Jak niszczy się niewygodnych dla światowego systemu niewolnictwa

logo

Dodane przez Alex dnia 27 sierpnia 2015

Niestety, wczoraj się dowiedziałem, że w o wiele gorszej sytuacji jest Grzesiek, który wielokrotnie aktywnie udzielał się na Porozmawiajmy. TV, głównie poprzez pisanie obszernych komentarzy ujawniających wiele niewygodnych faktów o funkcjonowaniu tego świata.

Grzesiek-szpital-640x360 (1)

Zamykanie człowieka w psychiatryku jest starą metodą pozbywania się człowieka „w białych rękawiczkach”, nikt nie będzie prowadził śledztwa, bo zgodnie z prawem nie było żadnej zbrodni. Tę metodę stosowali już radzieccy politycy, gdy chcieli się pozbyć na przykład swojej żony, aby ją wymienić na „nowszy model”. Nie trzeba było jej o nic oskarżać ani stosować zbyt dużych kombinacji, wystarczyło zapłacić odpowiednim ludziom, aby ją wzięli na badania, a tam ulegała jakiemuś wypadkowi, albo „przypadkowemu” zatruciu lekarstwem.

Poniżej przedstawiam moją rozmowę telefoniczną z Grześkiem (27.08.2015) oraz całą korespondencję związaną z tą sprawą.

http://porozmawiajmy.tv/jak-niszczy-sie-niewygodnych-dla-swiatowego-systemu-niewolnictwa/

NAJNOWSZE INFO

Grzeskowi udalo sie uciec ze szpitala!!!

Grześkowi udało się uciec w ostatnim momencie, przed przymusowym pompowaniem chemią. Uciekł przez małe okienko, które udało mu się otworzyć. W tym budynku na szczęście nie ma krat w oknach. Ze względu na bezpieczeństwo Grześka, nie napiszę na razie więcej. Rodzice z siostrą i jej mężem włamali się do Grześka, zamontowali nowy zamek w drzwiach i zabrali jego dokumenty i ważniejsze rzeczy, przez co Grzesiek stoi na lodzie i nie ma nawet dostępu do własnego konta bankowego. Udało mu się rozwiercić zamek w drzwiach przy użyciu wiertarki akumulatorowej i wziąć parę rzeczy od siebie, zanim uciekł z miasta. To straszne być świadkiem, jak funkcjonuje NWO i sterowane przez niego bio-roboty, jak w tym wypadku zahipnotyzowani członkowie rodziny Grześka. Nie łudźmy się, że „ich” imperium wali się, bo ono doskonale funkcjonuje i psychiatryki są jego ważnym elementem służącym niszczeniu nie-bio-robotów, czyli prawdziwych ludzi.

Jak niszczy się niewygodnych dla światowego systemu niewolnictwa – Grzesiek

Od Toszy:

15 lipca otrzymałam maila od Grzesia o tym, że dostał anonimowy mail, w którym próbowano go nastraszyć. Stało się to po tym jak umieścił na swojej stronie kilka artykułów o ważnej treści dla każdego, kto chce wyjść spod Kontroli Umysłu i nie pozwalać na programowanie siebie :

https://magdarian.wordpress.com

O sprawie tej wspominalam tez w poprzednim wpisie

Project Gdynia 2, Klatwa Jahwe i Blazen:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/26/project-gdynia-2-klatwa-jahwe-i-blazen/

postanowilam tez przy tej okazji przypomniec pewna sprawe o ktorej wspominalam w notce o Dzieciach Indygo

Okaleczanie dzieci autystycznych w ramach psychiatrycznych eksperymentów medycznych – bez wiedzy i zgody rodziców. Prof. dr hab. Maria Dorota Majewska ujawnia szokujący i niebezpieczny proceder 

https://tajnearchiwumwatykanskie.wordpress.com/2015/04/28/psychiatryczne-eksperymenty-medyczne-na-dzieciach-autystycznych-bez-wiedzy-i-zgody-rodzicow-prof-maria-dorota-majewska-ujawnia/

update

2 wrzesnia 2015

Apel Toszy w sprawie Grzesia

Proszę o wysyłanie jak najwięcej ilości faksów.

