Return of Human Butterfly 2015

Pisalam akurat komentarz o motylku nieskonczonosci i powrocie swietego motyla kiedy do mojego pokoju wszedl Ra i przekazal mi informacje, ze niedawno w Holandii powstal nowy Human Butterfly!

New Human Butterfly 2015

Crop Circles 2015 – Zierikzee, Netherlands – 9th july 2015 – Biggest Crop Circle Made by Children

http://www.hartvannederland.nl/algemeen/2015/250-leerlingen-maken-grootste-graancirkel-ter-wereld/

WOW

Poprzedni Human Butterfly zostal stworzony w dniu 7 sierpnia 2009 (a wiec za kilka dni kolejna rocznica) w holenderskim Goes i jak do tej pory jest to najwiekszy ”crop circle” na swiecie

human-butterfly

choc wiaze sie z nim rownie wielka tajemnica, o ktorej chyba niewiele osob do tej pory wie, a mianowicie, ze motyl ten tak naprawde wcale nie zostal stworzony przez kosmitow a przez grupe ludzi.. podobnie jak ten nowy przez holenderskie dzieci… Choc ta przyziemna prawda na temat Human Butterfly jakos wcale nie zmienila mojego nastawienia do niego i nadal jest to moj ulubiony ”crop circle” od lat.. Mam tez wrazenie, ze ow HUMAN BUTTERFLY staje sie coraz bardziej popularnym symbolem Holandii i byc moze juz wkrotce stanie sie nawet bardziej znany niz holenderskie wiatraki, tulipany, czy ulica czerwonych latarni w Amsterdamie

🙂

Co ciekawe pierwszy sen jaki mi sie przysnil w Holandii, doslownie pierwszej nocy po przyjezdzie z Hiszpanii.. dotyczyl wielu czarnych maltanskich krzyzy, ktore znajdowaly sie na pobliskim cmentarzu.. po przebudzeniu sie bylam bardzo zaskoczona.. skad taki sen.. jako ze nigdy wczesniej nie snily mi sie czarne maltanskie krzyze.. dopiero teraz pierwszej nocy w Holandii.. o co w tym chodzi? tak wiec zaraz po przebudzeniu sie opowiedzialam ten sen Ra, pytajac sie go czy w poblizu nie znajduje sie byc moze jakis cmentarz, ale Ra o zadnym cmentarzu nie wiedzial.. Jednak.. juz w trakcie naszego pierwszego spaceru do pobliskiego parku az mnie zamurowalo kiedy tuz przed wejsciem na parkowej mapie zobaczylam uwzgledniony na niej cmentarz, oznaczony nawet krzyzami.. tak wiec postanowilam odwiedzic ten cmentarz juz wkrotce wlasnie przez wzglad na moj sen i mimo iz czarnych maltanskich krzyzy na nim nie znalazlam to odkrylam cos innego bardzo ciekawego, a mianowicie ze na cmentarzu tym prawie w ogole nie ma krzyzy, a za to ogromna ilosc ozdob pod postacia motyli, o czym pisalam w notce

ƸӜƷ Zamiast Krzyzy MOTYLE ƸӜƷ

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/09/25/zamiast-krzyzy-motyle/

poczatkowo myslalam, ze to moze jakas nowa moda zwiazana z new age, ale kiedy zauwazylam symbol motyla na kilku starych nagrobkach zrozumialam, ze chodzi o cos glebszego… przy okazji.. jakis czas temu znalazlam w internecie takie zdjecie:

5efa31380f632d71ccffa49091e605cd

http://largerloves.tumblr.com/post/43929874039

z podpisem

”Serpent protecting a butterfly”

czyli waz ochraniajacy motyla.. choc szczerze mowiac hmm.. nie jestem pewna, czy on go ochrania.. w kazdym badz razie waz wyglada jak klasyczny Uroboros, a wspolnie z motylkiem w centrum skojarzyl mi sie z pewnym obrazem Slezanskiej Macierzy i dyskusja na ten temat:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/01/22/przebiegunowanie/comment-page-1/#comment-11035

Wracajac jednak do Powrotu Swietego Motyla to rowniez w ostatnich dniach dowiedzialam sie ze strony Ra, ze ponoc Siec Wielkiego Bialego Lwa (GWL) jest juz praktycznie w pelni aktywowana.. O bardzo waznej aktywacji GWL pisalam w notce

Great White Lion activation and Montsegur:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/11/07/great-white-lion-activation/

i dzieki temu ze dowiedzialam sie o niej wprzod (mimo ogromnych przeciwnosci tuz przed) wzielam w niej udzial, a swoje doswiadczenia opisalam w notce:

