FIRE LETTERS/master key codes

tumblr_nldh18C2yW1rsci0po1_500

Respiritualization of Central Coding; Igniting the four pillar template

by Ra Emerald Guardians&Future Age Sage

Watek wydzielony z tematu ”uzdrowienie meskosci”

Sławek 28 WRZESIEŃ 2015 O 19:04

Livio, nie mam czasu na czytanie co u was się na forum dzieje, ale czy możesz się dowiedzieć co mają wspólnego z kłuczami i dna „priotity”

Slawku.. wyslalam krotka wiadomosc.. w sumie nic tajnego.. jedynie pytanie, czy masz na mysli ”priotity”. czy moze raczej ”priority”.. choc dodalam, ze tak czy inaczej moje pierwsze skojarzenie to tzw. fire letters i sekwencja 144.. niestety nie mam zbyt logicznego umyslu.. dlatego sama potrzebuje czesto wsparcia ze strony wlasnie kogos bardziej logicznego i w moim przypadku bardzo mi pomogl Ra.. mialam kiedys doswiadczenie z numerem 141.. widzialam jak wlatuja we mnie takie male swietliste numerki i zatrzymaly sie na moment na numerze 141.. chwilke pozniej w trakcie kolejnego doswiadczenia wyswietlila mi sie jakby cala mapa DNA.. to bylo doprawdy niesamowite.. i wtedy napisal do mnie Ra twierdzac, ze to czego doswiadczylam mialo zwiazek z re-aktywacja owych 144 fire letters zwiazanych z DNA.. ale gdybym miala to tlumaczyc to niestety.. nawet sie za to nie zabieram..

poczułam, że ktoś niemal fizycznie dotyka mojego czoła w miejscu 3 oka… czułam jak w taki pulsujący sposób mi je naciska… dosłownie jakby za pomocą przycisku chciał otworzyć moje czoło… aż wreszcie poczułam, że mu się udało.. i wtedy ujrzałam jak do otworu w moim czole zbliża się wiele maleńkich świetlistych orb’ików… a w każdym z nich znaduje się jakiś symbol… próbowałam się na nich bardziej skupić i wtedy ujrzałam jeszcze tylko jednego, w którym wyraźnie dostrzegłam cyfrę: 141..

wiecej napisalam w notkach 141 i andalusian grass

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/08/22/udrowienie-meskosci/comment-page-2/#comment-47839

choc to skojarzenie pojawilo mi sie zanim Slawek dodal, ze:

”“Laborantka która to zobaczyła nagrała je, bo znała to tylko z teorii i nigdy na żywo tego nie widziała, ale i sama za wiele nie potrafiła powiedzieć, to jest we krwi i wygląda to jak latające iskierki między erytrocytami – takie małe błyski światła poruszające się zygzakami.

a wiec tym ciekawiej… poniewaz z tego co mi wiadomo to wlasnie owe fire letters odgrywaja kluczowa role w aktywacji DNA.. co wiecej okresla sie je mianem:

master key codes 

http://ascensionglossary.com/index.php/Fire_Letters

a pytanie Slawka dotyczylo wlasnie kluczy i dna

niestety nie znam zadnego tekstu w j.polskim na ten temat… jedynie jeden, w ktorym jest wzmianka o fire letters.. i chodzi o tekst o dzieciach indygo.. to dany fragment:

Kluczem Indygo do ich celu jest ich kod genetyczny

Kod DNA jest czyms wiecej niz sie zdaje byc na poziomie 3D. Naukowcy uzywaja okreslenia DNA majac na mysli podstawowy kod (blueprint) ludzkiego kodu genetycznego, ale to co oni okreslaja mianem DNA jest tak naprawde tylko chemicznym tlumaczeniem malej czastki rdzeniowego kodu albo ”matrycy”. Zrozumienie natury naszego DNA daje nam wiedze na temat wzajemnych relacji pomiedzy naszym cialem, umyslem i duchem. Indygo przywracaja wiedze na temat naszego dziedzictwa. ● Jednak aby zrozumiec Indygo trzeba zrozumiec czym jest proces wniebowstapienia (ascension). Doswiadczanie materii jest zbudowane na rdzeniu swiadomosci. ● Rdzen Swiadomosci obejmuje tzw. Fire Letters czy tez wzorce fali skalarnej, aktywowanej w DNA, pozwalajac cialu wlaczyc swiatlo.. jak i pozwalajac czasteczkom, oraz antyczasteczkom na odbezpieczenie i przeksztalcenie w ”ogien” i transmutacje z jednego wymiaru w drugi. Zaklocenia w Fire Letters prowadzi do zaklocen w DNA. I z powodu tych wlasnie zaklocen tylko 3 z 12 nici DNA reprezentujacych nasze 12 wymiarowa istote sa obecnie aktywne. ● Historia naszych ziemskich ras to historia bio-duchowej ewolucji. Indygo sa zarowno przeszlymi jak i przyszlymi rasami. ● Indygo i Ludzie sa czescia tego co okreslamy mianem Guardian Races, czyli Ras Opiekunow.

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/05/19/tajemnicadzieci-indygo/

wydaje mi sie tez, ze info dotyczace owych fire letters pochodzi wlasnie z materialow Ashayany/Keylontic Science… choc jest obecnie wykorzystywane przez rozne osoby do tzw.aktywacji… i to czesto za dosc spora kase.. osobiscie nie mam jednak zaufania do zadnej z tych osob i nawet by nie przyszlo do glowy, aby swoje DNA aktywowac w ten sposob – za pieniadze… 

cdn

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

10 thoughts on “FIRE LETTERS/master key codes”

      1. hmm.. szczerze mowiac nigdy sie nad tym nie zastanawialam – w jaki sposob aktywowac swoje DNA.. nigdy tez nie szukalam zadnych technik.. raczej mnie od nich odrzuca i nawet za technikami ze strony Ashayany jakos specjalnie nie przepadam, choc same informacje sa jak najbardziej ciekawe i ok.. Ra czesto mnie namawia do tego zebym stosowala rozne techniki, a ja wole podazac za tym co przychodzi do mnie spontanicznie z wewnatrz.. laczac sie naturalnie z tym co na zewnatrz i wowczas czuje, ze to jest to – moja wlasna sciezka, a nie chocby najlepsza szkola mistrzow.. po prostu nie cierpie szkol… czesto tez w takich momentach kiedy slysze o technikach mam wrazenie, ze kobiety naprawde sa z wenus, a mezczyzni z marsa 😉 ale zapytam sie Ra o dobra technike na aktywacje DNA – moze komus sie przyda:)

        Lubię

      1. Tak więc chodzi o inny zapis w matrycy DNA i jeśli dobrze rozumiem dla każdej z trzech grup indygo inny – ”Indygo typu 1 i 2, ktorzy maja 24-48 niciowe wzorce DNA” ; ”Dzieci Indygo typu 3, ktore maja maksymalnie uspiony 12 niciowy wzorzec DNA” , Ciekawe jak to wygląda w statystykach – ilość indygo w stosunku do ”normalnych” tych ze śmieciowym DNA…

        Lubię

Skomentuj