TRESC FAXU

Przepis na to, co ma koniecznie zawierać tekst faksów lub maili do kliniki i do sądu
—————————————————————————————————–
Evangelischekliniken, Munckelstr 27, 45879 Gelsenkirchen Telefax: 0049/209/ 160 4759
Amtsgericht Gelsenkirchen: Overwegstraße 35, 45879 Gelsenkirchen

Telefax: 0049/ 209/ 1791188

e-mail do sędziny, z sądu Amtsgericht Gelsenkirchen, która dwa lata temu ostrzegła lekarzy kliniki, że lepiej jest Grześka wypuścić, ponieważ, to co mówił o sytuacji prawnej w BRD, jest niestety prawdą Gaby.Siemund-Grosse@neuerichter.de

ciag dalszy w komentarzu pod notka

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/28/jak-niszczy-sie-niewygodnych-dla-swiatowego-systemu-niewolnictwa/comment-page-1/#comment-46899

linki

Polak ofiara psycho terroru w niemczech

Polak ofiarą psycho-terroru w Niemczech?

Sposob na stalinowsko korporacyjna psychuszke

https://astromaria.wordpress.com/2015/08/30/sposob-na-stalinowsko-korporacyjna-psychuszke/comment-page-1/#comment-61668

Ze swojej strony zycze Grzeskowi wszystkiego najlepszego i wierze, ze uda mu sie wydostac z tej bardzo trudnej sytuacji.. sama doswiadczylam czegos bardzo podobnego.. a wiec doskonale rozumiem jaki to smak.. Powodzenia Grzesiu!

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

376 thoughts on “Jak niszczy się niewygodnych dla światowego systemu niewolnictwa”

    1. ”nie wiem dlaczego ale reaguje bardziej na Aveyon”

      ciekawe.. tak wlasnie pomyslalam, ze wskazesz na Aveyon

      SG-11: Vale of Pewsey S. England. (Lohas Atlantis) (1.9W,51.5N)
      Connects with Universal and Galatic SG: Aveyon Lyra, Avalon Lyra, Nibiru.
      Currently under High Council-Emerald Guard Protectorate
      EX-Current controlling fraction: Pleiadian Samjase-Luciferian Anunnaki / EX- AE 1/4 TM 1/4

      http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/p/12-stargates-templar-sg-stargate-q-que.html

      Lubię

      1. ”czyli jestem jakos powiazana z Gwiezdnymi wrotami SG 11….”

        mozna tak powiedziec, a w kazdym badz razie ten punkt w tym momencie domaga sie z Twojej strony wiekszej uwagi.. sprobuj nad tym pomedytowac.. i moze taka mapka Cie zaciekawi:

        null

        czy jest mozliwosc abys ten obrazem wyslala mi na poczte

        jasne, nie jestem tylko pewna ktory… napisz mi dokladnie ktory na priva Asiu, a ja go przesle.. no problem 🙂

        Lubię

      2. Jesli chodzi o mnie to jakos nic nie moge sobie przypomniec w zwiazku z Aveyonem… w noworocznych snach pisalam

        ”Jak do tej pory mialam wyjatkowo malo wspomnien zwiazanych z Andromeda, podobnie jak i z Lyra Aveyon.. choc od pewnego momentu zaczely do mnie intensywnie wracac wspomnienia zwiazane z Lyrian Moon – Avelon…”

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/01/02/newyears-dreams/

        pozniej cos sie ruszylo w zwiazku z Andromeda, ale z Aveyonem wciaz nic.. tak wiec bardzo ciekawe, ze poruszylas wlasnie ten watek… i tak sie wciaz zastanawiam dlaczego Slawek ujrzal Cie w tej obstawie…..

        Lubię

      3. Asiu, tak jak napisalam w tym komentarzu

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/28/jak-niszczy-sie-niewygodnych-dla-swiatowego-systemu-niewolnictwa/comment-page-3/#comment-48489

        Aveyon jest zwiazany glownie z Annu, a ja nie jestem przekonana, czy reprezentujesz wlasnie te grupe i jaki dokladnie jest Twoj zwiazek z SG 11… jednak to wszystko do czego wlasnie sama dochodzisz, chocby w trakcie swoich medytacji jest naprawde niesamowite.. i tu tylko przypomne:

        Co do Krola Jahwe…. zapytalam sie kim bylam wtedy, zobaczylam kobiete, z dlugimi wlosami, ale od ramion w gore czyli glowe, postac ludzka, natomiast gdy zapytalam sie o Krola Jahwe, i to mnie bardzo zdziwilo, bo ukazal mi sie rowniez od ramion w gore, ktos kto byl moze postacia humanoidalna ale w zaden sposob nie powiedzialabym, ze to czlowiek. odcien skory, nie wizialam takiego na ziemi, rysy twarzy ostre, oczy cos jak szarakow, nos bardzo malutki a wlasciwie jakby tylko dwie dziurki, nie mial wlosow na glowie:-)

        ten Jahwe z Twojej wizji.. czy moze troszke jak ta postac?

        null

        Lubię

      4. Ja sama widzialam fragment gdyz byla wojna miedzy dyskami a ja widzac jak statek podobny do chmury jest pod ostrzalem i kiedy krzyknelam….O nie strzelaja do niego!

