nasza magiczna Szmaragdowa Wyspe… wtedy tez uswiadomilam sobie, ze jej (JG) imie brzmi tak naprawde Ginewra…. i wowczas polaczylam sie blyskawicznie – z TARA…

doslownie jakby w tym momencie  otworzyla sie jakas starozytna brama..

03b94f9c6705

[CELTIC] Glastonbury Tor-Avalon
 http://starbuck.diary.ru/p49262961.htm?oam

a wczesniej.. w miedzyczasie.. pamietam, ze ujrzalam aure J pod postacia zywej energetycznej mandali, w ktorej dominowal piekny lawendowy fiolet…choc niestety zanieczyszczony tak jakby poprzez spore olowiane opilki.. wygladalo to tak jakby na te czysta lawendowa fioletowa aure byla nalozona siatka z poprzecznych szaro olowianych paskow.. zaczelam wiec to oczyszczac.. doslownie wyciagajac te opilki.. potem sprawdzilam aure N i okazala sie bardzo podobna do aury JG.. pieknie lawendowo fioletowa.. choc tak jakby mniej zanieczyszczona… co ciekawe u O dominujacym kolorem okazal sie bardzo jasny niebieski.. wrecz niebianski blekit… tyle w kazdym badz razie zapamietalam.. po przebudzeniu sie.. sama bylam zaskoczona tym snem.. tym bardziej, ze zasypialam tej nocy bez jakiejkolwiej intencji.. wczorajsza (ze strony Ra) dotyczyla Al Hum Bhra Cathedral.. jednak zadne z nas nie zapamietalo doslownie niczego.. a dzisiaj.. mam wrazenie, ze ten sen byl bardziej realny niz jawa.. a tuz po przebudzeniu kolejna – dziwna burza..

ze snu zapamietalam tez jakas stara kamienna wieze, choc jakby ukryta we mgle.. Pradawna Wieza Tary? stad tez srodkowy obrazek w fiolecie.. czuje tez, ze gdybym zobaczyla ten stary bialy dom ze snu na zdjeciu to od razu bym go rozpoznala.. o ile tylko wciaz jeszcze istnieje.. troszke jak ten bialy zamek – click – chociaz to Szkocja, a nie Irlandia.. i dom z mojego snu nie byl az tak wielki…

a25e6c71fe95b9d32482b09e1db538ea

irish blessings

wczesniejszy sen, w pewien sposob zwiazany z tym ostanim:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/27/sen-z-26-lipca-2015/

i niedawny powrot do watku avalonu:

https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/14/14-lipca-sen-o-drzewie-zycia-i-inne-sny-o-drzewach/

Ireland/Emerald Isle

Celtic

livia ether flow

29 july 2015

HollyLand

LiRa

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

22 thoughts on “Sen z 29 lipca 2015.. Powrot na Szmaragdowa Wyspe”

  1. Jako że jesteś przy Irlandii i koniczynkach mam dla Ciebie fotkę gdzie masz 7 wielolistnych koniczynek w takim układzie że łącznie jest 31 Zielonych listków co po odbiciu daje liczbę 13. (11*11*11=13I31)

    Na fotce są 3 pięciolistne koniczynki i 4 czterolistne . Gdy łaskawie schylę się aby zobaczyć co w trawie piszczy One(koniczynki) same się pojawiają w dużej ilości i jest tak od kiedy pamiętam.

    Obecne są z dnia 25 lipca (2+5=7)

    Bardzo bym chciała Siostro przeciągnąć Cię do Niebieskości i uważam że Ty także bardzo chciałbyś mnie przeciągnąć do Emerald Zieloności jednak jest to niewykonalne dlatego zostaniemy przy Indigo i statku wojennym 😀

    Ciekawe że w swojej odpowiedzi na mój komentarz z Alicją gdzie piszesz że numer 33 oraz podłoga w czarno-białą szachownicę kojarzy się Tobie z wielką traumą ja przeczytałam to tak (nie wiedzieć czemu) że kojarzy się Tobie to z wielką Trumną 🙂

    OK ALICJA wy-EDYT-uje kolorki i nie będzie traumy ale będzie trumna i Zombie Party bo jak tak chcę i tak ma być i BASTA lub BEAST 🙂 kici kici kotko gdzie jesteś? Alicja Cię szuka gdzie się Kicio Schowałaś? Ya(c)howa gdzie się schowałaś, ktokolwiek widział ktokolwiek wie, czyżby w G-dyni?

