Minely lata, zanim pod wplywem pewnych doswiadczen medytacyjnych odkrylam, ze spotkanie z niezwykla KULA w dziecinstwie, bylo prawdopodobnie spotkaniem z sama soba, ale z PRZYSZLOSCI? Choc calkiem mozliwe, ze byla to istota po prostu zainteresowana z jakiegos powodu moja osoba. Uwazam jednak, ze tamto doswiadczenie sluzylo glownie temu, abym kiedys  – w przyszlosci – mogla je powiazac z innymi wydarzeniami z mojego zycia w jedna calosc. Doszlam tez do wniosku, ze calkiem mozliwe iz za zjawiskiem KULISTYCH UFO stoja tak naprawde wedrowcy w czasie?

Moje doswiadczenie z KULA z dziecinstwa

Miałam wówczas z 11 lat i własnie przeprowadziliśmy się do nowego mieszkania. Pamietam, ze byłam wtedy sama w domu i siedziałam na podłodze czytając w najlepsze jakąś książkę, kiedy nagle usłyszałam pewien dźwięk dobiegający mnie z bardzo bliska, coś w rodzaju delikatnego ‚buczenia’, a moze raczej brzeczenia.. Podniosłam wówczas głowę znad książki i ujrzałam wiszącą pod sufitem KULĘ. Różową, świecącą kulę. Bardzo mnie to zaintrygowało i chciałam nawet dotknąć tej kuli, ale ona się wówczas oddalała… Czułam, że kula jest swiadoma i że mnie obserwuje.. tym bardziej, ze kiedy postanowilam opuscic pokoj ona wciaz za mna podazala..

zapisek z dnia Oct 4 2007 (lekko poprawiony)

Z jakies dwa lata pozniej namalowalam pewien obraz, na ktorym glownym bohaterem byla wlasnie KULA.. Scena przedstawiala plaze nad zatoka pucka i mnie stojaca na niej, choc tak naprawde na obrazie wygladalam nieco inaczej.. bylam naga i mialam dlugie, bardzo biale wlosy.. Cala scena w ogole byla jakby bardziej futurystyczna (?) Dodam jeszcze, ze KULA na tym obrazie byla znacznie wieksza niz wtedy kiedy ja zobaczylam.. To był pierwszy obraz tego typu w moim zyciu, wczesniej malowałam takie normalne obrazki, dziecinne.. I mimo tego, ze uchodzilam za dziecko bardzo uzdolnione plastycznie ten obraz byl po prostu jakby z innej bajki, albo z przyszlosci? I jaka szkoda, ze sie nie zachowal..  Przyszlo mi wlasnie na mysl, ze moze powinnam sprobowac go odtworzyc?

kiedy o tym pisalam nie mialam jeszcze oczywiscie pojecia, ze rozowa kule z dziecinstwa umiescilam na obrazie dokladnie w miejscu, w ktorym dwa lata pozniej odkrylam szmaragdowego straznika

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2015/03/30/plyty-cdt-szmaragdowe-przymierze-oraz-masowy-dramat/comment-page-1/#comment-44310

choc dzisiaj jej kolor okreslilabym raczej mianem bardzo intensywnego swielistego rozu, bardziej magenta

A to fragment pewnego ciekawego opracowania nt orbow, ktory niedawno podsunal mi Ra:

The beings travel via orbs. When a being has reached a certain level of energetic activation, it can transform an aspect of itself into a ball of light, and then travel through the local stargate systems within that ball. This ball is called an orb. When sufficiently advanced (as these buddhas are), a being may take its physical body and higher bodies with it too. You yourself by this point are capable of orbing. When you project to a location (for instance in the august or January journeys) you are orbing a part of your consciousness to the locations visited. The beings species, origin, calling tones

calosc:

Introduction to the Tan-Tri-Ahu-Ra Teachings

Written and Compiled by Dr Paul Theriault BSc ND

All source material derived from the teachings of E-Asha Ashayana Aneayhea Kananda Melchizedek

https://drive.google.com/file/d/0B1hioOv4q5VleHdieXFlV3E1MGM/view

a wiec jak niesamowicie pokrywa sie to z moimi odczuciami i z tym co pisalam juz wtedy kiedy o orbach nie mialam praktycznie zadnego pojecia.. pamietam tylko, ze kiedy sama zamienialam sie w kule swiatla/orba.. to byla ona bardzo jasnego koloru, prawie biala.. albo po prostu perliscie swietlista.. i jeszcze tylko dodam, ze w takiej formie – pod postacia kuli.. zdarzalo mi sie odwiedzic miejsca jak najbardziej realnie istniejace, np. pewne bardzo specyficzne miejsce usytuowane na terenie afryki poludniowej..

w opracowaniu do ktorego podalam link zamieszczona jest tez tabelka, w ktorej opisane sa rozne rodzaju orbow, ich kolory i powiazania z kosmicznymi rasami, np

Species – Bhendi Aquari/ Call – Za’-Ta (zah-tah)/ Origin – Urtha-M31/ Specialties – Technical training (grid and ascension mechanics) specialists and teachers. 4 genders. Take form of aquatic blue hominids, winged lions, white humanid genies, and others. Orb color varies.

https://drive.google.com/file/d/0B1hioOv4q5VleHdieXFlV3E1MGM/view

ciekawy jest tez fragment dotyczacy syren, itd.. dorzuce tez taki link:

http://wingsoflyra.blogspot.nl/p/ascension-mechanics-freedom-teachings.html

livia ether flow

cdn