Energetyczne Zawirowanie 30 wrzesnia 2015

HypnobeastdotcomMoj komentarz z notki Uzdrowienie Meskosci

Livia Ether Flow 30 WRZESIEŃ 2015 O 20:18

Doslownie przed chwilka zajrzalam na bloga.. hmm.. mialam bardzo dziwna przygode w Hadze.. juz dawno nie zdarzylo mi sie tak po prostu upasc na srodku ulicy i na moment zupelnie stracic swiadomosc.. i naprawde myslalam, ze to juz koniec.. co dziwne widzialam podobna scene w kilku snach pod rzad.. tyle, ze dotyczyly dnia 24 lipca.. i jakos tak dziwnie sie zlozylo, ze akurat na tamten dzien zostalam umowiona na spotkanie w polskiej ambasadzie, a o przekladaniu terminu nie bylo mowy.. wowczas nic sie jednak nie zdarzylo.. ale dzisiaj… choc w sumie wszystko sie dobrze skonczylo.. wciaz jestem i obylo sie bez szpitala.. i co wiecej bez definitywnego zejscia… co ciekawe.. doslownie chwilke przed tym gdy przechodzilam przez park.. poczulam w pewnym miejscu taki nagly skok energii.. doslownie jakby przez cale moje cialo z dolu w gore zaczela przeplywac mega silna elektryczna energia.. i bardzo mnie to zaskoczylo.. zatrzymalam sie wiec na chwilke,, a po chwili powiedzialam na glos.. ze to chyba jakies miejsce mocy w Hadze i ze chyba wyjatkowo silne… nastepnie przeszlam z kilkadziesiat metrow.. wychodzac jednak juz poza teren parku.. i wtedy poczulam ze zaczynam sie robic dziwnie lekka.. doslownie jak z waty.. zakrecilam sie tylko.. doslownie kreslac spiralke.. i wowczas najzwyczajniej upadlam.. przez moment nie czujac praktycznie nic.. jakby przerwa w programie… naprawde dziwne uczucie… no ale jak widac – wciaz jestem 🙂

z Haga mam w sumie dziwne doswiadczenia od pierwszej chwili:
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/08/14/21011/
https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/09/04/la-croix-de-malte-my-exps/

Tej nocy podobnie jak i wczorajszej mialam bardzo intensywne sny.. zreszta powiazane ze soba, oraz z wieloma wczesniejszymi.. studnia, kaplani.. doszla tez dziwna lista.. pamietam nawet kilka nickow.. ale to zbyt skomplikowane aby teraz opisywac..

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/11/07/drugi-zasiew-syriusz-b-i-trzecie-oko-horusa-4-000-000-lat-temu-podroznicy-tom-ii-rozdzial-2/comment-page-1/#comment-47854

o 24 lipca wspominalam w notce

14 lipca, sen o drzewie zycia i inne sny o drzewach

https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/14/14-lipca-sen-o-drzewie-zycia-i-inne-sny-o-drzewach/

choc nie pisalam o tym powtarzajacym sie watku dotyczacym Hagi.. o tym wiedzialy tylko 3 osoby na priva… pisalam wtedy miedzy innymi

/w ciagu kilku ostatnich dni przysnil mi sie doslownie ten sam senny watek.. jakby odtworzony z tasmy… konkretna data – 24 lipca.. choc reszte zachowam na razie dla siebie..… nie wiem tylko dlaczego 24, a nie np. 14/

co ciekawe sny z dwoch minionych nocy zadziwiajaco pokrywaja sie z tym co mi sie snilo przed 24 lipca.. przede wszystkim – watek studni… poprzednia wizyta w hadze okazala sie calkiem udana

https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/25/podroz-nad-morze-polnocne/

i ta bylaby nawet bardziej..pomijajac fakt, ze nie udalo mi sie odebrac paszportu, po ktory do hagi w koncu jechalam.. no i wlasnie tego bardzo dziwnego incydentu.. ale wszystko dobrze sie skonczylo..