    Żeby było po Środku szachownica jest Indigo White w zapisie HTML 00FFFF AND FFFFFF

    HELL-O KITTY KIKI KICI

    Mam nadzieję Siostro że nie jesteś zazdrosna o moją Luci Yahowiańską sielankę i nekromanckie zabawy, jak chcesz zawsze możesz się przyłączyć jednak nie próbuj mnie od nich odciągać wiesz dobrze jak bardzo lubię czaszki (13 kryształowych) i seanse spirytystyczne.

    PS

    To jeszcze coś odnośnie Twoich Częstych Snów z pociągami 🙂

    Train Hey Soul Sister

    Lubię to

    1. Koniczynki rzeczywiscie sliczne, ale co do reszty:

      Bardzo bym chciała Siostro przeciągnąć Cię do Niebieskości i uważam że Ty także bardzo chciałbyś mnie przeciągnąć do Emerald Zieloności jednak jest to niewykonalne dlatego zostaniemy przy Indigo i statku wojennym :D”

      no i popatrz.. podalam Ci Lucy reke na zgode.. mimo tego wszystkiego co bylo wczesniej, ale Ty jednak wolisz pozostac przy wojnie.. coz.. jak widac kazdy z nas coraz jasniej sie okresla.. i szczerze mowiac zaczelam tracic resztki nadzi na zmiane co niektorych osob.. dawalam im wiele szans, ale za kazdym razem juz po chwili wracaly dzialajac zgodnie ze starym oprogramowaniem – niszczyciela… i to dotyczy chocby Marii.. dlatego przyznam szczerze, ze moja cierpliwosc wobec ich zachowania zaczyna sie definitywnie konczyc.. Michaela bardzo slusznie zauwazyla ze pewne osoby na Mistyce – czy to swiadomie, czy tez nie, ale dziala niczym wampiry energetyczne i dotyczy to szczegolnie 3M.. Ra z kolei okreslil to mianem Dark Flowering.. i niestety, ale patrzac na to w jaki spoosb 3M potraktowaly chocby ostatnio Michaele, za to ze slusznie smiala sie domagac wyjasnien.. na mysl przychodzi mi – propaganda goebelsa… za to, ze ktos domaga sie prawdy, chce aby ujrzala swiatlo dzienne – przesladuje sie go i robi sie z niego przestepce, albo wariata!

      i na zakonczenie, aby pokazac jak dzialaja tego typu techniki zwodzenia:

      Lu-Cyferka7(ALICJA) )O(
      27 Lipiec 2015

      Króliki powiedziały aby przekazać jeszcze coś dla Zielonej Siostry i że Nie Mogę Jej Tutaj zostawić Samej gdyż chodzi Nam o to samo.

      Livia Ether Flow
      29 Lipiec 2015

      uwielbiam kroliczki, choc nie jestem pewna, czy naprawde chodzi nam o to samo, ale jesli rzeczywiscie to.. wspaniale 😉

      Lu-Cyferka7(ALICJA) )O(
      27 Lipiec 2015

      Bardzo bym chciała Siostro przeciągnąć Cię do Niebieskości i uważam że Ty także bardzo chciałbyś mnie przeciągnąć do Emerald Zieloności jednak jest to niewykonalne dlatego zostaniemy przy Indigo i statku wojennym 😀

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/07/20/the-year-of-lucifer-opening-the-ixxi-door-september-23-2015/comment-page-1/#comment-45978

      skoro taki Twoj wybor Lucy.. to zgodnie ze swoja wola zostaniesz przy na statku wojennym.. ja wybieram co innego – pokoj.. i nie dam sie wiecej wciagnac w tego typu terrorystyczne gierki NAA.. ze najpierw ktos bedacy marionetka w rekach diabla porywa mi kogos bliskiego i od tej pory cale moje zycie kreci sie juz tylko wokol tego – aby uwolnic bliskiego mi zakladnika.. i nawet nie wiesz Lucy jakie wazne sa w tym momencie te nasze wybory – i jakie doslowne – przede wszystkim przez wzglad na zblizajace sie coraz wiekszymi krokami wydarzenia.. a patrzac na to co sie dzieje i na postepujace zzombienie istnieje moim zdaniem tylko jedno dobre wyjscie z tej sytuacji..

      i na zakonczenie cos apropos niebieskosci i zielonosci.. ej tam.. i’am rainbow..
      too….. 3 maj sie Lucy!