        Lubię

      5. Nowa rasa stworzona przez Upadłych Annu-Elohim nazywa się Annunaki, co oznacza „Mściciele Anyu”, hybryda pierwotnej Rasy Założycielskiej Upadłych Lyrian z D-11 z Lyra- (Lutni)-Aveyon. Ród Annunaki stworzony został w określonym celu, jako pojazd, poprzez który Upadli Annu-Elohim z D-11 mogli inkarnować się bezpośrednio do Gęstości 1, 2 i 3 w celu zniszczenia linii genetycznych Anielskich Opiekunów Oraphim oraz
        Azuryckich Eieyani, z zamiarem kontynuowania planu wykorzystania i zdominowania naszego Matriksu Czasu.

        Ashayna Dean

        Lubię

      6. Tak, znam ten cytat Magio.. podalam zreszta link do tekstu gdzie jest mowa o tym samym choc nieco inaczej sformuowane:

        Upadle istoty hybrydowej linii Anyu Felinianie-Wodno-Malpie z 11-go wymiaru, z 11-to wymiarowej planety Lyra-Aveyon, staly sie Upadla Anielska Rasa Annu-Elohim, linia sprzed 250 milionow lat, stworcami wielu Upadlych Anielskich Annunaki tzw. ras “Mscicieli Anu” z ukladu gwiezdnego Syriusza, wlaczajac w to hominidow Plejadiansko-Nibirianskich Annunaki oraz Dwunoznych Delfino-Ludzi z Syriusza A.

        a to inne linki

        The Anyu’s destruction of Aramatena’s Star Gate 12 is the event that became known as “The Original Sin,” as all life forms, including the Density-4 Christos Founder Races, became trapped in the Time Matrix until the D-12 Aramatena Star Gate-12 could be reconstructed.

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/freedom-teachings-2/fallen-angelic/

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/03/17/fallen-elohimfallen-angels/

        tak wiec chodzilo i wciaz chodzi o potezny konflikt ktory coraz bardziej sobie przypominamy i tu klania sie chocby to o czym pisze Joanna – wojna pomiedzy dyskami.. i staram sie to jakos konkretniej odniesc do sprawy gdynskiej.. hmm.. znalazlam wlasnie cos w jednym z tekstow Zosi P, ktorego chyba dotad nie czytalam, choc ponizsze fragmenty sa mi dobrze znane:

        ”Dlaczego? OBCY zamierzają doprowadzić do kolejnej zagłady cywilizacji, a docelowo do unicestwienia planety, tak jak to zrobili na Lutni oraz w naszym US zanim przybyli i opanowali Ziemię. Resztki zniszczonej planety w naszym US krążą w pasach Saturna i Jowisza… Czy teraz przyszła kolej na Ziemię pełną broni atomowej? Kim są bandyci kosmiczni i co robią na Ziemi? Przykładem tego są różnego rodzaju „instalacje” szaraków w strategicznych miejscach”

        ”Kto był PIERWSZYM władcą i właścicielem Ziemi zanim przybyli Annunaki i inni OBCY? Był nim Król Jahwe, który przybył z odległej galaktyki w kosmosie zwanej przez astronomów brytyjskich „Radioźródło 3c 123”. Przybył ze swoimi ludźmi – aniołami, aby przygotować Ziemię do zamieszkania dla ludzi i zwierząt wraz z programem wszechstronnego rozwoju dla całej cywilizacji. Z tej odległej galaktyki pochodzi pierwotna pokojowa cywilizacja Ziemian zanim przybyli Annunaki.”

        http://wszechocean.blogspot.nl/2012/11/incydenty-ce6-i-ich-zwiazek-z-grobowcem_18.html

        i tutaj kilka informacji jak najbardziej sie zgadza.. to czego dokonano na Lutni okresla sie nawet mianem Grzechu Pierworodnego… tyle, ze w calym tym konflikcie wzielo udzial wiele grup, miedzy innymi Annu.. btw. mezczyzna w szarym garniturze wskazuje mi wlasnie takie ”różnego rodzaju „instalacje” szaraków w strategicznych miejscach” w kazdym badz razie punkty ktore wciaz jeszcze domagaja sie oczyszczenia i uzdrowienia.. dlatego tez ze wzgledow BHP on sam jest kims w rodzaju szarej eminencji.. parrarel 😉

