Let’s Flow

Witam, poczawszy z dniem 1 grudnia 2015 wszystkie nowe wpisy ukazuja sie na moim nowym blogu, pod adresem

https://liviaflow.wordpress.com/

tutaj jedynie niektore z nich kopiuje i zatwierdzam komentarze

RECENT POST

sharing

2-9-17695925_tshirt-love-is-liberation

RADIO FREE SPACE

1382136_652829711404478_490462735_n

http://www.radiofreespace.nl.eu.org/

 liVia

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Livia Flow

1b935c5ec2c9fe6f9bcee8773a163b29

flow

View original post

Reklamy

Autor: Livia Ether Flow

‚I am the child of Earth and starry Heaven’ Freedom for all living beings and the all worlds.. Deeper than memory.. beyond the time…. i send you blessings where you are ♥ ƸӜƷ ♥ Livia Ether Flow LiRa https://liviaspacedotcom.wordpress.com/

9 thoughts on “Let’s Flow”

    1. Za klasyczna astrologia jakos nigdy nie przepadalam i nie przepadam, a wiec nawet nie zaczelam ogladac tego wywiadu.. sorki, ale jest taki zalew informacji, ze najzwyczajniej nie da sie obejrzec wszystkiego, kazdego filmu, wywiadu..

      jednak zyczenia sa naprawde super

      W każdej chwili, zawsze i wszędzie
      niech Ci w życiu dobrze będzie!
      Niech Cię dobry los obdarzy wszystkim,
      o czym serce zamarzy

      i tego zycze wszystkim z nas..

      zarowno z okazji swiat, czy chocby zimowego przesilenia (winter solstice) jak i zupelnie bez okazji i bez wzgledu na czas..

      wszystkiego naj najlepszego..

      dzisiaj – jutro – zawsze

      LOVE

      A przy okazji chcialabym polecic przepiekna muzyke ze strony Crystalai..

      Christmas Ascension Eternal Life

      https://liviaflow.wordpress.com/2015/12/20/christmas-ascension-eternal-life/

      wiecej muzyki pod linkiem:

      http://crystalmagicorchestra.com/christmas-ascension-mp3

      wystarczy otworzyc stronke

      byc moze tez komus spodoba sie

      SHA DA LUN

      https://www.dropbox.com/s/8ustvwe67gaz2os/sha%20da%20lun%20AE%20version.mp3?dl=0

      https://www.dropbox.com/s/jsf0l2zqd4wqjjc/sha%20da%20lun%20AE%20choir%20version.mp3?dl=0

      ja wprost uwielbiam ten utwor

      I na zakonczenie.. wkrotce bede miec pewien okres przerwy od bloga (a wiec i zatwierdzania komentarzy).. nie wiem jeszcze dokladnie kiedy i nie wiem jak dlugi bedzie to okres czasu… ale poki co wciaz jestem… tak wiec jesli tylko chcecie sie czyms podzielic – zapraszam… i raz jeszcze wszystkiego dobrego..

      null

      Lubię to

  1. Christopher V Comstock Interviews: Dr. Paul Theriault – 5-5-2015

    INTRO MUSIC: ‚Um ah A ThrA’ E’Nah A Eckasha’ – Sabira Woolley
    OUTRO MUSIC: ‚You Wish’ – Nightmares On Wax

    An interview talk with Dr. Paul Theriault.
    In this talk we discuss these topics:

    ‚Nibiru’ past lives,
    what an ‚Adashi Return’ is,
    Atlantean past lives
    the meaning of the word ‚Alhumbhra’ and the many interpretations
    the difference between ‚Tantric & Fauntic’ twins

    KS REALITY CHECK: A Transparency Project

    http://www.emeraldguardians.nl.eu.org/2015/12/christopher-v-comstock-interviews-dr.html

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s