update

Ra przypomnial mi pewna mapke:

Disc 2.mkv_snapshot_01.14.56_[2012.09.26_23.12.24]

Zaznaczona jest na niej miedzy innymi Haga.. choc co niesamowite jedna z lini biegnie z Hagi przez Snowdonie w kierunku Tary.. i zwazajac na to o czym pisalam w notce:

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/09/26/andara-light/

to naprawde niesamowite.. znow dala o sobie znac wlasnie ta linia energetyczna.. choc nie wiem nawet jak ja nazwac.. moze energetyczna linia Tary? po prostu niesamowite! tak jakbym w tym parku stanela na jakims punkcie doslownie znajdujacym sie na tej linii.. a potem.. to zawirowanie.. graniczace niemal z fizycznym zejsciem.. ale czemu odbylo sie to az tak.. w tej chwili jeszcze nie wiem…

polaczylam juz nawet ten watek z notka o andarze.. dodajac tez do oryginalnego tytulu wlasnie energetyczna linie tary

update 2

hmm, sama nie bardzo wiem czemu dodalam wlasnie taki obrazek na wstepie, ale jakos mi sie kojarzy z moim doswiadczeniem.. a w ponizszym komentarzu

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/09/28/ale-noc-bloody-moon/comment-page-1/#comment-47870

kilka slow o ciagu dalszym doswiadczen z enigmatyczna gwiazda, ktora pojawila sie w zwiazku z minionym Bloody Moon.. pod notka wywiazala sie tez dyskusja na ten temat..

livia ether flow

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

13 thoughts on “Energetyczne Zawirowanie 30 wrzesnia 2015”

  1. Cieszę się Liviu , że wszystko u ciebie ok.
    Z tego co napisałaś rozumiem , że odkryłaś jakiś ważny punkt „…to chyba jakies miejsce mocy w Hadze i ze chyba wyjatkowo silne…”,a ponieważ jesteś mocno
    sensytywna zareagowało także twoje ciało.

    Polubienie

    1. Dzieki Ado 🙂 przez moment sytuacja zdawala sie byc naprawde krytyczna.. zupelnie stracilam czucie.. ludzie na ulicy koniecznie chcieli dzwonic po karetke pogotowia, lub zawozic mnie do szpitala.. ale na szczescie obylo sie bez tego, bo to wlasnie ta wersja ze szpitalem w Hadze byla najgorsza.. juz z niego nie wyszlam.. Tak.. jest cos dziwnego w tym miejscu.. na szczescie zapamietalam nazwe ulicy znajdujacej sie tuz przed.. kawalek za polska ambasada, ale to ogolnie teren wielu ambasad.. a wiec bez problemu odnajde ten park i przyjrze mu sie uwazniej.. a poki co przede wszystkim odpoczywam.. moc pozdrowien Ado 🙂

      Polubienie

      1. Ra przypomnial mi pewna mapke:

        null

        Zaznaczona jest na niej miedzy innymi Haga.. choc co niesamowite jedna z lini biegnie z Hagi przez Snowdonie w kierunku Tary.. i zwazajac na to o czym pisalam w notce:

        https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/09/26/andara-light/

        to naprawde niesamowite.. znow dala o sobie znac wlasnie ta linia energetyczna.. choc nie wiem nawet jak ja nazwac.. moze energetyczna linia Tary? po prostu niesamowite! tak jakbym w tym parku stanela na jakims punkcie doslownie znajdujacym sie na tej linii.. a potem.. to zawirowanie.. graniczace niemal z fizycznym zejsciem.. ale czemu odbylo sie to az tak.. w tej chwili jeszcze nie wiem…

        Polubienie

  2. Wiesz…ja niezbyt „przychylnie” odczytałam Twój kontakt z tym kanałem energetycznym. Weszłaś im w drogę, to Cię zmiotło. To nie jest przyjazne miejsce, albo inaczej- przejście to jest wykorzystywane przez niezbyt przyjazne dla Ciebie istoty. Dobrze, że tak się skończyło.
    Nie polecam więcej spacerów w tamtej okolicy, chyba, że ktoś poważny to oczyści.
    Odpocznij po tym, bo pociągnęli dużo od Ciebie energii…
    pozdrawiam…