        Lubię

    1. Nie, bardzo malo jest on podobny, tamten bardziej przypominal czlowieka ksztaltem ale jednak cechy takie jak oczy, usta powiedzialabym mial bardziej ludzkie, nos raczej jak nie ludzkie, ksztalt twarzy…praktycznie probowalam znalezc jakies zdjecie w internecie, ktore by pasowalo ale nie znalazlam.

      Lubię

  1. Livio, widzialam w czesci na tej stronie jakas figure w koloerze niebieskim..ale nie moze sciagnac sie cala gdyz wlacza mi sie yahoo….czy jest mozliwosc abys ten obrazem wyslala mi na poczte…gdyz cos mi on przypomina a bynajmniej ta jego gorna czesc…

    Lubię

  2. Moze to troche nie typowe pytanie Livio i z gory przepraszam jesli uwazasz,ze jest niestosowne….ja pracuje przy opiekowaniu sie ludzmi z problemami….a czym Ty sie zajmujesz? Pytam gdyz chcialabym sie dowiedziec czy i teraz mamy podobne doswiadczenia, odnosnie empatii w stosunku do ludzi?:-)

    Lubię

    1. W sumie juz jako bardzo male dziecko mialam naturalna sklonnosc do pomagania innym.. starszym, chorym, z jakiegos powodu odrzuconym.. choc w pewnym momencie glownie zwierzetom.. przede wszystkim tym skazanym na smierc w rzezniach.. w zwiazku z czym szybko zostalam aktywistka – ahimsa front 😉 ale pomaganie innym to nie moj wyuczony zawod.. w ogole nie mam zadnego konkretnego zawodu podobnie jak i jakiegokolwiek kursu ezo, czy innego na koncie.. nigdy nie czulam sie dobrze w szkolach.. czesto dostawalam w nich krecka i uciekalam.. w ogole lubilam uciekac.. przed siebie.. byle z dala od ciasnych katow.. po prostu lubie isc wlasna droga.. czesto pod prad.. i byc jak najbardziej niezalezna, choc jak wiadomo cos takiego jak calkowita niezaleznosc w tym systemie nie istnieje.. zreszta nie tylko w tym.. mam pelna swiadomosc tego w jak skomplikowanej sieci zaleznosci tkwie.. doslownie w sieciach, siatkach i siateczkach (thx nnka) 🙂 z drugiej strony potrafie byc bardzo konsekwentna i odpowiedzialna.. tak wiec ogolnie niezla ze mnie mieszanka .. i patrzac na moje dotychczasowe zycie to chyba typowy ze mnie trouble maker 😉

      Lubię

      1. u mnie ten zawod laczy sie poniekad z wyborem poniekad z koniecznoscia, niestety nie mialam czasu na bycie aktywistka z powodu tego iz cale zycie cos, ktos chcialo mnie zdolowac i nie wierzyc w siebie….czy slyszalas o Rauni Kilde? Niestety zostala zamordowana na poczatku tego roku. Ogromna wiedza jaka nam udostepnila.