12 12 13 flow

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/12/12/12-12-13/

♥ ƸӜƷ ♥

Co ciekawe krotko po tej aktywacji przyszlo do mnie – akurat kiedy probowalam stworzyc moja Karte Mocy – ze Bogini powraca na Lwie i ze wiaze sie z tym wlasnie Swiety Motyl.. I mimo iz z poczatku wydawalo sie to malo sensowne z czasem zaczelam znajdowac coraz wiecej potwierdzen jak gleboki kryje sie w tym sens.. I tu odsylam do notki:

The Return of SACRED BUTTERFLY

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/11/08/the-return-of-sacred-butterfly/

w ktorej zamieszczone sa miedzy innymi wykresy obrazujace wzorzec Yan Yun Flow tzw Sacred Butterfly.. dla mnie to bardzo wazna notka, choc w sumie to samo staralam sie wyrazic juz wczesniej w:

Earth like a Butterfly

Earth’s Natural Yan Yun Flow to naturalne organiczne strumienie energii wokol planety, tzw, Yan-Yun…

Livia Ether Flow 11 Styczeń 2014 @ 11:56

Dlaczego tak wazny jest ten prawidlowy przeplyw naturalnych organicznych strumieni energii wokol Ziemi, ktore gdy funkcjonuja prawidlowo przypominaja Motyla? Dlatego, ze.. (moim zdaniem) przywrocenie wlasciwego przepywu energetycznego (like a butterfly) jest rownoznaczne z Powrotem Bogini, czyli powrotem Ziemi do stanu rownowagi… Tak wiec dopoki ten przeplyw bedzie nieprawidlowy nie jest to mozliwe.. Wczoraj w innym miejscu wspomnialam tez o tym, ze w tym powrocie wazna role odgrywa Lew (Bogini powracajaca na Lwie):

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/12/12/12-12-13/comment-page-1/#comment-10286

Staram sie jak najlepiej przekazac za pomoca slow to co widze, ale nie jest to wcale proste, a wiec to co mowi Ashayana i jej wykresy bardzo mi to ulatwiaja… Chocby jej okreslenie na obecny nieprawidlowy przeplyw energetyczny, ktory okreslila mianem zatrutego jablka, ktore momentalnie przypomnialo mi o doswiadczeniu z 31 grudnia.. kiedy to ciezki czarny worek zamienil sie w krysztalowego kwiato motyla… i wiem, ze to wlasnie ten prawidlowy wzorzec energetyczny przypomina mi sie na wiele roznych sposobow, poczawszy od Motylka Nieskonczonosci….

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/01/10/earth-like-a-butterfly/

tak wiec co ciekawe wlasnie po tej aktywacji GWL w dniu 12 12 13 zaczelam z nia laczyc Motyla.. intuicyjnie dodajac nawet tego wlasnie dnia baner z motylkami i motylka w tytule, choc oficjalnie aktywacja ta nie miala nic wspolnego z motylami… a jednak.. 

notka w calosci poswiecona sieciom energetycznym w tym gwl

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/03/grid-news/

a o bardzo istotnych jak dla mnie przemianach energetycznych pisze we wczorajszej notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/01/teczowe-przebudzenie/

Butterflies in My Mind

♥ ƸӜƷ ♥

cdn

Reklamy

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

8 thoughts on “Return of Human Butterfly 2015”

  1. Bogini to przed wszystkim Czerwona Krew a im jej więcej tym jestem bardziej Happy 🙂

    4 Elementy już się odnalazły, jest także klucz więc teraz czas na Boginię 🙂

    W sytuacji idealnej, Bogini ponownie ustali wartości moralne oraz wartość życia.
    Co do Gdyni to tak jak pisałam daremny wasz trud gdyż jak już tutaj ktoś wspominał w tym miejscu mamy do czynienia z pra komputerami Matki Ziemi więc proste kto może coś w tym miejscu zmienić a wszystko jest tak zaprojektowane, że żaden zielony tego nie przeskoczy. Są to marzenia ściętej głowy którą widziałaś w swoim śnie 🙂

    Tak wiec dla zielnych gra w zielone dobiega końca 😀 Kolejna wersja patriarchatu już tutaj nie przejdzie, zielonym już dziękuję, to koniec mieliście już swoje 5 minut GAME OVER. Widzisz Livio możesz pisać że zależy Tobie na powrocie Bogini jednak my dobrze wiemy kto jest ponad Tobą i całym tym Emeraldowym towarzystwem.