    Polubienie

    1. Witaj Anno.. poki co mam dosc mieszane odczucia co do tego zajscia.. przy czym najbardziej dziwne jest to, ze widzialam podobna scene w kilku wczesniejszych snach i chodzilo dokladnie o Hage.. z drugiej strony ta linia jest bardzo wazna i byc moze kiedy nadepnelam na ten konkretny punkt to wowczas odblokowala sie silna energia.. co niesamowite chodzi o punkt ktory pokrywa sie dokladnie z ”énergetyczna linia tary”.. to caly ciag zdarzen.. nie zawsze latwych.. jednak mam wrazenie, ze chyba sie udalo.. czuje sie naprawde dobrze, choc fakt, ze nieco oslabiona.. ale z drugiej strony.. bardziej lekko.. hmm.. dziekuje i rowniez pozdrawiam.. livia…

      Polubienie

    1. Napisz, jestem ciekawa Twojej opini.. i przeciez jakby co nie musze sie z nia zgadzac, choc z tym co napisales o dyskach:

      (“dyski” im starsze tym lepsze-nie było rozwoju była deewolucja), tych najstarszych nie dało i nie da się przejąć – dlatego dalej jest taka jatka.. niektóre portale tak

      zgadzam sie:)

      Polubienie

  3. Obudzilam sie wlasnie z przeswiadczeniem, ze to co sie stalo to byla po prostu czesc mojej indywidualnej pracy z siecia energetyczna, w tym przypadku z ta konkretna linia – ”energetyczna linia tary”… i choc stalo sie jak sie stalo.. to jednak udalo sie.. Mogloby tamtedy przejsc kolejne tysiace, albo i setki tysiace ludzi i nie byloby zadnej reakcji ze strony sieci.. Pisalam kiedys o tym, ze w trakcie swoich wedrowek po Ziemi czesto mam wrazenie, ze w pewnych miejscach jestem doslownie odczytywana i nawzajem.. jako ze owe miejsca odslaniaja przede mna swa niezwykla i czesto zupelnie nieoficjalna historie.. tak bylo chocby ze starozytnym parkiem w Ede.. praca energetyczna w nim zajela mi jednak prawie 3 miesiace.. kiedy to krok po kroku – z pomoca Ra -odkrywalam cala siec energetycznych polaczen, w tym roznego rodzaju zaklocen.. to byl bardzo skomplikowany system.. pewnego rodzaju maszyneria.. i mimo iz zupelnie nie znam sie na technologiach.. to akurat nie moja dzialka… W przypadku innych miejsc wystarcza czesto znacznie mniej czasu.. a czasem wiecej… a tym razem w Hadze.. coz.. wszystko potoczylo sie tak szybko.. co wiecej nie pojechalam tam przeciez z zadna misja, a po prostu w celu szybkiego zalatwienia urzedowych spraw – odebrac nowy paszport.. Jednak tym razem specjalnie poswiece temu miejscu wiecej uwagi.. zwlaszcza, ze tak jak napisalam to czesc mojej indywidualnej energetycznej pracy i nie za bardzo kto inny moze ja za mnie wykonanac.. I tu naprawde nie chodzi o jakies efektowne ceremonie bedace tak naprawde jedynie kosmetycznymi zabiegami.. bebny, dzwonki, modly, etc.. chodzi o naprawde gleboka wspolprace z energetyczna siecia, ktora jest mozliwa tylko dzieki specyficznym personalnym kluczom.. a jesli chodzi o ten rodzaj pracy to po prostu – jest dla mnie calkowicie naturalny.. to cos z czym przyszlam na ten swiat.. choc juz od dziecinstwa mam swiadomosc, ze nie zawsze bedzie tylko lekko i przyjemnie 🙂

    Polubienie

Skomentuj