        Lubię

      2. Kochana Livio, bardzo dobry wywiad i kazdy powinien go obejrzec…ja nigdy nie uwazalam siebie za jakas wybrana a raczej stalam z boku. A tym bardziej,ze nie mam wiedzy takiej jak Ty, odnosnie moich wizji czy snow to pojawialy sie one z nienacka gdy zaczynalam bardziej pracowac ze soba lub gdy cos sie mialo wydarzyc w moim zyciu. Nie wiem dlaczego ale szukalam zawsze jakichs informacji w internecie i analizowalam a sytuacja z krolem Jahwe zaczela sie od Porozmawiajmy TV. Cos mnie skierowalo tutaj i to wlasnie jest pytnie bo jesli on mowi,ze ci co nami kieruja to tzw ufoludki…czy krol Jahwe jest nim rowniez? Ja Go zobaczylam, a powiem,ze ja nie widze tych wizji zupelnie jak w TV filmu , poprostu abrazy nie sa az tak kolorowe. Maja kolory ale nie az tak. Poza tym, jak juz chyba pisalam, w ub roku budzac sie rano uslyszalam kobiecy glos komputerowy…Odczytywanie sie nie powiodlo….Poza tym ktos nie chcial abym wyjechala z Polski…ciekawe dlaczego? A to co wtedy zobaczylam bedac w tym stanie…przykro mi mowic, ale nasz swiat jest szary i smutny, i programy sa we wszystkim…co jest elektroniczne, dlatego…powinno sie unikac jej jak najbardziej. A spedzac czas jak najczesciej w poblizu wody. co do liczby 3, te moje problemy z zombie ze mna w roli glownej wlasnie wiaza sie z cyfra 3.3 dni nie spalam, o 3 w nocy cos przyszlo do mnie, 3 typow szlo za mna i prawdopodobnie chcialo mnie pobic lub nawet zabic. Natomiast…sytuacja z przed roku, sylwestra, kiedy to zaczelam pisac o -Swerdlowie, negatywnie, haha chcial mnie wystraszyc i wysmiewal sie ze mnie. takze wiem juz o co chodzi.Krol Jahwe i ja jako kobieta, to mnie zastanawia. Nie pamietam czy 2 lata temu to bylo, chyba tak, ale zaczynalam moje nauki wchodzenia w hipnoze, zobaczylam, i to wlasnie nie pamietam teraz, a Grzesiu mowil aby zapisywac. 4 postaci, jedna cala swietlista, jedna fioletowa, cos jak z filmu avatar, 3 jak pokazywala ta kobieta Iria czy jak ona ma swego czasu na Porozmawiajmy TV to malzenstwo sie wypowiadalo skad pochodza itd, no 4, tylko tej 4 nie pamietam. Ciezkie nasze zycie bedzie ale musimy dzialac i cos robic.

        Lubię

      3. ja niestety zawsze musialam pracowac , odkad moglam pracowac, i nie mialam czasu na myslenie o sobie i wglebianie sie w siebie ale odkad zamieszkalam w Danii pomalu jest coraz lepiej. Juz wiem dlaczego bylam w 2010 jak zombie, i dlaczego mialam sen pare lat wczesniej odnosnie tego wydarzenia…..bardzo dobrze informowala o tym Rauni w swoich wywiadach. a dlaczego nie spelnilo sie to z mojego snu gdzie na koncu sie utopilam:-) chodzi o wode…i snieg, nie dalam sie calkiem skontrolowac. Wiec….nie wiem tylko z jakiego powodu tak bardzo nie chciano abym wyjechala z Polski…..ale chciano abym moze ugrzezla w psychiatryku:-)

        Lubię

      4. ”ja niestety zawsze musialam pracowac, odkad moglam pracowac, i nie mialam czasu na myslenie o sobie i wglebianie sie w siebie ale odkad zamieszkalam w Danii pomalu jest coraz lepiej.”

        w moim przypadku Joanno nie chodzilo o to, czy mialam czas czy nie mialam czasu dla siebie.. ja od najwczesniejszego dziecinstwa mialam wiele dziwnych i trudnych doswiadczen i ogromny problem z zaadaptowaniem sie w tej rzeczywistosci… a po tym incydencie w wieku 13 lat moje zycie zupelnie wywrocilo sie do gory nogami..

        ”a dlaczego nie spelnilo sie to z mojego snu gdzie na koncu sie utopilam:-) chodzi o wode…”

        dziwne, ale mialam kolejny epizod z Lucy nakladajacym sie na Ciebie.. wlasnie w zwiazku z tym watkiem wodnym.. i mam wrazenie, ze trzeba to czym predzej rozplatac..

        Lubię

      5. ciekawe….gdyz z jednej strony mialam sie utopic, tak widzialam w tym snie a z drugiej, woda mnie uratowala,gdyz siedzac na sniegu „normalnialam” i bylam w stanie odpowiadac normalnie na pytania. A bedac w miejscu gdzie nie bylo sniegu czy tez np rzeki, osoby, ktore ze mna rozmawialy pozniej, opowiadaly,ze mowilam od rzeczy….np,ze Maria wcale nie byla dziewica lub,ze internet i pieniadze to szatan:-)

        Lubię

      6. oraz….bedac w katedrze gdzie widzialam ta zmore, na noc chciano zamknac kosciol a wiec wyprosic mnie, ale z tego co pamietam, jak glosy 2 mezczyzn, rozmawia miedzy soba…to trzeba z nia po wojskowemu…i zaczeli do mnie mowic,ze to jest rozkaz i mam wyjsc…