    Polubienie

    1. Bogini to przed wszystkim Czerwona Krew a im jej więcej tym jestem bardziej Happy :)”

      tak, z Twoich dotychczasowych komentarzy wynika az nazbyt jasno jaki rodzaj matriarchatu Ci sie marzy – bardzo krwawy! bogini nienawidzaca mezczyzn niczym Kali.. odrobujaca im glowy w ramach rewanzu.. to jest krwawa psychopatia a nie boskosc..

      Są to marzenia ściętej głowy którą widziałaś w swoim śnie :)”

      scietej glowy sobie akurat nie przypominam, ale widze ze bardzo w nich gustujesz…

      update

      4 Elementy już się odnalazły, jest także klucz więc teraz czas na Boginię :)”

      wiem, ze bardzo serio potraktowales moj sen o diamentowych oczach, ale w nim to ja bylam 5 elementem… jesli ten ”szczegol” pominales.. sen ten podobnie jak 3krotny sen o dacie 24 lipca pokazal mi co jest w planach i ostrzegl mnie.. takze.. plany juz zmienione.. nic z tego Lucy.. no i skoro wszystko juz masz.. to ja juz jestem zbedna w twoim planie 😉

      Polubienie

      1. Livia Ether Flow

        2 Sierpień 2015

        „Troszke Cie Marku nie rozumiem 🙂 Piszesz, ze Mistyka sie juz raczej nie zmieni, a mimo to nadal probujesz ja zmienic.. co raczej powoduje jedynie dalszy opor na Twoje informacje.. hmm.. otrzymales tu na blogu naprawde ciekawa propozycje, ktora poparly az 3 osoby.. i mysle, ze to naprawde ciekawy pomysl.. dlaczego nie docenisz bardziej tych, ktorzy sa naprawde zyczliwie do Ciebie nastawieni i autentycznie zainteresowani tym czym sie dzielisz i chetnie by odwiedzali Twoj blog… skoro jednak wolisz jak ktos ironicznie nazywa Cie Klakierkiem.. to nic na to nie poradze.. Twoj wybor.. po co jednak tracic swoj cenny czas i dawac show tam gdzie go nie chca 😉
        pozdrawiam serdecznie, Livia”

        Jakże bardzo mnie Cieszą Twoje porady przekazywane Zielonemu Klakierkowi, przecież Już Wam pisałam pod czyimi Skrzydłami Są Osoby z Mistyki więc ileż się jeszcze możecie łudzić że ktoś kupi od was te szmaragdowe bzdety które są tam zapodawane przez Mareczka. Przecież widać jak na dłoni że Marek i jego komentarze na Mistyce są co najmniej niemile widziane. Niech Klakierek założy sobie zielonego bloga i niech tam z siebie wyrzuca to co obecnie zapodaje na mistyce a przez mnie te treści zwane są kocimi wymiocinami.

        Odpuście sobie to gdyż z Luci Nie wygracie She Is Control(She Is Number 7) i wszystko jasne 😀

        Nie przemalujecie Mistyki na Zielono gdyż Ja na to nie pozwolę!!!

        Polubienie

      2. Wszystko pięknie ładnie ale gdzie Livio na zakończenie wątku wzruszające pożegnanie dla Alicji rodem z brazylijskich telenoweli hmmm? Pamiętaj Alice will return tomorrow także nie płacz. Ale tym czasem Say Goodbye

        Wiesz o tym że bardzo długo nie mogłam zapamiętać jak pisze się po angielsku żegnaj i zawsze pisałam good bay zamiast good bye co w tłumaczeniu wychodziło

        good=dobrze
        bay=zatoka 🙂 być może pucka

        Ale tym czasem Say Goodbye

        Polubienie

      3. Przecież Już Wam pisałam pod czyimi Skrzydłami Są Osoby z Mistyki więc ileż się jeszcze możecie łudzić że ktoś kupi od was te szmaragdowe bzdety które są tam zapodawane przez Mareczka

        Hasta la Vista Alicjo! Szara Eminencjo Mistyki 🙂

        a to link jak ktos ma ochote posluchac

        Now On-Air:
        Connecting Consciousness with Simon Parkes
        Sunday, 11:00 am-1:00 pm

        http://www.wolfspiritradio.com/listen/

        Polubienie

      4. I jak zwykle kończymy na szarakach i reptilianach, zastanawiałaś się kiedyś Livio dlaczego Jaszczurki Cię jeszcze nie zjadły lub porwały w czasie snu skoro wiesz o nich tak dużo i wyjawiasz ich największe sekrety?

        A Alicja jeszcze sobie śpi i śni:

        Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s