      Lubię to

      1. Prze zabawna jest twoja interpretacja moich komentarzy. A więc na Spokojne raz jeszcze to samo aby zielona siostra załapała o co mi chodzi. Wybieram się do EGD dlatego że po syntezie nałożeniu się 2 kolorów Zielonego i Niebieskiego otrzymujemy kolor Indigo co jest wyraźnie pokazane na grafice RGB Illumination 🙂 i to takie straszne i przerażające dla Ciebie.

        Co do ręki wyciągniętej na zgodę to kompletnie nie wiem o czym piszesz gdyż ja żadnej batalii czy wojenki z Tobą nie prowadzę a moje tutaj pisanie jest w większości w tonie żartobliwym.

        Pisać sobie mogę co chcę i bawić także mogę się w co chcę jednak nie robię Tobie przy tym żadnej krzywdy.

        I tak coś apropos zieloności..

        Dziś pytanie, dziś odpowiedź 😀

        http://zapytaj.onet.pl/Category/006,011/2,1151464,co_znaczy_byc_zielonym.html

        Co znaczy być zielonym?

        milkakeri opowiedział(a) 2009-09-24 18:35:58

        że np. nie masz w czymś doświadczenia 😉

        kasiaczek71@tle… opowiedział(a) 2009-09-24 18:36:23

        to znaczy nie wiedzieć dużo albo wcale

        I na koniec zakończę jak zawsze w swoim Blue Stylu

        Dlaczego Moja Siostra Jest Emerald Zielona?

        Dlatego Że Zieleniała z Zazdrości że Nie Jest Niebieska 😀

        Krystalicznie Czyta Woda Zawsze pozostanie Niebieska.

        Lubię to

      2. Dlaczego Moja Siostra Jest Emerald Zielona?

        null

        Dlatego Że Zieleniała z Zazdrości że Nie Jest Niebieska :D”

        Lucy tu masz adres do swojej zielono szmaragdowej siostry:

        http://jestemtymkimjestem.blogspot.nl/2014/03/kapelusz.html

        ja nie gustowalam i nie gustuje w witch fashion.. ale specjalnie zajrzalam na blog Wiedzmy Margo, aby znalezc dla Ciebie ten link i co widze? Motylek Nieskonczonosci w dodatku z przerobionym przeze mnie zdjeciem holenderskiego human butterfly..

        http://tonalinagual.blogspot.nl/2015/07/motyl-nieskonczonosci-medytacja.html

        wow! ale niespodzianka.. po prostu rewelacja.. pamietam jak dodawalam to swiatelko, etc

        specjalnie do notki o motylku nieskonczonosci..

        The Return of SACRED BUTTERFLY

        //W listopadzie 2010 roku w trakcie jednej z medytacji z moim ukochanym Kamieniem Faraonow ujrzalam pewien niezwykly symbol, ktory okreslilam mianem Motylka Nieskonczonosci… Zapisalam wtedy, ze jest to pewien wzorzec energetyczny.. przypominajacy polaczenie znaku nieskonczonosci z celtycka tristele.. uslyszalam tez wtedy, ze to jakis wzorzec atlantydzki, ale dojde do tego wraz z odnalezieniem pewnych kluczy w moich pamietnikach z dziecinstwa… W zwiazku z tym, ze wzorzec ten byl w ciaglym ruchu ciezko mi go bylo jakos jednoznacznie uchwycic i okreslic, ale jedyne okreslenie jakie wydawalo sie najbardziej do niego pasowac to wlasnie Motylek Nieskończoności//

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/11/08/the-return-of-sacred-butterfly/

        ale ok.. adres do swojej szmaragdowej siostry juz znasz.. tak wiec milej zabawy, choc beze mnie Lucy, bo jak juz wspomnialam nasze drogi na dobre sie rozchodza.. powodzenia – good luck in wonderland 🙂

        Lubię to

    1. Dziekuje za przypomnienie Michaelo 🙂 wspominalam o tej niebieskiej pelni w notce o radio free space w snie:

      Blue Moon – Soon
      http://earthsky.org/space/when-is-the-next-blue-moon?

      poprzedni Blue Moon wypadl mi akurat w ostatnia noc w Gaja Garden… niesamowite, ze minelo zaledwie okol 2,7 roku a tyle sie przez ten czas wydarzylo.. wrecz niemozliwe.. i mam wrazenie jakby od tamtej chwili minely dekady.. hmm.. dodam to info o niebieskiej pelni do nowej notki.. raz jeszcze dziekuje 🙂

      Lubię to

    2. Rok 2018 będzie z bardzo wielu powodów bardzo Ciekawy, w kręgach zbożowych bardzo często mamy odniesienie do Księżyca jako Bogini Pani Ziemskich Wód.