        Lubię

      7. Joanno, od samego poczatku pisze, ze tu nie ma przypadkow i ze jestes gleboko zwiazana z ta sprawa.. zobacz.. zjawilas sie na moim blogu tuz po tym gdy w snie ujrzalam Twoj avatar i gdy tylko w snie zatwierdzilam Twoj komentarz zaczela sie jazda… bo wtedy wlasnie nalozyla sie na Ciebie osoba LucyAlcyOne.. a przeciez kiedy mialam ten sen nic jeszcze o Tobie nie wiedzialam.. gdy bylam malym dzieckiem wyswietlono mi film dotyczacy calego mojego przyszlego zycia.. choc moze raczej mi go wtedy wgrano? w kazdym badz razie po tym co zobaczylam bylam w glebokim szoku.. ze to niemozliwe, ze nie dam rady.. i ze chce natychmiast wracac.. po chwili jednak prawie wszystkie te informacje zaczely sie coraz bardziej zamazywac, a ja na swoj sposob coraz bardziej poddawac.. dlatego tez wiem, ze czasem w zyciu nie mam prostych wyjsc.. nie o wszystkim da sie tez pisac wprost, po prostu czasem jest to niemozliwe.. jednak naczelna kwestia na teraz wnaszym przypadku to – dlaczego wciaz mi sie naklada na Ciebie LucyAlcyOne.. czy jest do Ciebie jakos podlaczona? zauwaz, ze to osoba, ktora twierdzila, ze jest KLUCZEM w gdynskiej sprawie.. tymczasem…

        mysle tez, ze obie czujemy aby pisac o tym publicznie na blogu.. ze to dobra droga do tego, aby ow ktos wiedzial, ze wcale nie jest taki niewidzialny… i zeby go sprowokowac do wyjasnien… zapraszam 🙂

        Lubię

      8. Ciekawi mnie bardzo Livio,ze min. 2 osoby, jedna ma swoja strone www a druga „kieruje” sprawa Krola Jahwe moje spostrzezenia lub wizje ignorowaly w taki sposob,ze zawsze potrafily wynalezc wytlumaczenie aby tylko zbyc mnie z tropu i abym dala sobie spokoj z tym. Slyszalas o tych osobach. A tymczasem tutaj jest zupelnie odwrotnie. Dziekuje Ci bardzo.

        Lubię

      9. po wczorajszych moich komentarzach, mialam sen, ale wiem chyba jak wszyscy,ze sen to nie zawsze jest tylko sen. A wiec, po 1 czulam w tym snie bol, odnosil sie do tego,ze krwawilam, jak sie krwawi podczas miesiaczki jednak wiem,ze nie chodzilo o miesiaczke. Jakby cos mi robiono w srodku i z tego tytulu poszla krew….A ja nieznosze jak sie pozbywam krwi, i to wiem juz dlaczego. z powodu tego,ze w poprzednich wcieleniach mialam duza stycznosc z widokiem krwi:-)

        Lubię

      10. Asiu, staram sie raczej o takich rzeczach nie pisac.. np. o konkretach atakow energetycznych, ale ok.. skoro juz poruszylas ten watek… ja sie dzisiaj obudzilam nieco tak dziwnie oslabiona, a po chwili puscila mi sie krew z nosa.. mialam juz takie przypadki wczesniej, niedawno.. zwlaszcza przed haga.. ten dzisiejszy incydent polaczylam jednak nie tyle ze snem.. ile z pewnym ostrzezeniem na priva, abym lepiej przestala poruszac na blogu pewne sprawy i chodzi konkretnie o Gdynie.. ale czuje sie swietnie.. zgodnie z powiedzeniem, ze co nas nie zabije to nas wzmocni i w tym przypadku jak najbardziej sie zgadza.. tym bardziej, ze ta grupa sama sie przez to coraz bardziej wystawia na swiatlo dzienne.. w kazdym badz razie kolejna niesamowita zbieznosc… i dlatego tym bardziej.. szybko musimy sie z tym uporac.. zreszta jestesmy coraz blizej 😉 🙂

        Lubię

      1. Ale co tu niby zglaszac Asiu? zreszta absolutnie nie wydaje mi sie aby to byla sprawa dla policji.. poczawszy od tego, ze nie mam zaufania do tej instytucji.. troszke dziwne to co piszesz 😉