      Szczególnie Interesująco przedstawia się jeden z Lipcowych piktogramów z UK bezpośrednio nawiązujący do Księżycowej Bogini

      W 2018 będzie nie tylko Blue Moon Ale Także Blood Moon w znaku koziorożca.

      Co do prawdy to mam własne jej określenie ale nie będę tutaj nic pisać aby niektórym czytającym przykro się nie zrobiło.

      Co do mnie to obecnie zgłosiły się już odpowiednie postacie które zaoferowały pomoc we wiadomej kwestii jednak zostało wyraźnie przekazane że to co wiem odnośnie pewnych wydarzeń tutaj zaistniałych mam zachować wyłącznie dla siebie ze względów własnego bezpieczeństwa, wyraźnie zaznaczono także aby nie wkręcać się w żadne wojenki.

      Lubię to

      1. Rok 2018 będzie z bardzo wielu powodów bardzo Ciekawy, w kręgach zbożowych bardzo często mamy odniesienie do Księżyca jako Bogini Pani Ziemskich Wód.

        W 2018 będzie nie tylko Blue Moon Ale Także Blood Moon w znaku koziorożca.

        2018, a nie przypadkiem 2015 & The Final Blood Moon: Septémber 2015?

        Co do prawdy to mam własne jej określenie ale nie będę tutaj nic pisać aby niektórym czytającym przykro się nie zrobiło.

        powiedzenie Clinta Estwooda z pewnoscia wiekszosc juz zna 😉

        ”jednak zostało wyraźnie przekazane że to co wiem odnośnie pewnych wydarzeń tutaj zaistniałych mam zachować wyłącznie dla siebie ze względów własnego bezpieczeństwa”

        ja tez czasami otrzymuje wyrazne info, aby cos zatrzymac dla siebie.. badz dla wybranej grupy osob.. wlasnie ze wzgledow bezpieczenstwa.. przynajmniej do pewnego czasu… rozumiem to wiec doskonale…

        Lubię to

      2. „powiedzenie Clinta Estwooda z pewnoscia wiekszosc juz zna”

        Ja nie znam jak możesz to przypomnij przecież wiesz że spadłam z Choinki 🙂 tak jak kiedyś wielkie zdziwienie wywołałam tym że nie wiedziałam co oznacza zwrot LOL.

        Widzisz Livio ja żyję w Swoim Świecie chociaż tutaj przebywam to jednak mnie nie ma jest widoczne tylko moje ubranko.

        Livio jak już będę blisko EGD to zacznę tupać głośno nóżkami gdyż wiesz dobrze jak się Króliki porozumiewają, to będzie nasz sekretny kod a jak króliki mnie rozpoznają to was na chwilę tutaj zostawię mniej więcej do świąt gdyż obiecałam Tobie coś jeszcze tzn że na święta Cię zjem, pamiętasz ten sen z 5 dziewczynami 🙂

        “Wiadomości z pogranicza absurdu, które jednak są prawdziwe- czyli czego to Alicja Sobie nie wymyśli…”

        To już mam za sobą 😀

        Teraz czas na to:

        To co ciekawe w tym wszystkim to często tracę całkowicie rachubę czasu w taki sposób że zapominam który jet dzień tygodnia i dalej który dzień miesiąca, dziwnie Ludzie tutaj reagują i dziwnie się na mnie patrzą gdy czasami zapytam ich: Jaki mamy dzisiaj Dzień? 🙂

        Ale muszę pamiętać Don’t cry…

        Lubię to

      3. Ja nie znam jak możesz to przypomnij przecież wiesz że spadłam z Choinki :)”

        czesto slyszalam pod swoim adresem, ze spadlam z choinki, ksiezyca, z kosmosu, albo ze jestem z innej bajki.. a powiedzenie Eastwooda bez problemu znajdziesz.. wystarczy wpisac w google odpowiednie haslo.. jak dla mnie troszke zbyt wulgarne 😉