        Lubię

    1. odzywianie nie ma zadnego zwiazku z ta sprawa, z tym co sie pojawia w tych snach.. choc swoja droga od zawsze staram sie odzywiac zdrowo.. od lat jestem wegetarianka, etc.. ale wracajac do sedna.. bialy sarkofag.. bialy kokon.. transfer.. czy cos Ci to moze przypomina?

      anon: ”Skoro już Tyle Się Tobie przyśniło to może najwyższy czas przejść do konkretów. A wiec Historia wyglądała tak: W dawnych czasach na pomorzu zamordowano dziewczynę Luci a uczestniczyło w tym kilku facetów. Po ty morderstwie wybudowano piramidy z Egipcie z Piramidą Cheopsa której nadrzędnym celem jest przywrócenie dziewczyny Luci do Życia, która obecnie znajduje się w Białym Sarkofagu w Gdyńskiej Piramidzie. Sam rytuał ma wyglądać tak że jest Wykonywany Transfer Mojej Świadomości do Postaci Która znajduje się wewnątrz sarkofagu ot i cala Tajemnica. Wewnątrz piramidy znajdują się 4 kobiety oraz Ja/Luci na przeciwko sarkofagu. Osoba która stoi na przeciwko sarkofagu po rytuale jest martwa”

      ”Ten sen z łóżkiem w starym domu to tylko taka pokazówka gdzie mogłaś przez chwilkę
      doświadczyć tego co będzie wykonywane we Wielkiej Piramidzie.”

      ”Może jeszcze przyśni się Tobie coś ciekawego w związku z Tą Historia jednak to wygląda tak że dziewczyna w sarkofagu przed rytuałem jest pozbawiona energii życiowej.”

      ta osoba napisala mi o tym po tym gdy opisalam na blogu swoj sen, w ktorym chodzilo wlasnie o transfer:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/04/28/amenti-project-legacy-of-the-lost-amsterdam-class-11/comment-page-1/#comment-44736

      choc z tego mojego snu wynikalo jasno, ze to moja energie probowano przetransferowac, czyli doslownie mnie zabic, a wiec tak jakby powtorzyc rytual:

      https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/28/jak-niszczy-sie-niewygodnych-dla-swiatowego-systemu-niewolnictwa/comment-page-2/#comment-48631

      byc moze cos z tego wyda ci sie znajome 🙂

      Lubię

      1. Livio, tylko nie wiem w takim razie co ja mam z tym wspolnego…ja rowniez od paru dni czuje sie jakos spiaca i zmeczona. Krew nie leci mi z nosa ale czuje,ze musze sie wspomagac dodatkowym odzywianiem…nie jestem wegetarianka poki co. Choc staram sie unikac jedzenia miesa.

        Lubię

      2. Mnie podobna sytuacja przytrafila sie kilka razy wczesniej, ale to byl jeszcze sierpien/wrzesien.. jeszcze przed Haga.. choc wszystko ze soba dziwnie powiazane i ze snem o studni tez.. oraz:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/30/slonecznie-burzliwe-przemiany-3031-sierpien-2015/

        i to naprawde ciekawe, bo dzisiaj po raz drugi snila mi sie podobna nakladka z l(a)c i podobna sytuacja.. co istotne tamtej nocy tez mi sie snil straszny krwawy rytual, choc tak jakby odbywajacy sie naprawde – w realu.. do tego ten drastyczny sen, w ktorym ujrzalam Twoj avatar, etc.. i jesli to polaczyc z naszymi dzisiejszymi snami wylania sie z tego pelniejszy obraz.. ze te wszystkie zdarzenia/sny to naczynia polaczone i osoby tez.. o roznego rodzaju atakach pisalam kilku osobom na priva, tym do ktorych mam najwieksze zaufanie.. ogolnie obecna sytuacja jest bardzo powazna i nie tylko ja tak ja odbieram, ale bedzie dobrze.. i tak w ogole czuje sie naprawde ok.. choc fakt, ze zrobilo sie bardziej sennie i jesiennie, ale lubie jesien 🙂

        Lubię

    1. ”czy tez w takim razie oni szukaja zastepstwa zamiast Ciebie Livio…i mysla, ze sie uda?”

      Zosia P szuka klucza męskiego – nowego króla

      (…) Na razie skonczylismy na tym, ze -wedlug wizji- klucz sluzacy otwarciu dostepu do bazy glownej, w celu zmiany kodow umozliwiajacych dostep do siatki energetycznej Ziemi, ma byc na srebrnej nici. Tym kluczem, jest kod zapisany w DNA przyszlego krola (stary krol odchodzi).

      Zosia chciala by ustalic jakiego koloru jest nic DNA u wchodzacych w rachube kandydatow na nowego Krola.

      http://wszechocean.blogspot.de/2014/08/krol-i-bazen-czyli-star-trek-w-gdyni-2.html

      Cheops – klucza żeńskiego – królowej

      ale co można otworzyć za pomocą takiego klucza jak Luci? chyba tylko wrota piekieł…

      Lubię

      1. Cheops – klucza żeńskiego – królowej

        tak.. nnka juz w 2011 roku, tuz po ceremonii 11 11 11 pisala ze na tym zabawa sie nie skonczyla i ze teraz beda organizowac nastepna ceremonie, tyle ze tym razem z kobieta w glownej roli.. a wiec to sie zgadza… otrzymalam tez wlasnie ciekawe info z pewnego zrodla, ale na razie nie do publikacji… i doszlo mi cos w wizjach.. kobieta w bieli, ale o tym rowniez nie teraz… raz jeszcze dobrej nocy wszystkim.. livia ❤

        Lubię

      2. nie bardzo rozumie, z tego co pisalas wczesniej Livio, ta Gdynska jest powiazana z tymi z egipskimi….wiec moze wlasciwie chodzi oto aby ta osoba miala dwie energie…meska i zenska. I nadal nie rozumiem co ja mam z tym wspolnego:-) codo klucza…skad wiadomo czy ten meski klucz nie jest w osobie, ktora aktualnie jest kobieta?

        Lubię

      3. Asiu, po prostu dziele sie tym co mi sie przypomina.. tym co czuje, co przeczuwam, albo i wiem, choc nie wszystkiego jestem pewna, ale po to wlasnie ze soba rozmawiamy, aby polaczyc ze soba wiecej puzelkowi.. pomoc sobie nawzajem przypomniec,uzyskac wglad w pelniejszy obraz i lepiej zrozumiec – po co tak naprawde to wszystko

        I nadal nie rozumiem co ja mam z tym wspolnego:-)

        to o czym pisalas do tej pory, chocby to

        Joanna 2015/10/18 at 15:08 | In reply to Livia Ether Flow.
        Livio, to jak nazwala ta jasnowidzka, to ,ze ja i moj maz jestesmy “dziecmi slonca” i nie wiem do dzisiaj jak to rozumiec. To,ze bylam w obstawie Krola to powiedzial Slawek , to on twierdzi,ze poprostu to wiedzial, nie mial zadnych wizji. To,ze zobaczylam siebie jaki kobiete rowniez mnie zaskoczylo. Czyli mam wnioskowac,ze skoro ja bylam w osobistej obstawie to ja bylam/jestem Lucyferem??? Tylko,ze nie zgadza mi sie z ta kobieta, ktora zobaczylam. Dodam tylko,ze ja nie jestem pewna tego,ze bylam w obstawie krola gdyz, nie wiem czy tu pisalam, napewno Slawkowi. Slawek zabil mnie z zazdrosci gdyz Krol, ten ktorego zobaczylam chcial sie ze mna ozenic. Musze jednak przyznac,ze jak Go zobaczylam w medytacji nie wywarl na mnie jakichs zbyt pozytywnych odczuc, wiec zastanawiam sie czy ten ozenek mialbyc dobrowolny czy przymusowy:-)
        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/28/jak-niszczy-sie-niewygodnych-dla-swiatowego-systemu-niewolnictwa/comment-page-2/#comment-48537

        🙂

        Lubię

    1. Ja? 🙂 mialam sobie tylko o czyms w pore przypomniec.. dotrzec gdzies na czas.. co wiecej chodzilo o przebudzenie wiekszej grupy swiadomosci.. polaczenie.. re-aktywacja… i o to bynajmniej chodzilo w tym snie/snach.. chocby z babcia.. i nawet jesli nie wszystko poszlo gladko i w 100% zgodnie z planem to czuje, ze w duzym stopniu sie udalo.. choc w sumie akcja wciaz trwa.. i wciaz trzeba byc bardzo uwaznym.. zeby sie nie wylozyc i to doslownie na finale.. jako ze nawet w bajkach, nawet tych najpiekniejszych, bywaja bardzo trudne momenty i pulapki, np. zatrute jablka.. A te motylki w brzuchu kogos mi przypomnialy.. hmm.. slezanska macierz.. ciekawe, nawet baaardzo.. dobranoc 🙂

      Lubię

Skomentuj