        Livio jak już będę blisko EGD to zacznę tupać głośno nóżkami gdyż wiesz dobrze jak się Króliki porozumiewają, to będzie nasz sekretny kod a jak króliki mnie rozpoznają to was na chwilę tutaj zostawię mniej więcej do świąt gdyż obiecałam Tobie coś jeszcze tzn że na święta Cię zjem, pamiętasz ten sen z 5 dziewczynami :)”

        no tak.. plan Marduka nie wypalil to czas na plan Lucyfera 😉 bo widze, ze bardzo doslownie potraktowales ten moj sen:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/28/amenti-project-legacy-of-the-lost-amsterdam-class-11/comment-page-1/#comment-44736

        ciekawe, ze minionej nocy wyswietlil mi sie pewien film, jak zywy.. oczywiscie po tym co napisales.. dotyczacy zwlaszcza tych diamentowych oczu i o co w tym chodzi.. i wiem, ze chodzi miedzy innymi o

        Diamond Eyes, Starry Map and Human Tribes

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/04/diamond-eyes/

        i ponownie przypomnial mi sie sen mojej przyjaciolki Alicji sprzed lat:

        Sen ‚A”

        ten sen albo halucynacje z zielonym stolem snilam w sanoku kilka miesiecy po spotkaniu z toba. on wplynal mocno na mnie. stalysmy przy stole nakrytym soczysto zielonym obrusem z szlachetnego materialu. atmosfera byla bardzo niezwykla, taka calkowicie wolna od emocji. jakby cos sie stalo, co stac sie musialo, wszystko jedno, jakie to obce i niezwykle. w tym snie musialo dojsc do tego punktu! ty mialas jasna suknie, bardzo jasne wlosy, prawie biale. twoje oczy tzn. teczöwki byly z blyszczacych kamieni, przypominaly diamenty. nie mialas w sobie nic czlowieczego. wygladalas jak jakies stare poganskie böstwo. kto ci spojrzal w oczy, ten wiedzial, ze nie ma cie tu, bo patrzylas bardzo, bardzo daleko w przestrzen. tam bylas. ja mialam bardzo dlugie ciemne wlosy i dluga czarna suknie. jak otworzylam oczu nie bylo ani bialka, ani teczöwek tylko czarna pustka kosmiczna bez swiatla i bez materji. tam nie bylo absolutnie NIC. wygladalo tak, ze nie mialam zadnych organöw, bo skladalam sie jedynie z powloki i czarnego kosmosu we wnetrzu. nie rozmawialysmy i poruszalysmy sie tylko minimalnie. nie trzeba bylo rozmawiac, bo wszystko bylo jasne.

        kilka lat pözniej snilam znöw ten sen. tym razem mialam czarny punkt pomiedzy oczami. potem 1, czy 2 lata puzniej” COS OBCEGO” zmusilo mnie przy calkowicie jasnej swiadomosci (!) do opuszczenia ciala. znalazlam sie w czarnej absolutnej pustce ale udalo mi sie wrucic. okropnie mnie to przezycie pszestraszylo.

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/10/02/sen-a-o-nas-i-tajemniczym-zielonym-stole/

        choc dopiero minionej nocy dotarlo do mnie z pelna moca jak wazny byl ten sen Alicji.. choc kiedy go snila miala 16 lat a ja 15 i nie mialysmy wtedy jakiegokolwiek pojecia o tym wszystkim o czym tu pisze, o diamentowych oczach, szmaragdowych straznikach, etc… co dziwne ten sen byl dla niej na tyle wazny, ze opisala mi go nawet w liscie.. choc ja nie przypominam sobie, abym otrzymala ten list… no i dziwne, ze nasze drogi znow sie rozeszly.. choc po tym co ujrzalam minionej nocy – niezupelnie.. doprawdy dziwnie sie to wszystko ze soba splata… no i te diamond eyes dopiero teraz zaczynaja nabierac dla mnie glebszego znaczenia – DIAMOND SUNS – LiRa…..

        teraz rozumiem dlaczego Alicja ujrzala mnie w taki wlasnie sposob dwukrotnie w snie przed wieloma laty.. choc jeszcze niedawno sama nie mialam pojecia o co chodzi z tymi diamentowymi oczami i ze przeklada sie na to na Double Diamond Sun DNA.. a wiec jesli tego Ci trzeba z mojej strony Lucy.. to nie wiem kto tu jest bardziej niebieski, a kto zielony 😉

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/04/diamond-eyes/

        Lubię to

Skomentuj

